Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika Násobení 10, 100, 1000.
Advertisements

12..
Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Dělení desetinným číslem VY_42_INOVACE_10 Sada 3 Základní škola.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
Desetinná čísla – dělení
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_264_JEDNOTKY OBJEMU Téma:
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_08.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Násobení racionálních čísel VY_42_INOVACE_21 Sada 3 Základní škola.
HRAJEME SI S ČÍSLY SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_20 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Matematika a její aplikace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_16_V_M_HŠ_.
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_101_M6
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKY.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_116_M6
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_265_Násobilka 10
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Jednotky délky Matematika – 4. ročník.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_88_M7
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Úpravy algebraických výrazů
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Desetinná čísla HRA.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Transkript prezentace:

Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_ 86_M5 Předmět: Matematika Ročník: 5. Téma: Desetinná čísla Název: Násobení a dělení desetinných čísel číslem 100 Autor: Petr Mušálek Popis: Vysvětlení nového učiva a jeho následné procvičení

Metodický list 3. strana slouží k vysvětlení, jak se provádí násobení desetinného čísla číslem 100. Po kliknutí na modrý rámeček se objeví správný výsledek. Pomocí 4. strany žáci procvičují společně s učitelem nové učivo. Po kliknutí na modré rámečky se objeví správný výsledek. 5. strana slouží k vysvětlení, jak se provádí dělení desetinného čísla číslem 100. Po kliknutí na modrý rámeček se objeví správný výsledek. Pomocí 6. strany žáci procvičují společně s učitelem nové učivo. Po kliknutí na modré rámečky se objeví správný výsledek. Pracovní list na straně 7 slouží k samostatné práci žáků.

Násobení desetinných čísel číslem 100 Při násobení desetinného čísla číslem 100 se desetinná čárka posune o dvě desetinná místa doprava 12,63 ∙ 100 = 1 263

0,6 ∙ 100 = 60 100 ∙ 0,1 = 10 0,008 ∙ 100 = 0,8 9,567 ∙ 100 = 956,7 10,005 ∙ 100 = 1 000,5 0,601 ∙ 100 = 60,1 1,69 ∙ 100 = 169 100 ∙ 8,705= 870,5 1,06 ∙ 100 = 106 50,03 ∙ 100 = 5 003

DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL číslem 100 Při dělení desetinného čísla číslem 100 se desetinná čárka posune o dvě desetinná místa doleva 12,6 : 100 = 0,126

56,5 : 100 = 0,565 10,9 : 100 = 0,109 3,8 : 100 = 0,038 8 956,7 : 100 = 89,567 159,05 : 100 = 1,5905 0,6 : 100 = 0,006 6,9 : 100 = 0,069 87,5 : 100 = 0,875 10 : 100 = 0,1 5 573 : 100 = 55,73

Pracovní list 7,038 ∙ 100 = 25,05 ∙ 100 = 1,01 : 100 = 351,9 : 100 = 10 0∙ 0,07 = 10,1 : 100 = 1 058,5 ∙ 100 = 868,06 :100 = 10 0∙ 6,25 = 100,1 : 100 = 100 ∙ 0,101 = 555,5 : 100 = ∙