OBRATLOVCI Třída: OBOJŽIVELNÍCI.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Advertisements

Autor: Mgr. Hana Krajčová
Ing. Radovan Smolinský, Ph.D. et Ph.D.
OPAKOVÁNÍ TŘÍDA RYB A OBOJŽIVELNÍCI Přehled některých ryb a obojživelníků Skokan hnědý na snůšce (provázky jsou snůšky ropuchy ob. Snůška ropuchy.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Autor:Mgr. Alena Shánělová
Obojživelníci POZNÁVAČKA.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Obojživelníci.
Obojživelníci.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Opakování obojživelníci
OBOJŽIVELNÍCI obývají „oba živly“ VODU SOUŠ.
OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.
Základní škola Kladruby
Třída: Obojživelníci znaky:
Obojživelníci Zástupci.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
OBOJŽIVELNÍCI
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Digitalizace výuky Příjemce
Luštění o obojživelnících
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
charakteristika obojživelníků
Základní škola a Mateřská škola Bělkovice – Lašťany
Obojživelníci ocasatí
Obojživelníci České republiky
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
TŘÍDA: OBOJŽIVELNÍCI (AMPHIBIA)
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Jméno autoraMgr. Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Obojživelníci bezocasí
Třída: Obojživelníci (Amphibia)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
RYBY 2 Obojživelníci plazi.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
NAŠI OBOJŽIVELNÍCI Obr.1.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Živá příroda ve škole
Obratlovci obojživelníci.
Jméno:. * Pstruh říční * Zelené řasy * Rak říční * Kapr obecný * Štika obecná * Skokan hnědý * Blatouch bahenní * Leknín bělostný * Kachna divoká rybník.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
OBOJŽIVELNÍCI 7. ročník ZŠ Londýnská. OBOJŽIVELNÍCI.
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třída Obojživelníci
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Podtřída: Ocasatí Mají dva páry stejně vyvinutých končetin
OBRATLOVCI.
Poznávání obojživelníků
Obojživelníci VY_52_INOVACE_26 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Zpracoval: Marcela Kováříková
OBOJŽIVELNÍCI 7. třída.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

OBRATLOVCI Třída: OBOJŽIVELNÍCI

PROSTŘEDÍ Obojživelníci potřebují vodu k rozmnožování Vyhledávají vlhká stinná místa

ROZMNOŽOVÁNÍ VAJÍČKA PULCI ROPUCHA OBECNÁ DOSPĚLEC NEPŘÍMÝ VÝVIN

MLOK SKVRNITÝ

Je zákonem chráněný, vejcoživorodý. Larvy žijí v lesních potůčcích. Výstražná barva říká, že je jedovatý

GONOCHORISTÉ S POHLAVNÍM ČOLEK OBECNÝ LARVA SAMEC GONOCHORISTÉ S POHLAVNÍM DIMORFISMEM SAMICE

SKOKAN HNĚDÝ VAJÍČKA PULEC DOSPĚLEC

V POKOŽCE MÁ JEDOVÉ ŽLAZY ROPUCHA OBECNÁ V POKOŽCE MÁ JEDOVÉ ŽLAZY

ROSNIČKA OBECNÁ NA PRSTECH MÁ PŘÍSAVKY

KONTRASTNÍ ORANŽOVO-ČERNÉ KUŇKA OBECNÁ KONTRASTNÍ ORANŽOVO-ČERNÉ ZBARVENÍ BŘICHA

KUŇKA ŽLUTOBŘICHÁ

OBECNÁ CHARAKTERISTIKA Kůže obojživelníků je tenká, produkuje sliz Kůží snadno prochází do těla kyslík Všichni jsou masožraví Zimu přečkávají na souši zahrabaní v listí. Skokani se na zimu zahrabávají do bahna na dně rybníků Jsou citliví na chemické znečištění prostředí Většina obojživelníků je u nás zákonem chráněná

Třída: PLAZI

ZMIJE OBECNÁ MÁ PŘÍMÝ VÝVIN JE ŽIVORODÁ JEDOVÉ ZUBY. POTRAVOU JSOU DROBNÍ HLODAVCI.ORIENTUJE SE POMOCÍ ČICHU, TEPLA A OTŘESŮ PŮDY