Digitální učební materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2772 Název školy: Základní škola Rokytnice nad Jizerou Autor: Mgr. Michaela Hnyková Název šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_12_M.1.2 Téma: M – sčítání a odčítání do 20 Sčítání s přechodem 10 Ověřeno dne : 31.10.2011 - 2.třída
ANOTACE - pracovní list je určen pro žáky 2. ročníku k procvičení sčítání s přechodem 10 – s čísly 4,3,2 - žáci si procvičují logické myšlení, kombinace čísel i čtení s porozuměním - materiál je určen k projekci na tabuli resp. k doplňování výsledků fixem či el. perem Citace: www.microsoftoffice.com
SČÍTÁNÍ S PŘECHODEM 10 – S ČÍSLY 4,3,2 SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 SČÍTÁNÍ S PŘECHODEM 10 – S ČÍSLY 4,3,2
ZAPIŠ SPRÁVNĚ: Kolik žiraf přidáš ke 4, abys dostal 10 žiraf?________ Kolik zeber přidáš ke 2 zebrám, abys dostal 10 zeber?______ Kolik tygrů přidáš ke 3, abys dostal 10 tygrů?_________
VRAŤ ČÍSLA NEPOSEDY DO PŘÍKLADŮ ... + ... = 12 ... + ... =11 ... + ... = 12 ... + ... =13 ... + ... = 14 ... + ... =15 7 4 9 8 3 5 VRAŤ ČÍSLA NEPOSEDY DO PŘÍKLADŮ
Vyřeš úlohu: Věrka si koupila v ZOO 4 balíčky s krmením pro zvířátka. Tomáš si koupil o 7 balíčků více než Věrka. Kolik balíčků krmení má Tomáš? V..................... T..................... ___________________ ____________________________________ ____ Vyřeš úlohu: