Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Výuka cizích jazyků technických předmětů
“English Time“ – Angličtina s rodilým mluvčím v MŠ U Plavecké haly
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Pedagogická porada 14. června 2013 Bc. Zrcek Miroslav.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Klíčová aktivita 03 l Tuzemské a zahraniční stáže vedoucích pracovníků a učitelů mateřských škol Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
Vzájemná hospitační činnost
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ Program 4. krajského setkání metodiků Metoda CLIL a výuka odborného cizího jazyka 1.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
VY_22_INOVACE_69 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. Adjectives. 1. ročník únor 2012 Mgr. Kateřina Šujanová My feelings and needs.y 1. ročník.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
GRANTOVÉ PROJEKTY VĚCNĚ Leoš Křeček Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu.
PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Pedagogická komunikace
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013.
Projekt „Sfumato – čtenářská gramotnost žáků základních škol“ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) Prioritní osa – 7.1 Počáteční.
Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary EU peníze středním školám Projekt MODERNÍ ŠKOLA Operační program Vzdělávání.
CLIL Casting na středních školách Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
CÍL Ocenit a podpořit inovační metody/projekty zaměřené na výuku a studium cizích jazyků, propagaci nových metod/projektů mezi učiteli a studenty.
CZ.1.07/1.2.00/ Příjemce dotace: Organizace pro pomoc uprchlíkům (OPU) OPU je nevládní neziskovou organizací, která se od svého založení v roce.
Možnosti začleňování globálního rozvojového vzdělávání do výuky Konference GRV, Praha Petra Gajová, ARPOK, o. p. s.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Šachy do škol 2016/17.
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
The stem engagement europe project
Rozvoj výuky cizích jazyků
„K inovaci s inspirací“
Charakteristika výukového materiálu
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Charakteristika výukového materiálu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Charakteristika výukového materiálu
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_31_Volný čas
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Vzdělávací aktivity ÚSTR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Školní vzdělávací program
VY_32_INOVACE_Spo_II_03 Words: Family
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Transkript prezentace:

Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2 Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2. třídy základních škol Mgr. Jiří Šoltys

Charakteristika projektu adaptovaná metoda CLIL v krátkých aktivitách inovativní, zábavné a snadno použitelné materiály semináře a školení učitelů přímo na základních školách práce s dětmi pod vedením rodilých mluvčích projekt zohledňuje specifika českého školství

Materiály pro děti Audiovizuální aktivity Interaktivní hry Obrázkové karty Písničky

Materiály pro učitele publikace pro učitele s názvem English Time audiovizuální aktivity s českým i zahraničním učitelem wordbank, tj. soubor doporučené slovní zásoby pracovní listy vzdělávací portál www.english-time.eu

Vzdělávání učitelů Semináře Přímá pedagogická účast rodilých mluvčích Zpětná vazba Konzultace

Děkuji za pozornost Thank you for your attention