VYS_32_INOVACE_486_Testové otázky NÁZEV ŠKOLY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústrojí kožní Text: Reprodukce nálevníků
Advertisements

Lidská kůže (cutis, derma).
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Název šablony: Inovace v přírodopisu 52/P22/ , Vrtišková Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Název výukového materiálu: Biologie člověka Autor:
BIOLOGIE ČLOVĚKA SOUSTAVA TĚLNÍHO POKRYVU
Přídatné kožní orgány Potní žlázy
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
Kožní systém Somatologie.
Povrch těla člověka.
SOUSTAVA KOŽNÍ Stavba a funkce kůže Kůže tvoří ochranný kryt těla
POVRCH LIDSKÉHO TĚLA KŮŽE Kůže kryje povrch lidského těla. Odděluje vnitřní prostředí organismu od vnějšího prostředí, které na kůži působí chemickými.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_9C4 OPĚRNÁ SOUSTAVA
Kůže MUDr. Vladimír Compeľ.
K Ů Ž E (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Povrch těla - kůže.
Autor: Lenka Kraváčková
Povrch lidského těla autor: David Hainall.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
ŽIVOT JAKO LEPORELO, REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.4.00/ Kůže Autor: Mgr. Kateřina Čermáková Datum: Cílový ročník: 8.
Tělní pokryv Jana Machová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Biologie člověka.
Kůže.
Povrch lidského těla Filip Bordovský.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
SAVCI Mammalia.
Čich, chuť, kůže Jitka Riedlová.
Kožní soustava.
Kožní ústrojí.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Hana Turoňová Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_SOUSTAVA.
KOŽNÍ SOUSTAVA. KŮŽE kůže je největší orgán lidského těla, povrch přibližně 1,6 m 2 – 1,8 m 2 funkce: obal, ochrana, jsou v ní uloženy smyslové orgány.
Kůže Funkce kůže Pokryv těla Ochrana před vlivy chemickými, mechanickými a choroboplodnými zárodky Vylučování Regulace teploty Účast na dýchání – kožní.
KŮŽE, PÉČE O KŮŽI VY_32_INOVACE_11_23. Kůže a její funkce v těle: = pokryv těla, největší lidský orgán (2 m 2 ), její tloušťka se pohybuje od 0,1 mm až.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Název školy:Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor:Monika.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_484_Růst a výměna vlasů NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_493_OŠETŘENÍ A REGENERACE VLASŮ NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_499_POŠKOZENÍ VLASŮ NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_482_Vlasové ústrojí NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_494_Přípravky osobní hygieny NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_490_Amoniak. NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední odborná.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:VY_32_Inovace_ – Kůže Název sady:Přírodopis – lidské tělo Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_487_Testové otázky NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVY_32_INOVACE_483_Struktura vlasového stvolu NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_18_PŘÍRODOPIS.
Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_03_PŘ8_BO
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
VYS_32_INOVACE_496_Dezinfekce NÁZEV ŠKOLY
Přírodopis – 8. ročník, Kůže
POVRCH LIDSKÉHO TĚLA Veronika straková.
Kožní soustava.
VY_52_INOVACE_24_01_význam kůže
Povrch lidského těla Autor: Mgr. Jana Bieliková Datum:
KOŽNÍ SOUSTAVA VY_32_INOVACE_ ledna 2014
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 07_Soustava kožní
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
3 VRSTVY KŮŽE.
VYS_32_INOVACE_485_Chemické a fyzikální vlastnosti vlasů NÁZEV ŠKOLY
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
všechny animace a obrázky - archiv autora
Transkript prezentace:

VYS_32_INOVACE_486_Testové otázky NÁZEV ŠKOLY ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/34.0891 ČÍSLO MATERIÁLU VYS_32_INOVACE_486_Testové otázky NÁZEV ŠKOLY Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední odborná řemesel a služeb, Strakonice, Zvolenská 934 AUTOR Bc. Petra Turková TEMATICKÝ CELEK Kadeřnické materiály ROČNÍK 1.ročník DATUM TVORBY 15. 7. 2013 ANOTACE Prezentace obsahuje 15 shrnujících otázek. U každé otázky je nabídnut výběr ze tří možností odpovědí, vždy jen jedna odpověď je správná. Materiál je určen žákům 1. ročníku, učebního oboru Kadeřník k zopakování informací získaných z první kapitoly předmětu. Tento materiál lze použít i pro žáky vyšších ročníků k připomenutí a zopakování učiva, které uplatní u závěrečných zkoušek. METODICKÝ POKYN Každý snímek obsahuje dvě otázky, které je možné řešit postupným promítáním snímků, zápisem odpovědí na papír a na závěr porovnat s údaji na posledním snímku. Je možné pracovat jednotlivě, nebo skupinově formou soutěže.

Testové otázky

Vlasy a další ochlupení na lidském těle řadíme mezi: Druhotné kožní orgány Přídatné kožní orgány Nejsou kožními orgány 2. Kožní adnexa jsou: Vlasy a nehty Potní a mazové žlázy Vlasy, nehty, potní a mazové žlázy

3. Základní části vlasového ústrojí jsou: Stvol a kořínek Papila a Bulbus Mazová žláza a stvol 4. Bulbus je odborný název pro: Mazovou žlázu Vlasové ústrojí Vlasovou cibulku .

5. Do skupiny dlouhých vlasů nepatří: a) Brvy v nose b) Vousy c) Ochlupení v podpaží 6. Lanugo je: a) Část vlasu b) Chmýří po celém těle c) Odborný název pro vlas

7. Vlasový stvol je část vlasu uložená: Nad pokožkou Pod pokožkou Není to část vlasu 8. Střední vláknitá vrstva vlasu se nazývá: Kutikula Kortex Papila

9. Výživu a růst vlasu zajišťuje: Vlasový kořínek Mazová žláza Vlasová cibulka 10. Vlasové barvivo se nazývá: Melanin Keratin Kortex

Vlasový kořínek je uložen pod pokožkou ve: Vlasovém míšku Vnitřní pochvě Vnější pochvě Ortokortex je: Nepravidelně uspořádaný kortex Snopečkovité uspořádání vláken keratinu Střední vláknitá vrstva vlasu

Část vlasu tvořená šupinami z odumřelých buněk se nazývá: Medula Kortex Kutikula Vlasový melanin ovlivňuje: Schopnost vlasů dorůst určité délky Přirozenou barvu vlasů Hustotu a tvrdost vlasů

Stuktura vnitřní centrální vrstvy je: Vláknitá Houbovitá Houbovitá s dutinkami

Správné odpovědi: 1b, 2c, 3a, 4c, 5a, 6b, 7a, 8b, 9c, 10a, 11a, 12b, 13c, 14b, 15c.