Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Advertisements

GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Elektronická učebnice - I
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
Vyvození a procvičení učiva žák dokáže rozdělit složitější obrazce na čtverce a obdélníky a vypočítat jejich obsah; nachází v realitě jejich reprezentaci.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických výpočtech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák přečte chemické.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Základní škola praktická a základní škola speciální
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Vyvození a procvičení učiva
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Vyvození a procvičení učiva
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Poměr, přímá a nepřímá úměrnost Prezentace_11
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednotlivé druhy trojúhelníků; vypočítá jeho obvod; nachází v realitě jejich reprezentaci.
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Povrch kvádru Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Čertík Bertík Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_11VR-2.
Obvod obdélníku Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Jednoduché stroje Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_07NE-8.
HODINY VY_32_Inovace_17VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
Narcis Práce s textilem.
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Práce s papírem a barvami
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
Autor: Mgr. Pavla Kofroňová
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_16 _Obsah obdélníku, obsah čtverce
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1 Mgr. Jitka Klimková únor 2012 ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace Obvod obdélníku   Autor Datum zhotovení Mgr. Jitka Klimková Únor 2012 Jazyk Český Očekávaný výstup Vypočítá obvod obdélníku Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Strana, obvod, jednotky délky Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 4.ročník Celková velikost 626kB

GEOMETRIE Obvod obdélníku Spustíte prezentaci – každá akce následuje po kliknutí myši.

Obvod obdélníku o vypočítáme tak, že sečteme délky sousedních stran a a b a součet vynásobíme dvěma: o = 2 (a + b) b b a

Vypočítej obvod ohrady pastviny, která má tvar obdélníku o délce 62 m a šířce 33 m. o = 2 . (a + b) o = 2 . (62 + 33) o = 190 m b = 33 m a = 3 m a = 62 m

Obrázek má rozměry 25 cm a 39 cm Obrázek má rozměry 25 cm a 39 cm. Jak dlouhá bude lišta potřebná k jeho orámování? Převeď na metry. o = 2 . (a + b) o = 2 . (25 + 39) o = 128 cm o = 1 m 28 cm b = 39 cm a = 25 cm

Jak dlouhý bude chodník, který je třeba postavit kolem bazénu o rozměrech 5 a 17 m? o = 2 . (a + b) o = 2 . (17 + 5) o = 44 m a = 5 m b = 17 m

Použité zdroje: AUTOR NEUVEDEN. Klipart [online]. [cit. 18.2.2012]. Dostupný na WWW: Klipart – MS Office Vlastní tvorba