Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Základní škola Bohutín, okres Příbram VY_32_INOVACE_CIJ17_Druhy ovoce DIE OBSTARTEN (DRUHY OVOCE) Autor materiálu: Mgr. Pavel Hájek Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
DIE OBSTARTEN - SCHREIBE INS HEFT EIN DRUHY OVOCE – ZAPIŠ DO SEŠITU der Apfel die Kirsche die Himbeere die Birne die Erdbeere die Pfirsich die Aprikose die Johannisbeere die Pflaume die Stachelbeere
die Apfelsine die Brombeere die Mandarine die Blaubeere die Zitrone die Ananas die Grapefruit die Banane die Melone die Weintraube
ERGÄNZE DIE NAMEN citron die Zitrone třešeň die Kirsche grep DOPLŇ NÁZVY citron die Zitrone třešeň die Kirsche grep die Grapefruit švestka die Pfaume ostružina die Brombeere
hruška die Birne ananas die Ananas broskev die Pfirsich jahoda die Erdbeere banán die Banane
rybíz die Johannisbeere meruňka die Aprikose vinný hrozen die Weintraube meloun die Melone angrešt die Stachelbeere
pomeranč die Apfelsine malina die Himbeere jablko der Apfel borůvka die Blaubeere mandarinka die Mandarine
Erkläre folgende Sprichwörter ÜBERSETZE DIESE SÄTZE Přelož tyto věty Das Obst ist gesund. Ovoce je zdravé. Es beinhaltet Vitamine, Wasser und Zucker. Obsahuje vitamíny, vodu a cukry. Erkläre folgende Sprichwörter Vysvětli následující přísloví Verbotene Früchte schmecken am besten. Zakázané ovoce chutná nejlépe.
Metodický list Název materiálu: VY_32_INOVACE_CIJ17_Druhy ovoce Autor materiálu: Mgr. Pavel Hájek Zařazení materiálu: Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Sada: 32_INOVACE_CIJ Číslo DUM:32_INOVACE_CIJ01 Předmět: Německý jazyk Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: 29.4.2013 Třída: 9. Ověřující učitel: Mgr. Pavel Hájek Anotace materiálu: Materiál určený k výuce německého jazyka. Je koncipován jako přehled pojmenování vybraných druhů ovoce v německém jazyce. Podrobný metodický popis možností použití materiálu: DUM je zpracován pro výuku německého jazyka 9.ročníku ZŠ Bohutín na cca. jednu standardní vyučovací hodinu. Prolíná se kolektivní a samostatná práce žáků. Samostatný zápis v sešitě vystřídá kolektivní doplňování obrázků ovoce zábavnou formou. Žáci doplňují české a německé názvy, učitel kliknutím potvrzuje správnost jejich odpovědí. Po samostatném překladu vět následuje společná kontrola, po té zdůraznění nutnosti konzumace ovoce a diskuse o přísloví. Učitel postupuje dle návodu v prezentaci. Může si také některý z úkolů vytisknout jako pracovní list. Zdroj obrázků: Galerie MS Klipart