Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Advertisements

ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ICT M 5.R. Desetinná čísla
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Písemné násobení s nulou v činiteli
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Rovnice se zlomky.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Téma: Násobení desetinných čísel
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
ICT – 2 – 3 – 33 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE DECHOVÉ
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
ICT M 5.R. Jednotky času Anotace: : Prezentace obsahuje učivo Jednotky času v reálných situacích a příklady k procvičování. Prezentace je prezentována.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.
Jednoduché stroje Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_07NE-8.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Písemné násobení desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

Písemné násobení (čísla do 10 000) VY_32_Inovace_12TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace: Výstup ukazuje žákům princip písemného násobení a hravou formou učivo procvičí Autor: Mgr. Ivana Tkadlecová Datum zhotovení: listopad 2011 Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje a procvičuje osvojené početní operace v oboru čísel do 10 000 Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Matematika, písemné násobení, slovní úloha Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Výklad, aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání-první stupeň Typická věková skupina: 4. ročník Celková velikost: 196 kB

Zopakuj si postup při písemném násobení: 1 2 3 4 . 2 2 4 6 8

Teď to zkus sám: 3 4 4 . 2 2 6 8 8 2 4 3 1 . 2 4 8 6 2

Která žabka má správný výsledek? 3 426 1 4 3 1 . 2 2 8 6 2 2 841 2 862

A teď trochu obtížnější: 1 735 4 564 794 .3 .2 .8 5 205 9 128 6 352 2 963 .3 8 889 3 416 .2 6 832 2 361 .4 9 444

Vyřeš slovní úlohu: Škola potřebuje koupit pera k interaktivní tabuli. Kolik korun zaplatí za dvě pera, jestliže jedno stojí 4 960 korun? jedno pero 4 960 Kč dvě pera x x = 4 960 . 2 x = 9 920 Škola zaplatí 9 920 korun. 4 960 .2 9 920

Metodický návod: 1. vysvětlení principu písemného násobení 2. velmi snadné příklady, po kliknutí se zobrazí výsledky pro snazší kontrolu 3. žáci vypočítají, která žabka má správný výsledek, postupným klikáním žabky s chybnými výsledky mizí 4. šest obtížnějších příkladů, po kliknutí kontrolní výsledky 5. slovní úloha, postupným klikáním se objevuje řešení

Použité materiály: - Microsoft office klipart - Zvuk z Galerie médií