Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VE STŘEDNÍM OBCHODNÍM ŠKOLSTVÍ ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Informační systém pro akreditace Marie Kaňková, MŠMT
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Organizační struktura
Minimální preventivní program školy
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE (2012 – 2016)
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Moderní personalistika Úvod
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Bc. Lektorství cizích jazyků
Vzdělávací politika.
Bílá kniha Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.
Pedagogický management J. Šťáva katedra pedagogiky tel
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
ŠKOLSKÁ LEGISLATIVA PŘEDNÁŠKA Č.4 Mgr. Lenka Přikrylová.
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
1 P rimární prevence v Ústeckém kraji Konference „Prevence kriminality v Ústeckém kraji “ 19. listopadu 2008 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Školský zákon ve vztahu k zákonným zástupcům (pro ředitele málotřídní školy) Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Podstata, význam a funkce účetnictví
Pedagogické disciplíny
Analýza současného stavu institucionálního zajištění péče o ohrožené děti. [online] [cit ]. Dostupné z www: .
Pedagogika jako vědecká disciplína
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_ 15F Škola:
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
PHmax ve středním vzdělávání
KURIKULUM I Proměny a trendy v kurikulární realitě
Evaluace v mateřských školách
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Organizační struktura
Národní program rozvoje vzdělávání v ČR
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Transkript prezentace:

Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel  Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel. 549497232, 549497251 stava@ped.muni.cz Vychovatelé MOV

Požadavky Seminární práce: 1. Klima školy 2. Evaluace školy

Tematické okruhy: 1. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy. 2. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy. 3. Informační systém pedagogické soustavy v ČR. 4. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace.

Tematické okruhy: 5. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 6. Klima školy. 7. Vzdělávací politika ČR. 8. Dozory nad žáky. 9. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 10. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 11. Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících. 12. Rámcový vzdělávací program. 13. Image školy. 14. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 15. Státní správa v řízení školství ČR. 16. Samospráva v řízení školství ČR. 17. Česká školní inspekce. 18. Výchovně vzdělávací soustava v ČR.

Tematické okruhy: 19. Struktura vzdělávací soustavy v ČR. 20. Dětská práva v ČR. 21. Prevence sociálně patologických jevů.

Tematické okruhy: 22. Školská zařízení a školské služby 23. Hygienické požadavky na zotavovací akce. 24. Organizace školního roku.

Studijní prameny: Světlík, J. Marketing školy.Zlín, Ekka 1994. www.msmt.cz www.mvcr.cz Studijní materiál v IS pro vychovatele Školské zákony, vyhlášky Věstníky MŠMT nebo Sbírka zákonů