PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_07_Čtení slabik S, V, T (SADA ČÍSLO 1)
Advertisements

VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
Rozdělení hlásek DUM 14/1.
VYVOZENÍ SLABIK s PÍSMENEM a HLÁSKOU m, M
VY_32_INOVACE_09_ čtení slov 1 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_06_Čtení slabik (SADA ČÍSLO 1)
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_4,čj.
Čtení slabik s písmeny M, L, S, P
VY_32_INOVACE_04_ Počet slabik (SADA ČÍSLO 1)
Slabikář str. 6.
PROCVIČOVÁNÍ SLABIK S PÍSMENEM A HLÁSKOU M, L,S, P
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci čtou slabiky a hledají dvojice slabik, které tvoří slovo.
ČESKÝ JAZYK 1. ROČNÍK Čtení - slabiky Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Človíčku na slovíčko ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_2,čj.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
ZÁBAVNÉ ČTENÍ.
INFORMATIKA 8 MS Excel III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
INFORMATIKA 7 Odstavec IV. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
VYVOZENÍ SLABIK S HLÁSKOU A PÍSMENEM S
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
INFORMATIKA 8 Windows od r do r III2 – I8- 09.
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.3.9 Násobení 9 Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: PaedDr. Milena Cempírková Název DUM: VY_32_Inovace_ Rozpoznávání a čtení slabik z písmen L A M Téma: Český.
Samohlásky - procvičování VY_32_INOVACE_1B_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKA.
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_3.1.2
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 1
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Název školy:. Základní škola Netvořice. Autor:. Olga Marková. Název:
Porozumění jednoduchému textu 2
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 09.
Informační a komunikační technologie
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: VY_32_INOVACE_1A_06_samohláska U
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_3.1.1
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
PaedDr. Milena Cempírková
AUTOR: Mgr. Andrea Kunovjánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_12
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
ČESKÝ JAZYK SLABIKY, SLOVA 1.ročník
Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace
Transkript prezentace:

PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_3.1.12. Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: PaedDr. Milena Cempírková Název DUM: VY_32_Inovace_3.1.12. Rozpoznávání a čtení slabik z písmen O S E L A M Téma: Český jazyk 1.ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Aktivní výuka prvopočátečního čtení. Výuku lze provádět individuálně na PC, nebo společně pomocí dataprojektoru nebo interaktivní tabule. Materiál obsahuje animace.

s o l o S ó m ó M ó s o l ó S o s o L ó m ó s o l o s ó S ó s o m ó M o l o S ó

m a l o L a m ó L á l a l o M a m o L é l á s ó s a l a L o l á m á M o l a L á

Lo me Mó lá So la Lá sé Sa Mé lo mo So le Mó Lé Má Sa so ló

sa la Me Sá má Má mé Se La se Lé

má lo Mí lo! O la O lo! Á lo! Má mo! me le E mo! me la E la E ma má me

Tento materiál byl vytvořen pouze za použití prostředků aplikace Microsoft PowerPoint

Na prvním snímku děti prodlouženě vyslovují zobrazenou souhlásku Na prvním snímku děti prodlouženě vyslovují zobrazenou souhlásku. Po kliknutí se začne objevovat samohláska, kterou děti plynule s drženou souhláskou vysloví do slabiky. Na druhém snímku se střídá souhláska M m, L l, S s. Na třetím snímku se na jedno kliknutí objeví nejprve souhláska a vzápětí samohláska. Děti vázaně vyslovují slabiku. Na čtvrtém snímku se na kliknutí objevuje celá slabika. Na pátém snímku s objevuje po kliknutí pouze jedna slabika a vzápětí mizí. Na šestém snímku se při kliknutí objeví první slabika slova, vzápětí se objeví druhá. Děti se pokoušejí plynule slabikovat slovo.