Vazba na Operační programy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Advertisements

Příležitosti pro rozvoj předškolního vzdělávání.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
Místní akční skupina Rakovnicko
Krajské akční plány Základní východiska
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Dotace na míru starostům příležitosti pro obce prosinec 2014 prosinec 2014.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Založena v roce obcí 34 členů Strategický plán LEADER 2008 – 2014, 81 projektů, 36 mil. Kč (PRV), 24 mil. Kč z místních zdrojů Strategie komunitně.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Průběžné výsledky zjišťování absorpční kapacity v oblasti vzdělávání Projekt: Šance pro Moravskoslezský kraj – Vzdělaní lidé a připravený venkov.
PROGRAMOVÉ OBDOBÍ Projekt Tvorba Strategie a Společného akčního plánu v oblasti rozvoje lidských zdrojů v Libereckém kraji I CZ.1.04/4.1.01/C
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Reg.č. CZ /0.0/0.0/15_005/ KULATÝ STŮL , Městský úřad Bučovice.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ÚZEMÍ ORP SUŠICE 1.setkání Řídícího výboru 19. října 2016 Zasedací místnost Městského úřadu Sušice.
Reg.č. CZ /0.0/0.0/15_005/ KULATÝ STŮL , Úřad ORP Šlapanice, Opuštěná 2.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
MAP – Místní akční plán ORP RK
Snídaně starostů , Jedlí
Integrovaný regionální operační program
Strategické řízení a plánování
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Výzva č. 56 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání“ Výzva č. 57 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Informace o výzvě pro školy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
2. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany
Aktuální informace o projektu
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Transkript prezentace:

Vazba na Operační programy Místní akční plány pro rozvoj vzdělávání Vazba na Operační programy 1

MAP a zacílení podpory z IROP a OP VVV Nutnost prokázat soulad záměrů s MAP – „Dohoda o prioritách“ MAP koordinuje záměry OP VVV a jejich efektivitu MAP obsahuje potvrzení efektivity a využitelnosti záměrů IROP „Dohoda o efektivní využitelnosti investice“ 2

IROP a regionální školství IROP a regionální školství Typy projektů:  MŠ - stavby, stavební úpravy, pořízení vybavení a doplňkově úpravy venkovních prostranství (zeleň, hřiště) – investice vedoucí ke zvýšení kvality předškolního vzdělávání  MŠ - podpora sociální inkluze prostřednictvím stavebních úprav budov a učeben, školních poradenských pracovišť, pořízení vybavení včetně kompenzačních pomůcek a kompenzačního vybavení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, nezbytných pro zajištění rovného přístupu ke vzdělávání sociálně vyloučeným osobám  ZŠ - stavební úpravy, v odůvodněných případech stavby, pořízení vybavení za účelem zajištění dostupnosti kvalitního základního vzdělávání – cizí jazyky, technické, řemeslné obory a přírodní/environmentální vědy, digitální technologie - nezbytné stavební úpravy učeben a pořízení vybavení  výstavba, rekonstrukce a vybavení odborných učeben, center odborné přípravy a pozemků pro výuku přírodovědných a technických oborů a pro výuku technických a řemeslných dovedností,  rozvoj vnitřní konektivity v prostorách škol a školských zařízení a připojení k internetu Typy projektů: MŠ - stavby, stavební úpravy, pořízení vybavení a DOPLŇKOVĚ úpravy venkovních prostranství (zeleň, hřiště), rozšíření kapacity zařízení péče o děti do 3 let, dětských skupin a mateřských škol za účelem pokrytí poptávky po předškolním vzdělávání MŠ - podpora sociální inkluze prostřednictvím stavebních úprav budov a učeben, školních poradenských pracovišť, pořízení vybavení včetně k ompenzačních pomůcek a kompenzačního vybavení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, nezbytných pro zajištění rovného přístupu ke vzdělávání sociálně vyloučeným osobám ZŠ - stavební úpravy, v odůvodněných případech stavby, pořízení vybavení za účelem zajištění dostupnosti kvalitního základního vzdělávání, ve vazbě na území, kde je prokazatelný nedostatek těchto kapacit – cizí jazyky, technické, řemeslné obory a přírodní/environmentální vědy, digitální technologie - nezbytné stavební úpravy učeben a pořízení vybavení výstavba, rekonstrukce a vybavení odborných učeben, center odborné přípravy a pozemků pro výuku přírodovědných a technických oborů a pro výuku technických a řemeslných dovedností, rozvoj vnitřní konektivity v prostorách škol a školských zařízení a připojení k internetu EU chce změnu kvality vzdělávání – inkluze, systém výuky, hlavně ZŠ. MŠMT chce vidět, že se mění kvalita – investice jsou JEN nástrojem pro tuto změnu !!!

Vzdělávání pedagogů, ředitelů, zřizovatelů – ano Zahrady - zeleň je pouze doplňková aktivita IROP. ALE – rozvoj žáků v oblasti přírodních věd ve vazbě na rozšíření kapacit MŠ ano Vzdělávání pedagogů, ředitelů, zřizovatelů – ano Školní psycholog - ano Odborné učebny – výstavba + vybavení ano v klíčových kompetencích Expertní pedagog – školení ano Komunitní centrum – zázemí pro ostatní školy, vč. mimoškolních aktivit, mateřského centra, bezbariérové vyučování – ano (IROP, OPVVV) 4

Nepodporované aktivity Výměna střechy, další investice nepojící se primárně se vzděláváním - Sportoviště, lezecká stěna Dětská hřiště a přírodní zahrady – zeleň je pouze doplňková aktivita. ALE ano, pokud povede k rozvoji žáků v oblasti přírodních věd – výukový účel zahrady 5