NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
jsou slova, která vyjadřují vlastnosti osob, zvířat a věcí.
Advertisements

ABECEDA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katka Nosková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Stromy.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_10_ čtení slov 2 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
ČESKÝ JAZYK Odpovězte na otázky o zvířátkách. PRASE DOMÁCÍ JAKÉ JE? CO DĚLÁ? JAKÉ MÁ ŠTĚTINY?
Co si pamatuji z prvouky?
LESY MÍRNÉHO PÁSU Lesy, louky, pole.
Hravé čtení Rébusy Petr ……………… s ……………… ba ……………… vice ……………… ička
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec ICT2_2/37.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_4_Pád podstatných.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: duben 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_31_Protiklady,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Slova nadřazená a podřazená
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jaroslav Bartl ČísloVY_32_Inovace_3301 NázevEkosystém les Téma hodinyOhleduplné chování k přírodě.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_10_Zoologie,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_30_Rod podstatných.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
TEST - SPOLEČENSTVO LES
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_06_Věta, slovo a slovní význam.
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_30_ OVOCE TÉMA: OVOCE
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
Společenstva lesů - stromy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Slova nadřazená a podřazená
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Eva Procházková
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_13
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: 26. 4.2013 NÁZEV: VY_12_Český jazyk_34_Čtení s porozuměním, ZŠ praktická, 5.-6.r. -TEMA: Význam slov, přesah Přírodověda ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace: čtení s porozuměním, význam slov, přesah Přírodověda Zadané úkoly vedou žáky k procvičení čtení s porozuměním, procvičování pozornosti, k rozvoji slovní zásoby. Žáci vyhledávají slova, která významově nepatří mezi ostatní, nahrazují slova jinými slovy, hledají co mají slova společného, odpovídají na otázky. Po splnění každého úkolu následuje správné řešení pro kontrolu. Pilotáží bylo ověřeno, že zadané úkoly vedou k dosažení vytyčených cílů. Všechny úkoly jsou pro žáky vhodné i pro samostatnou práci.

lípa teta liška králík dub noha zajíc slepice buk nos jelen husa topol Najdi, které slovo nepatří k ostatním a nahraď jej jiným slovem. Urči, co mají slova společného. lípa dub buk topol javor smrk teta noha nos koleno hlava ruka liška zajíc jelen vlk veverka slepice králík slepice husa kačena medvěd prase

lípa teta liška králík dub (břicho) zajíc slepice buk noha jelen husa topol javor smrk (bříza) listnaté stromy teta (břicho) noha nos koleno hlava ruka části těla liška zajíc jelen vlk veverka slepice (medvěd) volně žijící zvířata králík slepice husa kačena medvěd (kráva) prase domácí zvířata

jablko paprika sýr malíř hruška rajče salám pokrývač broskev mrkev Najdi, které slovo nepatří k ostatním a nahraď jej jiným slovem. Urči, co mají slova společného. jablko hruška broskev cibule třešně švestka paprika rajče mrkev meruňka česnek cibule sýr salám jogurt smetana šlehačka mléko malíř pokrývač učitel zedník strýc lékař

jablko paprika sýr malíř hruška rajče salám pokrývač broskev mrkev cibule (meruňka) třešně švestka ovoce paprika rajče mrkev meruňka (petržel) česnek cibule zelenina sýr salám (tvaroh) jogurt smetana šlehačka mléko mléčné výrobky malíř pokrývač učitel zedník strýc (švadlena) lékař povolání

Doplň věty správnými slovy Pavel nebyl ve škole, protože………….. Petr dostal dort, protože………….. Zuzana nešla do sklepa, protože…………. Honza byl špinavý, protože…………… Karel jedl, protože……………. měl narozeniny upadl zaspal měl hlad se bála

měl narozeniny upadl zaspal měl hlad se bála Pavel nebyl ve škole, protože zaspal. Petr dostal dort, protože měl narozeniny. Zuzana nešla do sklepa, protože se bála. Honza byl špinavý, protože upadl. Karel jedl, protože měl hlad, měl narozeniny upadl zaspal měl hlad se bála

Doplň věty správnými slovy Pejsek skákal, protože……….. Eva se napila, protože …………… Dana plakala, protože ……………… Martin byl čistý, protože…………. Tomáš byl šťastný, protože…………. dostal jedničku se umyl měl radost byla smutná měla žízeň

dostal jedničku se umyl měl radost byla smutná měla žízeň Pejsek skákal, protože měl radost. Eva se napila, protože měla žízeň. Dana plakala, protože byla smutná. Martin byl čistý, protože se umyl. Tomáš byl šťastný, protože dostal jedničku. dostal jedničku se umyl měl radost byla smutná měla žízeň

Citace a zdroje: vlastní