Jiří Šafr FHS UK, SOÚ AV ČR, v.v.i. jiri.safr(zavináč)seznam.cz

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Advertisements

11. prosince 2012 Lenka Fialková. Stát S Stát R půjčka ČR=stát PE PE společnost Příjemce půjčky úroky Stát SStát PEStát R příjem100 daň % dle.
Analýza kvantitativních dat II. / Praktikum Vícenásobné výběrové otázky (Multiple response) Jiří Šafr jiri.safr(zavináč)seznam.cz poslední aktualizace.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
O metodě konečných prvků Lect_6.ppt M. Okrouhlík Ústav termomechaniky, AV ČR, Praha Liberec, 2010 Pár slov o Matlabu a o zobrazení čísla na počítači.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Passive tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_168 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Final Oral Exam ZKOUŠKA By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_019 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Stanislava Antropiusová Předmět.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
WILL/WON'T, PROMISES, OFFERS, DECISIONS, WORD STRESS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Immigration and multiculturalism Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
CANADA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Course Outline1. Instructor: Martin Hála, PhD. Mathematics DPT, B105,  Further information and downloads on my personal website:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
SUMMARY. critical region Z* Z-critical value Decision errors Type I: you reject the null, but you shouldn't. (α) Type II: You do not reject the null,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ54 Název školy SPŠ.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětKonverzace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Organizační legitimita: aplikace institucionální teorie a teorie závislosti na zdrojích v rámci výzkumu NNO Magdaléna Šťovíčková SOS FHS UK, 2013/2014.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Analýza pracovního výkonu zaměstnanců
GE - Vyšší kvalita výuky
Historická sociologie, Řízení a supervize
1. Co mají společného násobky těchto čísel?
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jiří Šafr jiri.safr(AT)seznam.cz Poslední aktualizace 25/6/2014
Historická sociologie, Řízení a supervize
PICTURES FOR COMPARISON
Revize MGA/Aktualizace AGA
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Digitální učební materiál
The Triangular Trade - dějepis Kateřina Titěrová - ZŠ Miroslav Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Inovativní řešení Microsoft pro školství
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
Autor: Mgr. Kateřina Suková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_15_ Sagrada Familia_zh2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Autor:
Quantum Chemistry / Quantum Mechanics
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Jiří Šafr jiri.safr(zavináč)seznam.cz
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Pak. pak pak Selamat pagi, Bart. Your Indonesian is coming along well. I gather you think that “pak”, pronounced “puck”, is the Indonesian word.
Transkript prezentace:

Jiří Šafr FHS UK, SOÚ AV ČR, v.v.i. jiri.safr(zavináč)seznam.cz UK FHS Historická sociologie, Řízení a supervize (LS 2017+) Analýza kvantitativních dat III. Víceúrovňová struktura dat: možné přístupy k modelování (víceúrovňový regresní model) Jiří Šafr FHS UK, SOÚ AV ČR, v.v.i. jiri.safr(zavináč)seznam.cz poslední aktualizace 26.5. 2017

@Standard_Error_inCluster_sampling.docx The standard error in a cluster sample, when properly computed, will almost always be larger than in a simple random sample drawn from the same population. This will be the case whenever the clusters show greater homogeneity on the variable of interest than does the whole population. For researchers who are designing a regression study using cluster 'samples, and who are planning to adjust their standard errors by a factor of 1.5

Intraclass Correlation (ICC) Intraclass Correlation (ICC). The amount of variance in a response variable that can be attributed to a clustering effect.