VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pravidla pro počítání s mocninami
Advertisements

Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Násobení a dělení starých Egypťanů
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Tvorba číselných výrazů
Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
Počítáme s celými čísly
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Dělení desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Sčítání a násobení výrazů
(od jednotek odečítáme jednotky)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_18 Název materiáluČíselné.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
Číslo v digitálním archivu školy
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Druhá mocnina.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Odčítání zpaměti.
VY_32_INOVACE_Fi_II_14 Název Evropa - regiony
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
VY_32_INOVACE_Sib_III_01 Dopravní prostředky
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
TABULKA – JEDNODUCHÉ POČETNÍ VÝKONY
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Počítání do 100 procvičování II..
VY_32_INOVACE_Mil_II_17 Obsah obdélníku
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
VY_32_INOVACE_Mil_II_08 Osově souměrné útvary
VY_32_INOVACE_Pel_I_06 Výrazy – postupné vytýkání
Písemné násobení trojciferným činitelem
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_Sib_II_0 Jednotky délky
ČÍSELNÉ VÝRAZY = výrazy, v nichž se vyskytují pouze čísla a početní operace mezi nimi. Hodnotu číselného výrazu určíme, provedeme-li všechny početní.
MOCNINY A ODMOCNINY Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Autor: Mgr. Renata.
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Úvod do násobení a dělení
Konstrukce čtverce, obdélníku Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Fi_II_06 Název Asie – opakování, soutěž
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VY_32_INOVACE_Mil_III_05 Římské číslice
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
VY_32_INOVACE_Mil_II_11 Obvod čtverce
Matematické operace, práce s výrazy, algebraické vzorce, poměr
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Ivana Siblíková

POČETNÍ ÚKONY sčítání odčítání násobení dělení

SČÍTÁNÍ 7 + 8 = 15 sčítanec sčítanec součet 7 + 8 = 15 sčítanec sčítanec součet První sčítanec je 17, druhý sčítanec je 15. Kolik je součet? Součet je 38, první sčítanec je 27. Kolik je druhý sčítanec? První sčítanec je 27, součet je 100. Kolik je druhý sčítanec? Druhý sčítanec je 13, součet je 63. Kolik je první čítanec?

ODČÍTÁNÍ 15 - 8 = 7 menšenec menšitel rozdíl 15 - 8 = 7 menšenec menšitel rozdíl Menšenec je 60, menšitel je 27. Kolik je rozdíl? Menšenec je 45, rozdíl je 9. Kolik je menšitel? Rozdíl je 18, menšitel je 10. Kolik je menšenec? Rozdíl je 20, menšenec je 70. Kolik je menšitel?

7 . 2 = 14 NÁSOBENÍ činitel činitel součin 7 . 2 = 14 činitel činitel součin První činitel je 8, druhý činitel je 7. Kolik je součin? Součin je 49, první činitel je 7. Kolik je druhý činitel? Druhý činitel je 9, součin je 18. Kolik je první činitel? Součin je 45, druhý činitel je 5. Kolik je první činitel?

DĚLENÍ 14 : 2 = 7 dělenec dělitel podíl 14 : 2 = 7 dělenec dělitel podíl Dělenec je 28, dělitel je 4. Kolik je podíl? Dělenec je 30, podíl je 5. Kolik je dělitel? Podíl je 8, dělenec je 32. Kolik je dělitel? Podíl je 9, dělitel je 6. Kolik je dělenec?

Je to tak? dělenec : podíl = dělitel dělenec : dělitel = podíl sčítanec + činitel = součet sčítanec + sčítanec = součet menšitel - rozdíl = menšenec menšenec - menšitel = rozdíl součin . činitel = činitel činitel . činitel = součin

Početní úkony Datum vytvoření: 15.11.2011 Předmět: matematika Ročník: třetí Anotace: po ověření prezentace se žáci budou orientovat v pojmosloví početních výkonů