Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronická učebnice – l
Advertisements

Pro animaci a změnu snímku klikej!
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_110.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Základní a řadové číslovky do 100
Numbers Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY SE UČÍME ZPAMĚTI : ONE.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Seznamování se s angl. jazykem – My classroom, numbers
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_109.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
I.Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Mgr. Markéta Jelínková Large numbers.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_32_Číslovky.
VY_22_ INOVACE_ 03_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou NUMBERS Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_13_Louka - shrnutí
Autor: Mgr. Eva Procházková
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_High numbers
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_01_Naše obec
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_46AJ_3tr_SLOVICKA14.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
Charakteristika výukového materiálu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_17_Okopaniny
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_07_Topografie
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_27_Televizní pořady
Autor: Matra Drozdová Název : VY_32_INOVACE_06AJ_4tr_SLOVICKA2.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_06_Školní místnosti
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_01_Hudební nástroje
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_18_Oblečení
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_32_INOVACE_12_Části obličeje
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Náš dům
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_02_Podzim v zahradě
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Riskuj.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_31_Volný čas
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_07_Domácí mazlíček
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_29_Číslovky
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_22_INOVACE_1A_26_NUMBERS
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_36_Dinosauři - popis
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Autor: Mgr. Eva Procházková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_30_Vánoce
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_01_Geometrické tvary
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla 0 - 20 Téma: Čísla 0 - 20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2649

Anotace Materiál je určený pro žáky 3. ročníku, pro výuku anglického jazyka Prezentace na interaktivní tabuli První část je určena pro opakování slovní zásoby a společnou práci s učitelem, další část lze využít pro samostatnou práci žáků jako pracovní list Pomůcky: interaktivní pero, fixy na interaktivní tabuli Inovace: interaktivní způsob učení, hlasité opakování slovíček Metodické pokyny: hlasité opakování slovíček, doplňování textu

Čísla 0 - 10 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 zero one two three four five six seven eight nine ten Slouží k zopakování čísel 0 – 10.

Čísla 10 - 20 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ten eleven twelve thirteen fourteen fifteen sixteen seventeen eighteen nineteen twenty Slouží k zopakování čísel 10 – 20.

Spočítej ( výsledek zapiš slovy, ne číslovkou ) 15 + 3 = ________________ 11 + 7 = ________________ 20 – 5 = ________________ 16 + 4 = ________________ 12 + 7 = ________________ 16 – 5 = ________________ 6 + 8 = ________________ 9 - 9 = ________________ 19 – 8 = ________________ 20 - 2 = _________________ 15 + 4 = _________________ 16 - 6 = _________________ 19 – 3 = _________________ 15 + 1 = _________________ 12 – 6 = _________________ 18 – 1 = _________________ 10 + 7 = _________________ 5 + 11= _________________ Slouží k procvičení čísel 0 – 20. Může být též použit jako pracovní list.