DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
The Boat Race Worksheet VY_32_INOVACE_3B8 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
Anotace: Prezentace v anglickém jazyce o Londýně včetně obrázků a otázek pro žáky
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-12-Zaměstnání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_19_VIP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_01_ARTS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TATE_MODERN_12.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_BIG_BEN_05.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Fire quiz Autor Bc.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_NELSONS_COLUMN_13.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TRAFALGAR_SQUARE_07.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_10_TRADITIONSNEW.
Angličtina: Henry VIII
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Angličtina: Franklin D Roosevelt
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název vzdělávacího materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Autor: Mgr. Dana Šteflová Název : VY_32_INOVACE_6A02Aj5_London
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
WH-QUESTIONS.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_FOOT_TUNNEL_09 Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – London: Its Sights Ročník 4. ročník Datum tvorby 1. 8. 2013 Anotace Téma Londýn – místa přitažlivá pro turisty – interaktivní prezentace hlavního města Velké Británie a jeho pamětihodností spojená s nadstandardním procvičením lexikálních dovedností a porozumění textu, jakož i ujasněním základních geografických a historických souvislostí - pro práci ve dvojicích i skupinách, s prostorem pro brainstorming. Metodický pokyn Prezentace je určena jako východisko i obohacení výkladu a práce s textem, podpora samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

Beneath the River London and Its Sights

Task 1: Read the description below and Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. Not only a public highway but (1) ……. a part of the National Cycle Route connecting Inverness and Dover. This popular tunnel beneath the River Thames at Greenwich, designed by Sir Alexander Binnie, was started in 1899 and opened for the public use three years later. At (2) ……. ends you can enter it through shafts and get to the bottom on helical staircases. (3) ……. reach the (4) ……. side of the tunnel it takes you 370 metres long and over 15 metres deep. The internal diameter of the cast-iron tunnel is about 9 feet (2.74 m).

Solution to Task 1 Not only a public highway but (1) also a part of the National Cycle Route connecting Inverness and Dover. This popular tunnel beneath the River Thames at Greenwich, designed by Sir Alexander Binnie, was started in 1899 and opened for the public use three years later. At (2) both ends you can enter it through shafts and get to the bottom on helical staircases. (3) To reach the (4) other side of the tunnel it takes you 370 metres long and over 15 metres deep. The internal diameter of the cast-iron tunnel is about 9 feet (2.74 m).

Task 2: Read the description below and Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted words. Not only a public highway but also a part of the National Cycle Route connecting Inverness and Dover. This popular tunnel beneath the River Thames at Greenwich, designed by Sir Alexander Binnie, was started in 1899 and opened for the public use three years later. At both ends you can enter it through shafts and get to the bottom on helical staircases. To reach the other side of the tunnel it takes you 370 metres long and over 15 metres deep. The internal diameter of the cast-iron tunnel is about 9 feet (2.74 m).

Solution to Task 2 Not only a public highway but also a part of the National Cycle Route linking Inverness and Dover. This popular tunnel beneath the River Thames at Greenwich, designed by Sir Alexander Binnie, was started in 1899 and opened for the public use three years later. At the two ends you can get into it through shafts and get to the bottom on helical stairway. To reach the other side of the tunnel it takes you 370 metres long and over 15 metres deep. The internal diameter of the cast-iron tunnel is about 9 feet (2.74 m).

Task 3: Read the description below and – give the article a heading. Not only a public highway but also a part of the National Cycle Route connecting Inverness and Dover. This popular tunnel beneath the River Thames at Greenwich, designed by Sir Alexander Binnie, was started in 1899 and opened for the public use three years later. At both ends you can enter it through shafts and get to the bottom on helical staircases. To reach the other side of the tunnel it takes you 370 metres long and over 15 metres deep. The internal diameter of the cast-iron tunnel is about 9 feet (2.74 m).

Solution to Task 3 Foot Tunnel Not only a public highway but also a part of the National Cycle Route connecting Inverness and Dover. This popular tunnel beneath the River Thames at Greenwich, designed by Sir Alexander Binnie, was started in 1899 and opened for the public use three years later. At both ends you can enter it through shafts and get to the bottom on helical staircases. To reach the other side of the tunnel it takes you 370 metres long and over 15 metres deep. The internal diameter of the cast-iron tunnel is about 9 feet (2.74 m).

Foot Tunnel Foto autorky

Where in the map would you find Inverness and Dover? Do you mind extra work? Why don´t you answer more questions about this sight? Where in the map would you find Inverness and Dover? Who is Sir Alexander Binnie? What other tourist attractions can you find nearby? How long do you need to go to get out on the other bank of the river? What is cast-iron?

Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4 Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedeného lexikálního cvičení – doplňování vhodných výrazů – a cvičení čtení s porozuměním nabízí rozšíření povědomí o geografických a historických souvislostech etap rozvoje této světové metropole i o různých aspektech kultury, umění, literatury a politického života tohoto kosmopolitního centra. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Závěrečná sada otázek umožňuje ověřit u žáků jejich míru vnímání i schopnost vyvozovat souvislosti z nápovědy. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

Zdroje: HUMPHREYS, Rob. London. London: Rough Guides Ltd, 2013, ISBN 978-1-84836-274-1. Obrázek na straně 9: Foto autorky