VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dělení se zbytkem slovní úlohy
Advertisements

Závěrečné opakování Matematika 3.ročník.
Několikrát méně, nácvik.
SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:leden.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:leden.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_19.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Bc. Iva Olexová VY_32_INOVACE_12_VYJMENOVANÁ SLOVA_PROCVIČOVÁNÍ Téma: Procvičování CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: listopad.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_16_Matematika pro 8.ročník_Slovní úlohy s užitím rovnic- test 2 Téma: Slovní úlohy s užitím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_07_PRVOUKA 1. ROČNÍK_JARNÍ HRY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Mgr. Hana Pavlásková Název materiálu: VY_32_INOVACE_123_M3_SČÍTÁNÍ_A_ODČÍTÁNÍ_DO_TISÍCE_S_PŘECHODEM_PŘES_STO.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
VY_32_INOVACE_13_SLOVNÍ DRUHY_PŘÍSLOVCE
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
VY_32_INOVACE_19_PRVOUKA 1. ROČNÍK_NAKUPOVÁNÍ
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
Písemné násobení trojciferným činitelem
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_06_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 1
VY_32_INOVACE_07_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 2
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA 1. ROČNÍK_PRANOSTIKY II.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Bc. Iva Olexová VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ Téma: Procvičování CZ.1.07/1.4.00/21.1921 Vytvořeno: srpen 2011

Anotace Prezentace je určena žákům 3. ročníku ZŠ a je vhodná pro interaktivní tabuli. Slouží k procvičení probrané látky. Některou stránku lze využít k samostatné práci.

Násobení a dělení Procvičování

Škrtni číslo, které není násobkem čísla 8 82, 16, 36, 32, 0, 18, 80, 72, 8, 24, 40, 48, 54, 12, 64, 52, 76, 28, 56, 66, 34, 19, 25, 27, 62, 14, 63 Násobky rozděl na čísla SUDÁ LICHÁ

Vypočítej 2.8 = 5.8 = 9.8 = 8.8 = 0.8 = 3.8 = 6.8 = 7.8 = 4.8 = 8.3 = 7.3 = 4.7 = 9.2 = 5.7 = 8.6 = 8.4 = 8.7 = 9.3 =

Vypočítej 64:8 = 80:8 = 16:8 = 56:8 = 32:8 = 40:8 = 24:8 = 48:8 = 72:8 = 56:7 = 18:6 = 21:7 = 27:3 = 42:7 = 54:6 = 30:6 = 63:7 = 28:7 =

Slovní úlohy Babička upekla 16 buchet s tvarohem a 16 buchet s mákem. Jak spravedlivě podělí svých 8 vnoučat? Kolik buchet by babička musela upéct, aby na ni zbyl stejný počet buchet?

Řešení slovních úloh (16+16 ):8 =32:8 =4 Každé vnouče dostane 4 buchty.(2 makové a 2 tvarohové) 32+4 =36 36:9 =4 Babička by musela upéct 36 buchet.

Použité zdroje http:// microsoft.com