Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : leden 2012 Název :VY_52_INOVACE_5.2.5 Z7_ 16 Téma :Kypr Ročník : 7. Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/21.3068
Anotace: Prezentace umožní žákům vytvoření reálné představy o Kypru. Žáci se seznámí s přírodou, specifickými charakteristikami hospodářství a charakterem kultury dané oblasti, pracovní listy slouží k opakování učiva. Materiál byl určen pro interaktivní tabuli. Pro vyplnění pracovních listů využívá funkce pera. Pracovní listy však lze využít také tištěné na papíře. Kde je možnost připojení více myší, lze využít systém Multiple-Mouse k soutěži mezi žáky. Cílová skupina: 7.ročník
Kypr Nikosia ostrov řečtina, turečtina rozdělen na S a J část řecká jižní část člen EU
Nikosia
1. Jakým jazykem se mluví na Kypru? kypersky, turecky turecky, řecky arabsky, řecky
Jaké památky jsou na Kypru nejnavštěvovanější? arabské antické turecké
Která část Kypru pracuje v Evropské unii? jižní severní východní
NICOSIASKYLINES. wikipedie. org [online]. [cit. 17. 10. 2011] NICOSIASKYLINES. wikipedie.org [online]. [cit. 17.10.2011]. Dostupný na WWW: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Spectacular_view_of_Nicosia_by_night,_Cyprus.JPG>. ROMEPARIS. wikipedie.org [online]. [cit. 23.10.2011]. Dostupný na WWW: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Nicosia_by_Paride_19.JPG>.