Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Advertisements

Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny
Vrcholná RENESANCE.
RENESANCE A HUMANISMUS
RAFAEL SANTI (6. dubna 1483, Urbino – 6. dubna 1520, Řím)
Kulturní dějiny, ročník Mgr. Ondřej Kunc
Kulturní dějiny, ročník Mgr. Ondřej Kunc.
Renesance Kristýna Strouhalová.
Hádej! Vyber si očima jeden objekt.
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Kulturní dějiny 29. dubna 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Kulturní dějiny 23. února 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_ 06 _CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Renesance a humanismus v Itálii
Renesance a humanismus v Itálii. Renesance a humanismus v Itálii.
Kulturní dějiny 23. února 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Opakování a prohlubování znalostí na nových reprodukcích 2. část.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
RENESANCE A HUMANISMUS
Renesance.
Renesance a humanismus
Mistr z Urbina „Mladík s velkým srdcem a mimořádným talentem“
Renesance a humanismus
Literatura, architektura, výtvarné umění
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Kulturní dějiny, ročník Mgr. Ondřej Kunc.
RENESANČNÍ SOCHAŘSTVÍ V OBDOBÍ RENESANCE
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: Dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Michelangelo Buonarroti malíř MgA. Lukáš Psík
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Renesance Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
RENESANCE - pokračování
Michelangelo Buonarroti architekt MgA. Lukáš Psík wikipedia
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
Renesance – Itálie, Francie, Španělsko
Michelangelo Buonarroti sochař MgA. Lukáš Psík
renesance a humanismus
Renesance a humanismus Simona Charvátová HKS, 3. ročník.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Věra Slezáková Název materiálu:
Renesanční umění Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Renesance Yuliya Mechsheryakova, Kristina Nesterenko.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
HLAVNÍ DRUHY MALÍŘSTVÍ  převzala renesance od gotiky  Malbu: nástěnnou, deskovou, knižní nebo malbu na skle  kromě dřevěných desek se však v renesanci.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: PhDr. Milan Simon NÁZEV: VY_32_INOVACE_ S17 TEMA: Stručné dějiny výtvarného.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_32_INOVACE_0704_humanismus Téma: Humanismus, Leonardo da Vinci Číslo.
Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Renesance
Literatura období humanismu a renesance
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_RENESANCE Název materiálu:
Humanismus a renesance počátek 14. století – počátek 17. století
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Kulturní dějiny, ročník Mgr. Ondřej Kunc
Renesance Dějepis 7.ročník.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Italská renesance a humanismus
RENESANCIA v umení a architektúre V. Petrušková, 3.D Mojžiš
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Renesance a humanismus
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Renesance Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Transkript prezentace:

Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc Vrcholná renesance Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc

Sochařství a malířství Michelangelo Buonarroti Raffael Santi

Raffael Santi 1483-1520 renesanční belleza vliv Leonardo prosvětlená atmosféra geniální dovršovatel dosavadního vývoje 1508 – příchod do Říma mnohafigurové kompozice

Raffael Santi Aténská škola Disputace o svátosti Parnas Bolsenská mše Platón a Aristoteles na pozadí velkolepá architektura Disputace o svátosti Parnas Bolsenská mše Vyhnání Heliadora z chrámu portréty: Elisabetta Gonzaga papež Julius II. Bindo Altoriti Baldassare Castiglione