Schodiště – zakreslování zakřiveného schodiště

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úhel Úhel je část roviny
Advertisements

Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Kružnice opsaná trojúhelníku
Název operačního programu:
Schodiště – návrh a konstrukční řešení
Matematika Lichoběžník.
Kruhový diagram asynchronního motoru
Matematika Rovnoběžníky.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Jednoduché konstrukce (střed a osa úsečky, osa úhlu, tečna)
Poznámky pro výuku Předmět: MATEMATIKA Autor: Mgr. Štěpán Diviš
Název operačního programu:
Vytvořila Helena Černá
Názvosloví Schodišťový prostor – prostor v němž bude umístěno schodiště. Schodišťové rameno – konstrukce, která má min. 3 stupně a spojuje různé výškové.
Schodiště v RD.
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování technického výkresu.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Bc. Zdeňka Soprová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Elipsa VY_34_INOVACE Matematika, č.přílohy Autor: Mgr. Eva Hubáčková
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Terénní a železobetonové schodiště STA30
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
III/2Závislost teploty na čase Potřebné pomůckySešit, učebnice, pero Druh interaktivityVýklad, aktivita žáků Cílová skupina6. ročník Stupeň a typ vzdělání2.
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
STATIKA TĚLES Název školy
STATIKA TĚLES Název školy
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zdeňka Soprová, Bc. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Zakreslování schodišť
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo DUMO9.
Pozemní stavitelství II
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo DUMO7.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-09 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
Druhy čar podle tloušťky
ArchiCAD nástroj Střecha 2
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
ZKOUŠKY KONZISTENCE BETONOVÉ SMĚSI teorie
Ing. Renata Segmüllerová
Autor: Ing. Matějovičová Věra
Stropní konstrukce – III. část
Teoretické řešení střech Jednoduchá valbová střecha
Schodiště – návrh dvouramenného schodiště v bytovém domě
Postup při návrhu (výpočtu) schodiště
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-12
ZKOUŠKY KONZISTENCE BETONOVÉ SMĚSI METODA ROZLITÍ
ZKOUŠKY KAMENIVA velikost zrn
Schodiště – postup zakreslování
Ing. Renata Segmüllerová
Schodiště – půdorysy v jednotlivých podlažích, řezy
Odstavec a jeho formát Autor: Mgr. Jiří Maršík
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-08
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-02
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Střecha se zakázanými okapy
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-03
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-08
Graf závislosti rychlosti na čase
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ArchiCAD nástroj Sloup
Skutečná velikost úsečky
Druhy čar podle průběhu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-04
ArchiCAD nástroj Dveře
Schodiště – půdorysy, druhy čar
Kružnice trojúhelníku vepsaná
Transkript prezentace:

Schodiště – zakreslování zakřiveného schodiště Autor: Ing. Jaroslava Bláhová Ing. Renata Segmüllerová

Konstrukční cvičení – 2. ročník Anotace Tematický okruh Konstrukční cvičení – 2. ročník Anotace Prezentace je určena pro 2. ročník STA Žáci se naučí zakreslovat zakřivené schodiště Metodický pokyn Prezentace doplněná výkladem učitele. Druh materiálu prezentace Datum tvorby 20.03.2014 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_Bl2_20 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování schodiště ve tvaru písmene „L“ 1. narýsujeme schodišťové zdi, jejichž tloušťka je 450mm 2. šířku schodišťového ramene navrhneme 1000mm 3. narýsujeme osu „a“, která prochází rohem schodiště pod úhlem 45° 4. narýsujeme výstupní čáru, která je vzdálená od schodišťové zdi 400mm EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování schodiště ve tvaru písmene „L“ 5. na výstupní čáru nanášíme šířky stupně - 265mm 6. začínáme na ose „a“ – na každou stranu naneseme ½ šířky stupně – 132,5mm 7. na výstupní čáru směrem nahoru naneseme 7x šířku stupně 8. na výstupní čáru doprava naneseme 6x šířku stupně 9. z důvodu, že na vnitřní straně rohu schodiště musí být minimální šířka stupně 130mm, naneseme od osy „a“ na každou stranu polovinu, tedy 65mm EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování schodiště ve tvaru písmene „L“ 10. zvolíme bod „A“ – poslední rovný stupeň ve směru vpravo 11. zvolíme bod „B“ – poslední rovný stupeň ve směru nahoru 12. bodem „A“ vedeme osu y 13. bodem „B“ vedeme osu x EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování schodiště ve tvaru písmene „L“ 14. v místě, kde osa „x“ protne osu “a“, získáme bod „1“ 15. v místě, kde osa „y“ protne osu “a“, získáme bod „5“ 16. na ose „x“ vyneseme body 2,3,4 (vzdálené od sebe 265mm) 17. na ose „y“ vyneseme body 6,7,8 (vzdálené od sebe 265mm) EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Postup zakreslování schodiště ve tvaru písmene „L“ 18. označíme si body na výstupní čáře 2´, 3´, 4´, 5´, 6´, 7´, 8´ 19. spojíme body 2-2´, 3-3´, 4-4´, 5-5´, 6-6´, 7-7´, 8-8´ - čímž vymezíme kosé stupně 20. dorýsuje prostřední stupeň a ostatní rovné stupně EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

PAVLIS, Jaroslav a kol. Cvičení z pozemního stavitelství PAVLIS, Jaroslav a kol. Cvičení z pozemního stavitelství. Praha: Sobotálec, 1995, ISBN 80-901684-9-3. EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154