Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracovala Jitka Ciprová
Advertisements

Ptáci 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
BĚŽCI.
Dělení PTÁKŮ Podle způsobu pohybu: LETCI mají duté kosti přední končetiny – křídla, jsou schopny letu tělo kryto prachovým a obrysovým peřím, které.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Vodní ptáci Přírodopis VY_32_INOVACE_173, 9. sada, Př3 ANOTACE
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
PTÁCI 3. a 4.ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu procvičení předchozího.
Pojmenuj domácí zvířata
Buňky, tkáně a orgány lidského těla
Název : Podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: leden 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Ptáci břehů tekoucích vod
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Který živočich do řady nepatří
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
OBRATLOVCI ptáci.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.12 Anotace:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Identifikátor materiálu: EU
Ohrožené druhy živočichů II.
Poznej volně žijící zvířata
Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_173 Předmět: Český jazyk - Náš svět (Člověk a jeho svět)
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_170 Předmět: Český jazyk – Náš svět (Člověk a jeho svět)
Ptáci Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_37_Ptáci-zajímavosti
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
PTÁCI 6. ročník ZŠ Londýnská.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
OBRATLOVCI.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Lenka Hrnčířová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: RYBNÍK Téma: PTÁCI
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Autor: Mgr. Irena Pohořalá Název:VY_32_INOVACE_11_PTÁCI III.
PTÁCI – LETCI (DRAVCI) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Randáková. Dostupné z Metodického portálu
PTÁCI - PĚVCI.
PTÁCI - LETCI (VRUBOZOBÍ)
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Řád: Pěvci znaky: v krku – hlasové ústrojí→zpěv
Transkript prezentace:

Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.1091 Číslo: VY_32_INOVACE_90_ptaciIII Předmět: přírodopis Autor: Mgr. Ondřej Pavlík Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

Ptáci – znaky, poznávání druhů ptáků Řešení zobrazíte kliknutím na obrázek.

1) - Urči živočicha na fotografii. - Popiš jeho typický biotop 1) - Urči živočicha na fotografii. - Popiš jeho typický biotop. - Jaké další obratlovce nalezneme v tomto biotopu? foto: autor kachna divoká(samice) vodní prostředí (tekoucí, stojaté vody i mořská pobřeží, často městských prostředích) např. skokan, užovka, lyska, hryzec, …

2) - Charakterizuj skupinu, do které patří živočich na fotografii 2) - Charakterizuj skupinu, do které patří živočich na fotografii. - Na kterých světadílech lze potkat zástupce popsané skupiny (ve volné přírodě)? BĚŽCI – největší žijící ptáci, nelétaví, zakrnělá křídla, silné nohy, výborní běžci, o mladé pečuje většinou samec Afrika, Nový Zéland, Austrálie, Nová Guinea, Jižní a střední Amerika foto: autor

3) - Pojmenuj živočicha na fotografii 3) - Pojmenuj živočicha na fotografii. - Znáš další zástupce stejného rodu? Podle čeho je poznáš? sýkora koňadra s. babka – svrchní část, křídla: šedohnědé, líce bílé ostatní části hlavy černé s. modřinka – modrá „čepička“, tmavý pruh přes oči s. uhelníček – černá hlava s bílou lysinou s. parukářka – chocholka na hlavě foto: autor

4) - Jak se jmenuje a kde žije živočich na fotografii 4) - Jak se jmenuje a kde žije živočich na fotografii? - Je možné vidět ho živého v ČR? - Popiš, jak je přizpůsoben prostředí, ve kterém žije. foto: autor tučňák Humboldtův západní pobřeží J. Ameriky (Peru, Chile) ano, např. v ZOO Praha, ZOO Liberec křídla – ploutve, torpédovitý tvar těla, nemají duté dlouhé kosti - těžší (snazší potápění) nohy posunuty dozadu, blány silná vrstva podkožního tuku (x chladu) bílé břicho – maskování (z vody špatně viditelné), tmavá záda – ohřev na slunci

5) čáp černý vlaštovka, husa, jiřička, špaček - Jak se jmenuje tažný pták na fotografii? - Znáš jiné tažné ptáky žijící v ČR? - Vyhledej další zástupce stejného ptačího rodu. Kde žijí? čáp černý vlaštovka, husa, jiřička, špaček čáp bílý (Evropa, Asie, Afrika), čáp černokrký (jižní Asie, Oceánie) foto: autor

VY_32_INOVACE_90_ptaciIII   Název: Ptáci III Anotace: Prezentace je určená k zopakování některých skupin ptáků, rozvíjí u žáků schopnost vnímat důležité znaky živočichů , orientace v základních taxonomických jednotkách (rod, druh). Autor: Mgr. Ondřej Pavlík Datum vzniku: 24. 2. 2013 Jazyk: český Datum odpilotování: 5. 3. 2013 Očekávaný výstup: žák poznává vybrané zástupce a zařazuje je podle znaků do nejznámějších řádů (pěvci, dravci, hrabaví, atd.),všímá si přizpůsobení prostředí, poznává zástupce tažných ptáků Speciální vzdělávací potřeby: Klíčová slova: ptáci, poznávání a zařazování ptáků Druh učebního materiálu: PP prezentace Druh interaktivity: práce s i-tabulí, vyhledávání v e-zdrojích Cílová skupina: 7. třída Stupeň a typ vzdělávání: II. stupeň ZŠ Typická věková skupina: 12-13 let Celková velikost: 3,99 MB

Použité zdroje: Foto autor Citace klipartových obrázků – snímek č.2 [cit. 2012-10-08]. Dostupný pod licencí Microsoft Office 2010 (viz http://explore.live.com/microsoft-servi ... cz&CTT=114) na WWW: <http://office.microsoft.com/cs-cz/images/>.[/quote] Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky na všech typech škol. Jakékoliv další využití podléhá Autorskému zákonu.