Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
SECOND CONDITIONAL. Kdybych byl bohatý, cestoval bych po celém světě. Kdyby Jane měla auto, navštěvovala by mě častěji. Kdybychom neměli klimatizaci,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Anotace Žáci se seznámí jak správně používat složené tvary some, any, no ( something, anything.. ). K pochopení této problematiky přispěje celá řada příkladů.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Indirect Speech Statements.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
VY_32_INOVACE_Sei_I_13 Present simple - I. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola, Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_03_Conditionals – type 2 Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodních vět a tabulek učitel objasní žákům tvorbu Conditionals – type 2. Struktura kladné věty, záporné věty. 2) Následuje procvičení vět If – would - překlad. Kontrola správnosti. 3) Písemné procvičení struktury vět, kontrola na dalším listu. 4) Dialogy, konverzace ve dvojicích dle předlohy. Použití: If I were you, – would/ wouldn´t ap. 5) Zařazení materiálu do úvodních hodin – Conditionals – type 2.

CONDITIONALS - type 2 If I were rich, I would buy a new house. Example If you told him about it, he wouldn't forget.  If he were there, he would help them.  Kdybych byl bohatý, koupil bych si nový dům. Kdybys mu o tom řekl, nezapomněl by. Kdyby tam byl, pomohl by jim. If I were you, I would break up with Kate. If I were you… Na tvém místě bych se rozešel s Katkou. Kdybych byl na tvém místě…

CONDITIONALS - type 2 If + past simple, would + infinitive (without to) Use: imaginary situation, unreal in the present or future, also used to give advice. Note: If I (he, she, it) were If you were a millionaire, you would travel around the world. If I were you, I would break up with Jane. If it were summer, I would lie on the beach.

CONDITIONALS - type 2 Přeložte: Kdyby byl milionářem, nechodil by do práce.  ____ he ________ a millionaire, he ________________ ____ to work.  Přeložte: Kdybychom se tam přestěhovali, potřebovali bychom auto.  ____ we __________ there, we __________ ________ a car.  Přeložte: Kdybych šel na ten večírek, seznámil bych se tam s ní.  ____ I ________ to the party, I __________ ________ her there.  Přeložte: Kdyby bylo léto, ležel bych teď na pláži.  ____ it ________ summer, I __________ ______ on the beach.  Přeložte: Kdyby sis uklidil svůj pokoj, objevil bys spoustu věcí.  ____ you ____________ ____ your room, you __________ ________ lots of things.  Přeložte: Kdybys mi ukázal mapu, našel bych cestu.  ____ you ____________ me the map, I __________ ________ the way.  Přeložte: Kdybys mi pomohl, dokončil bych tu práci včas.  ____ you ____________ me, I __________ ____________ the work in time. 

CONDITIONALS - type 2 Check your sentences: Přeložte: Kdyby byl milionářem, nechodil by do práce.  If he were a millionaire, he wouldn't go to work.  Přeložte: Kdybychom se tam přestěhovali, potřebovali bychom auto.  If we moved there, we would need a car.  Přeložte: Kdybych šel na ten večírek, seznámil bych se tam s ní.  If I went to the party, I would meet her there.  Přeložte: Kdyby bylo léto, ležel bych teď na pláži.  If it were summer, I would lie on the beach.  Přeložte: Kdyby sis uklidil svůj pokoj, objevil bys spoustu věcí.  If you tidied up your room, you would find lots of things.  Přeložte: Kdybys mi ukázal mapu, našel bych cestu.  If you showed me the map, I would find the way.  Přeložte: Kdybys mi pomohl, dokončil bych tu práci včas.  If you helped me, I would finish the work in time. 

call the police see a doctor take a holiday not sell it Write sentences with If I were you, using the expressions in the box. call the police see a doctor take a holiday not sell it Peter feel ill. If I were you, I would …………………………………………… You´re really tired. If……………………………………… Somebody has stolen your car. If ……………………………………….. John wants to buy your motorbike. I…………………………………………

Dialogues I wouldn´t sell it, if I were you. start a business put the money in the bank buy a new bicycle travel round the world If I were you, I´d call the police. I wouldn´t sell it, if I were you. If I were you, I´d take a holiday. If I were you, I would see a doctor.

CITACE: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=v%C3%BDhra&ex=1#ai:MC900439847| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=kniha&ex=1&origin=FX010132103#ai:MC900440424| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=poslouchat&ex=1#ai:MC900439849| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=ps%C3%A1t&ex=1&origin=FX010132103#ai:MC900441908| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=ps%C3%A1t&ex=1&origin=FX010132103#ai:MP900409594| http://images.google.com/imgres?q=%C5%A1kola&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=TcgooRkSOslHsM:&imgrefurl=http://www.heurek a-cz.eu/index_8bbd183ca9dab12fa3c36dd31d3da3d5.html&docid=I3bsHKrae-gfWM&imgurl=http://www.heureka- cz.eu/files/Image/maskot%252520ESF.jpg&w=340&h=374&ei=ZxOEUb- 1Os7Y4QSAh4DoCw&zoom=1&iact=rc&dur=156&page=1&tbnh=142&tbnw=142&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:17,s:0,i:212&tx=83&ty=100 http://images.google.com/imgres?q=d%C5%AFm+sn%C5%AF&start=154&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=Phl13WRJm3e1- M:&imgrefurl=http://www.malypomocnik.cz/dum-snu-stavebnice-banbao-%5B201110553%5D&docid=- C9MHK4S_dTm9M&imgurl=http://www.malypomocnik.cz/inshop/files/201110553/d%2525C5%2525AFm%252520sn%2525C5%2525AF2.jpg &w=500&h=474&ei=CxiEUe- XIYmZtAaClYDQDw&zoom=1&iact=hc&vpx=216&vpy=2&dur=94&hovh=219&hovw=231&tx=149&ty=126&page=8&tbnh=144&tbnw=152&nds p=24&ved=1t:429,r:67,s:100,i:205 http://images.google.com/imgres?q=dialog&start=119&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=9CcpvPr- 76LJxM:&imgrefurl=http://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/dialog-bubbles-vector- 456939&docid=sWPT1UvdZmFOCM&imgurl=http://www.vectorstock.com/i/composite/69,39/dialog-bubbles-vector- 456939.jpg&w=380&h=400&ei=Ky- EUbipNMXltQbBsIGYBA&zoom=1&iact=rc&dur=328&page=6&tbnh=140&tbnw=133&ndsp=26&ved=1t:429,r:32,s:100,i:100&tx=97&ty=65 http://images.google.com/imgres?q=%C5%A1kola&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=n2WgGDmuz1fIhM:&imgrefurl=http://www.zssnps pv.edu.sk/o-skole.html&docid=IQMslDtjafJeBM&imgurl=http://www.zssnpspv.edu.sk/images/chlapec2.gif&w=490&h=675&ei=ZxOEUb- 1Os7Y4QSAh4DoCw&zoom=1&iact=hc&vpx=882&vpy=152&dur=969&hovh=264&hovw=191&tx=121&ty=183&page=4&tbnh=136&tbnw=99&s tart=67&ndsp=26&ved=1t:429,r:71,s:0,i:380 http://images.google.com/imgres?q=zem%C4%9Bkoule&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=ZizI5UGjiHRmHM:&imgrefurl=http://cz.123r f.com/photo_12800378_letadlo-a-kufry-s-zema-koule-na- pozada.html&docid=B1TMx7EHD4x0GM&imgurl=http://us.123rf.com/400wm/400/400/3ddock/3ddock1203/3ddock120300238/12800378- letadlo-a-kufry-s-zema-koule-na- pozada.jpg&w=1200&h=1200&ei=r1J5Ud2_DIOrOtfAgZgF&zoom=1&iact=hc&vpx=535&vpy=84&dur=3250&hovh=225&hovw=225&tx=151&t y=101&page=4&tbnh=131&tbnw=122&start=68&ndsp=28&ved=1t:429,r:71,s:0,i:342 Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press Spark, Virginia Evans_Jenny Dooley, Teacher´s book, Express Publishing Let´s study Grammar, Krajewska Milada, Infoa Terasoft, TC Angličtina 4, PC program 2003