COURAGE speaking Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Pets By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Travelling By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
School By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
By Dagmar Běhunčíková Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-12-Zaměstnání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Culture By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Health Problems By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Volný čas, zábava (Free time) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
GE - Vyšší kvalita výuky
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
COMPARE FIREFIGHTERS ISSUES
PICTURES FOR DESCRIPTION
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
PICTURES FOR COMPARISON
GE - Vyšší kvalita výuky
Daily Routine Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN ,
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
CAN YOU FIND THE THINGS? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
Název vzdělávacího materiálu
Exercise 1.
Název materiálu: Past simple tense
WH-QUESTIONS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

COURAGE speaking Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová CZ.1.07/1.5.00/34.0608

Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/21.34.0608 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu: 10_03_32_INOVACE_01

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. COURAGE speaking Předmět: Anglický jazyk Ročník: 4. ročník Jméno autora: Mgr. Radka Vorlová Škola: SPŠ Hranice Anotace : Pictorial presentation with the questions which require student´s own opinions and creativity. All the answers (no matter how realistic are) are accepted. Klíčová slova: courage, speaking activity, creativity, own opinion Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radka Vorlová Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Describe the picture. Useful VOCABULARY: polar bear – lední medvěd penguin - tučňák cymbal /simbl/ - činel run like hell - utíkat jako o život Obr. 1

What is the bear dreaming about? Useful VOCABULARY: polar bear – lední medvěd penguin - tučňák cymbal /simbl/ - činel run like hell - utíkat jako o život Obr. 1

What is penguin`s intention What is penguin`s intention? What do you think about penguin`s intention? Useful VOCABULARY: polar bear – lední medvěd penguin - tučňák cymbal /simbl/ - činel run like hell - utíkat jako o život Obr. 1

Why is the penguin going to do it? Useful VOCABULARY: polar bear – lední medvěd penguin - tučňák cymbal /simbl/ - činel run like hell - utíkat jako o život Obr. 1

Is the penguin courageous? Why do you think so? Useful VOCABULARY: polar bear – lední medvěd penguin - tučňák cymbal /simbl/ - činel run like hell - utíkat jako o život Obr. 1

What can you see in the picture? Useful VOCABULARY: Stupidity - hloupost show oneself – ukázat se tear to pieces - roztrhat na kusy bite – kousnout promenade – promenádovat se parade - přehlídka Obr. 2

Why is the cat walking in front of the dogs? What is the reason? Useful VOCABULARY: Stupidity - hloupost show oneself – ukázat se tear to pieces - roztrhat na kusy bite – kousnout promenade – promenádovat se parade - přehlídka Obr. 2

Why are the dogs sitting? Useful VOCABULARY: Stupidity - hloupost show oneself – ukázat se tear to pieces - roztrhat na kusy bite – kousnout promenade – promenádovat se parade - přehlídka Obr. 2

What do the dogs think about the cat? Useful VOCABULARY: Stupidity - hloupost show oneself – ukázat se tear to pieces - roztrhat na kusy bite – kousnout promenade – promenádovat se parade - přehlídka Obr. 2

Comment the statement below the picture Courage often turns out to be stupidity. Useful VOCABULARY: Stupidity - hloupost show oneself – ukázat se tear to pieces - roztrhat na kusy bite – kousnout promenade – promenádovat se parade - přehlídka Obr. 2

Who is stupid and who is courageous in your opinion? Useful VOCABULARY: Stupidity - hloupost show oneself – ukázat se tear to pieces - roztrhat na kusy bite – kousnout promenade – promenádovat se parade - přehlídka Obr. 2

Please, describe the picture. Useful VOCABULARY: Mousetrap – pastička na myši Obr. 3

Why is the mouse doing it? Useful VOCABULARY: Mousetrap – pastička na myši Obr. 3

Will the mouse be successful? Why do you think so? Useful VOCABULARY: Mousetrap – pastička na myši Obr. 3

Is the mouse courageous? Why/why not? Useful VOCABULARY: Mousetrap – pastička na myši Obr. 3

Imagine you are a mouse. Would you do such a courageous act? Useful VOCABULARY: Mousetrap – pastička na myši Obr. 3

Please, describe the picture. Useful VOCABULARY: hill - kopec mole - molo persuade – přemluvit, přesvědčit Obr. 4

Why does the boy want to go down the hill? What could be his reason? Useful VOCABULARY: hill - kopec mole - molo persuade – přemluvit, přesvědčit Obr. 4

Is the boy courageous? Why/why not? Useful VOCABULARY: hill - kopec mole - molo persuade – přemluvit, přesvědčit Obr. 4

Imagine you are the boy in the picture (the same age, the same situation). Would you go down the hill? Useful VOCABULARY: hill - kopec mole - molo persuade – přemluvit, přesvědčit Obr. 4

Imagine you are his mother Imagine you are his mother. What would you tell him to persuade him not to go down? Useful VOCABULARY: hill - kopec mole - molo persuade – přemluvit, přesvědčit Obr. 4

Please, describe the picture. Useful VOCABULARY: pee - čurat lack-nedostatek cowardice- zbabělost be based on – za základě Obr. 5

Read the quotation below the picture and explain the statement in your own words. Useful VOCABULARY: pee - čurat lack-nedostatek cowardice- zbabělost be based on – za základě Obr. 5 Obr. 3

Why is the man doing it? Useful VOCABULARY: pee - čurat lack-nedostatek cowardice- zbabělost be based on – za základě Obr. 5 Obr. 3

What is going to happen? Useful VOCABULARY: pee - čurat lack-nedostatek cowardice- zbabělost be based on – za základě Obr. 5 Obr. 3

In which case yould you do the same? Useful VOCABULARY: pee - čurat lack-nedostatek cowardice- zbabělost be based on – za základě Obr. 5 Obr. 3

Is the peeing man courageous? Why, why not? Useful VOCABULARY: pee - čurat lack-nedostatek cowardice- zbabělost be based on – za základě Obr. 5 Obr. 3

What can you see in the picture? Useful VOCABULARY: edge- okraj pussy – čičinka, micka growl- vrčet surround – obklopit drown – utopit se Obr. 6 Obr. 3

What would you do if you were a cat. Useful VOCABULARY: edge- okraj pussy – čičinka, micka growl- vrčet surround – obklopit drown – utopit se Obr. 6 Obr. 3

Who is courageous in the picture and why? Useful VOCABULARY: edge- okraj pussy – čičinka, micka growl- vrčet surround – obklopit drown – utopit se Obr. 6 Obr. 3

What is going to happen next? Useful VOCABULARY: edge- okraj pussy – čičinka, micka growl- vrčet surround – obklopit drown – utopit se Obr. 6 Obr. 3

Describe the picture, please. Useful VOCABULARY: target - terč soldier – voják shoot dead - zastřelit obey – uposlechnout command – přikázat, příkaz Obr. 7

Explain the statement He has got it! In your own words. Useful VOCABULARY: target - terč soldier – voják shoot dead - zastřelit obey – uposlechnout command – přikázat, příkaz Obr. 7

Why is the soldier holding the target? Useful VOCABULARY: target - terč soldier – voják shoot dead - zastřelit obey – uposlechnout command – přikázat, příkaz Obr. 7

Is he courageous? Useful VOCABULARY: target - terč soldier – voják shoot dead - zastřelit obey – uposlechnout command – přikázat, příkaz Obr. 7

What could happen next? Useful VOCABULARY: target - terč soldier – voják shoot dead - zastřelit obey – uposlechnout command – přikázat, příkaz Obr. 7

If you were the soldier and you got such a command, would you obey it? Useful VOCABULARY: target - terč soldier – voják shoot dead - zastřelit obey – uposlechnout command – přikázat, příkaz Obr. 7

Is the statement true? Why? It takes courage to grow up and become who you really are. E.E.CUMMING

Why is it so difficult to become who you really are? It takes courage to grow up and become who you really are. E.E.CUMMING

Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Použité zdroje Obr.1 AUTOR NEUVEDEN. http://500motivators.com [online]. [cit. 17.11.2012]. Dostupný na WWW: http://500motivators.com/motivate/me/courage-do-on-ebrave-thing-today...-then-run-like-hell Obr.2 AUTOR NEUVEDEN. www.jamesdisasterhelp.com [online]. [cit. 17.11.2012]. Dostupný na WWW: http://www.jamesdisasterhelp.com/2012/07/give-me-courage-see-how-much-you-need.html Obr.3 AUTOR NEUVEDEN. www.coachingmums.com [online]. [cit. 17.11.2012]. Dostupný na WWW: http://www.coachingmums.com/goals/working-mums-tips-6-top-tips-to-build-your-courage Obr.4 AUTOR NEUVEDEN. http://randomthoughtsonlifeblog.com [online]. [cit. 17.11.2012]. Dostupný na WWW: http://randomthoughtsonlifeblog.com/wp-content/uploads/2011/04/courage-demotivational-poster-1191071285.jpg Obr.5 AUTOR NEUVEDEN. www.demotivationalposters.org [online]. [cit. 17.11.2012]. Dostupný na WWW: http://www.demotivationalposters.org/courage-pee-police-crazy-guy-demotivational-posters-123553.html Obr. 6 AUTOR NEUVEDEN. www.fakeposters.com [online]. [cit. 17.11.2012]. Dostupný na WWW: http://www.fakeposters.com/posters/courage-pussy Obr.7 Dostupný na WWW: http://www.fakeposters.com/posters/courage Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radka Vorlová Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Thank you for your attention and your participation in my class 