NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_160_Slovní úlohy v oboru do 1000 AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Advertisements

Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Matematika a její aplikace
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Zábavná matematika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 1 Předmět, ročník
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Násobení a dělení.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Násobení a dělení desetinných čísel
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
40.1 Dělení násobků deseti jednocifernými čísly
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_08.
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Číslo v digitálním archivu školy
Jméno autora výukového materiálu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
Velká horolezecká soutěž
Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_265_Násobilka 10
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Procenta Výpočet počtu procent.
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora výukového materiálu
Transkript prezentace:

NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50 OPAKOVÁNÍ

KRÁTKÉ OPAKOVÁNÍ NÁSOBILKY 3 * 5 = 15 27 : 3 = 9 4 * 8 = 32 7 63 : 9 = 5 2 * 9 = 18 35 : 7 = 5 * 6 = 9 30 72 : 8 = 7 * 8 = 9 56 36 : 4 = 45 : 9 = 6 * 9 = 54 5

KRÁTKÉ OPAKOVÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ 10 A 100 1 * 100 = 100 : 10 = 100 10 10 100 10 * 9 = 900 90 600 : 10 = 6 60 100 * 8 = 800 80 50 : 10 = 5 50 5 * 10 = 400 : 10 = 500 50 4 40 6 * 100 = 600 60 300 : 100 = 3 30 10 * 4 = 400 40 1000 : 10 = 10 100

NÁSOBENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50 JIRKA MÁ 6 OZDOBNÝCH KRABIČEK. DO JEDNÉ KRABIČKY SE VEJDE 20 LÍZÁTEK. KOLIK LÍZÁTEK MÁ JIRKA, KDYŽ VŠECHNY KRABIČKY JSOU PLNÉ? VÝPOČET: 6 KRABIČEK 20 LÍZÁTEK V JEDNÉ KRABIČCE 6 20 = 6 2 10 = 120 JIRKA MÁ LÍZÁTEK X X X ODPOVĚĎ: JIRKA MÁ 120 LÍZÁTEK.

PROCVIČOVÁNÍ NÁSOBENÍ 6 X 30 = 6 X 3 X 10 = 180 8 X 20 = 8 X 2 X 10 = 160 9 X 40 = 9 X 4 X 10 = 360 7 X 50 = 7 X 5 X 10 = 350 8 X 40 = 8 X 4 X 10 = 320

DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50 TATÍNEK UTRATIL 450 KORUN ZA AUTÍČKA PRO DĚTI. JEDNO AUTÍČKO STÁLO 50 KORUN. KOLIK AUTÍČEK TATÍNEK KOUPIL? KOLIK DĚTÍ MÁ TATÍNEK, KDYŽ VŠECHNY DOSTALY STEJNĚ? VÝPOČET: TŘI, NEBO DEVĚT UTRATIL 450 JEDNO AUTÍČKO 50 OBĚ ČÍSLA VYDĚLÍME 10. 450 50 45 5 9 AUTÍČEK : = : = ODPOVĚĎ: TATÍNEK KOUPIL 9 AUTÍČEK.

PROCVIČOVÁNÍ DĚLENÍ 240 : 30 = 90 320 : 4 = 70 7 350 : 50 = 210 : 3 = 400 9 300 : 50 = 80 180 : 2 = 8 5 120 : 40 = 200 : 5 = 40 3 6 150 : 30 = 400 : 1 = 450 : 50 = 100 200 : 2 = 4 160 : 40 = 300 : 5 = 50 60 20 400 : 20 = 150 : 3 =

PROCVIČOVÁNÍ DĚLENÍ - řešení 80 240 : 30 = 8 320 : 4 = 7 70 350 : 50 = 210 : 3 = 6 90 300 : 50 = 180 : 2 = 40 120 : 40 = 3 200 : 5 = 400 150 : 30 = 5 400 : 1 = 450 : 50 = 9 200 : 2 = 100 4 60 160 : 40 = 300 : 5 = 20 400 : 20 = 150 : 3 = 50