Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_454.
Advertisements

síť, objem, povrch opakování
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_456.
Převody jednotek objemu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Převody jednotek objemu
Matematika Objemy těles.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Jednotky objemu Miroslava Maňásková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Převody jednotek objemu - opakování
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Tělesa –Válec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
AZ KVÍZ Převody jednotek
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/05 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : říjen 2013  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
Objemové jednotky a jejich převody
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
PŘÍKLADY NA JEDNOTKY PŘEVODY JEDNOTEK
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Převody jednotek objemu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Listopad 2012 Ročník 6.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
EU_42_sada1_05_M_Tělesa_2_Šeb
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Mgr. Anna Béliková ZŠ Športovcov Partizánske
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Převody jednotek obsahu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
Převody jednotek objemu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola Čelákovice
Povrch krychle.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek objemu
Interaktivní test z fyziky – 6. ročník
Příjemce podpory – škola:
Převody jednotek obsahu
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Transkript prezentace:

Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám (Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost) Jméno autora: Eva Směšná Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Červen 2013 Ročník: šestý Tematická oblast: Algebra a aritmetika v 6. a 8. ročníku Téma: Jednotky objemu Metodický list (anotace): Tento výukový materiál slouží k procvičení učiva. Obsahuje 3 úkoly, které mohou být zařazeny do hodin, jako procvičení jednotek objemu formou hry. První je „Pexeso“ – pravidla jsou na následujícím straně. Druhá je tematická křížovka. Třetí je Magický čtverec. Žáci dostanou jeho rozstříhanou verzi a skládají do tvaru - čtverec 3*3.

Jednotky objemu procvičení

Pexeso Na obrázku je 20 políček. 10 příkladů a 10 výsledků. Žáci si je mohou 1 min prohlížet, a pak zadání text zmizí. Rozdělení do skupin postupně určují polohu zadání a k němu výsledek. Pokud se netrefí má výhodu soupeř, protože pole zůstávají odkryté. Vítězí družstvo s největším množstvím správně určených příkladů a výsledků.

A B C D 1 l 100 dl 100 cm 3 1 hl 1 2 3 4 5 100 l 100 mm3 100 ml 1000 dm3 10 dm3 1 cm3 10 hl 1 dm3 10cl 0,1 mm3 1 ml 10 l 1000 l 1 m3 0,1 cm3 10 000 ml

A B C D 1 l 100 dl 100 cm 3 1 hl 1 2 3 4 5 6 4 10 8 7 2 1 9 5 3 100 l 100 mm3 100 ml 1000 dm3 2 7 6 8 9 10 1 5 3 4 10 dm3 1 cm3 10 hl 1 dm3 3 6 5 7 8 10 9 2 4 1 10cl 0,1 mm3 1 ml 10 l 1000 l 1 m3 0,1 cm3 10 000 ml

Křížovka - OBJEM

Magický čtverec Zadání určené k vytištění, rozstříhání na čtverce. Žáci skládají části tak, aby vznikl čtverec 3x3.

Zdroje: http://www.zsdobrichovice.cz/ukoly/matika/testy/testy.php?go=m7_38 http://www.zsdobrichovice.cz/ukoly/matika/testy/testy.php?go=m7_39 vlastní