Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
CELÁ ČÍSLA.
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Tvorba číselných výrazů
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.
Čertík Bertík Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_11VR-2.
HODINY VY_32_Inovace_17VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Anotace Sčítání bankovek - kvíz Autor Holomková Lenka Jazyk Čeština
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Parní stroj VY_32_Inovace_09KR-3
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Práce s papírem a barvami
Jan Amos Komenský VY_32_Inovace_07KR-3
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Evropská unie VY_32_Inovace_07KR-7
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Obyvatelstvo ČR VY_32_Inovace_08KR-7
Transkript prezentace:

Sčítání a odčítání do 10 000 zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1 Mgr. Jitka Klimková ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace Sčítání a odčítání do 10 000 zpaměti   Autor Datum zhotovení Mgr. Jitka Klimková Listopad 2011 Jazyk Český Očekávaný výstup Upevňuje mat. dovednosti při pamět. sčítání a odčítání Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Sčítanec, součet, menšenec, menšitel, rozdíl Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 4.ročník Celková velikost 988kB

Sčítání a odčítání do 10 000 zpaměti

1. 3 400 2 000 + + 400 200 + ?

2. - - 6 200 3 000 400 - 500 ?

3. 3 000 + + 2 530 200 + 70 ?

4. 1 400 7 410 + + 20 + 100 ?

5. - - 3 000 9 536 200 - 20 ?

6. - - 6 930 2 000 900 - 15 ?

Řešení 1. 3 400 + 2 000 + 400 + 200 = 6 000 2. 6 200 - 3 000 - 400 - 500 = 2 300 3. 2 530 + 3 000 + 200 + 70 = 5 800 4. 7 410 + 1 400 + 20 + 100 = 8 930 5. 9 536 - 3 000 – 200 – 20 = 6 316 6. 6 930 - 2 000 – 900 – 15 = 4 015

Použité zdroje: AUTOR NEUVEDEN. Klipart [online]. [cit. 18.11.2011]. Dostupný na WWW: Klipart –MS Office Vlastní tvorba