Talent marketingových komunikací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kupovat na splátky, nebo na úvěr ? Pokud si chceme pořídit nějakou věc nebo službu a nemáme na ni dostatek hotovosti, můžeme ji koupit na splátky nebo.
Advertisements

 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Ludmila Kohoutová Národní knihovna ČR Meziknihovní služby v roce 2010 Knihovny současnosti 2011.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Logo společnosti Název společnosti Jméno a příjmení přednášejícího společnosti.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
BROWNFIELDS vs. GREENFIELDS Dr. Ing. Vávra Přemysl, MBA
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
úvod pojetí a obsah marketingu
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
SWI0411 Aktuální stav u Všechny týmy by měly mít vypracováno zadání. u Všichni by měli být zařazeni do řešení nějakého projektu. u To vše by se mělo zobrazit.
MARKETINGOVÝ MIX.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
2. Úloha marketingu ve firmě
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Plánování přednáška druhá. 2 Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název projektu: Ve škole po škole
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingové strategie
Technologické inovační centrum
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Oblíbený platební nástroj
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

Talent marketingových komunikací FUTURE SPACE

O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Online zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí s možností nadstandartních služeb. Možnost on-line rezervace nemovitosti, platba rezervace online, využívání nejmodernějších platebních nástrojů. Interaktivní web bude do budoucna i sociální základna pro všechny, které zajímají nemovitosti, developery, designéry, homestagery, apod. na jakých trzích působí - V současnosti v ČR. V plánu je rozvoj do zahraničí. kdo je konkurence - Hlavní konkurent je firma bezrealitky.cz a realitní kanceláře. jaká je vize do budoucna - Let‘s play. Nemovitost a její prodej, nebo pronájem má být pro lidi zábavou. Pozvednutí úrovně prodeje nemovitostí v ČR. Transparentní systém prodeje, možnost udělat vše z pohodlí domova.

Představení produktu / služby podstata produktu / služby Kdo jsme? Jsme děvče bez make-upu na realitním trhu. Prodej a pronájem nemovitostí. Nemáme makléře, ale průvodce. Prodej je až o 2% levnější než přes realitku. Home staging a další služby. hlavní benefity, konkurenceschopnost - Cena, jednoduchost a komplexní služby.

Představení produktu / služby cílová skupina - Selfie generace Lidé, co nakupují nemovitosti – 25-50 let Převážně využívají on-line jaká je dosavadní komunikace - Bez komunikace

Zadání úkolu co jim chceme říct co je cílem / čeho chceme dosáhnout - Jak nejlépe a nejrychleji oslovit cílovou skupinu. Odstrašující, ale zajímavý příklad: http://prodejsrealitkou.cz/. V Únoru budeme spouštět kampaň i portál a chceme vymyslet, jak o sobě dát vědět. Čím se odlišit. Cíl: Jak nabrat co nejvíce nemovitostí. koho chceme oslovit - Selfie generace (19 – 25 let) - Lidé, co nakupují nemovitosti – 25-50 let co jim chceme říct - Future Space je nová platforma, která nabízí obchod s nemovitostmi bez makléřů a jejich nekalých praktik, které na současném trhu bohužel jsou.

Zadání úkolu kolik na to máme (rozpočet) jaký je časový harmonogram - 50 – 300.000 CZK bez DPH (podle nápadu) jaký je časový harmonogram - Únor – červen podmínky zpracování - Kreativitě se meze nekladou

Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění - MarketSoul zajišťuje marketing pro FutureSpace. Pokud bude výsledek unikátní, může ho FMK tým realizovat ve spolupráci s MS. další motivační prvky - 5000 Kč odměna pro výherce

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt Pavel Urban 733 666 039 urban@marketsoul.cz Tereza Kohoutová 773 678 955 terezakoh@gmail.com