Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Energetické suroviny 5. ročník
Nerudní suroviny 5. ročník
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
NEROSTY A HORNINY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Nerostné bohatství 4. ročník
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Zemědělství ČR Živočišná výroba
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek hmotnosti - 2
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Matematika 2. roč. – Násobení a dělení : 4 =
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Matematika pro 2. ročník – násobení a dělení 3
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Nerudní suroviny 5. ročník
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Rostliny Prvouka – 3. ročník
VY_32_INOVACE_01_32_NERUDNÍ SUROVINY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
Skloňování podstatných jmen rodu středního
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Nerudní suroviny 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Energetické suroviny 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny
Transkript prezentace:

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Přírodověda - Neživá příroda 5. roč.

Společným znakem všech živých organizmů je dýchání. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Neživá příroda poskytuje živým organizmům potravu. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Neživou přírodu tvoří – nerosty a horniny, půda, teplo a světlo ( pocházející ze Slunce ), vzduch, voda a zvířata . 1.SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Nerosty jsou složeny z hornin. 1. ANO 2. NE 1 2 3 4 5

Vzduch je barevný plyn. 1. ANO 2. NE 1 2 3 4 5

Nerosty a horniny, které člověk těží a zpracovává na výrobky, nazýváme nerostné suroviny. 1. ANO 2. NE 1 2 3 4 5

Mezi nerostné suroviny patří – nerudní suroviny, rudy a energetické suroviny 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Pískovec a písek patří mezi horniny. 1. ANO 2. NE 1 2 3 4 5

Žula je hornina složená z nerostů – křemene, živce a slídy 1. ANO 2. NE 1 2 3 4 5

Žulu nevyužíváme jako stavební kámen. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Vápenec je hornina tvořená převážně nerostem kalcitem. 1. ANO 2. NE 1 2 3 4 5

Magnetit není železná ruda. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Magnetit není silně magnetický. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Zlato a stříbro se využívá v elektrotechnice. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Uhlí je nerost složený převážně z uhlíku. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Ropa a zemní plyn nepatří mezi energetické suroviny. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Neobnovitelné přírodní zdroje dokáže člověk za určitou dobu úplně vytěžit. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Půda vznikla postupným zvětráváním a následným rozpadem nerostů a hornin a nepůsobilo při tom již nic jiného. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Nejméně úrodnou část půdy nazýváme humus. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Půda není životně důležitá pro všechny rostliny. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Půda je přírodní zdroj obnovitelný. 1. SPRÁVNĚ 2. ŠPATNĚ 1 2 3 4 5

Téma: Přírodověda– neživá příroda – 5. roč. Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional TurningPoint Internet učebnice Přírodověda 5. roč., Nová škola Autor: Mgr. Alena Šmolíková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)