Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Rostoucí, klesající, konstantní
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Soustava souřadnic Oxy
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Mnohočleny Násobení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hodnota proměnné Příprava na lomené výrazy
Vzájemná poloha dvou kružnic
Funkce Absolutní hodnota
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Konstrukce tečen pomocí Thaletovy kružnice
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Komplexní čísla Grafický součet komplexních čísel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozcvička Urči typ funkce:
Konstrukce trojúhelníku
Pravidla pro počítání s mocninami
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Funkce Absolutní hodnota
Konstrukce trojúhelníku
Rostoucí, klesající, konstantní
Hodnota proměnné Příprava na lomené výrazy
Soustava souřadnic Oxy
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozcvička Urči typ funkce:
Rostoucí, klesající, konstantní
Hodnota proměnné Příprava na lomené výrazy
Příprava na lomené výrazy
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Grafické násobení a sčítání úhlů
Konstrukce trojúhelníku
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Konstrukce trojúhelníku
Thaletova kružnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Zlomky Krácení zlomků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Soustava souřadnic Oxy
Orofacionální cvičení III.
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Převody jednotek času – 2. část
Transkript prezentace:

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Celá čísla Ing. Kamila Kočová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla teploměru Porovnej stupnice: metru kladné stupně (+) - teplo pouze jeden směr – kladné hodnoty (+) Co mají obě stupnice společné? nulový bod záporné stupně (-) - zima V čem se liší? ve směru postupu od nulového bodu Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Narýsuj si číselnou osu podle předlohy. záporné hodnoty (-) kladné hodnoty (+) Kladná a záporná čísla jsou v matematice ve stejném vztahu jako stupně tepla a zimy na teploměru. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Zapamatuj si: znaménka (+) a (-) jsou s vlastním číslem jakoby srostlá (-9) (čti: minus devět) (+9) (čti: plus devět) (-9) je od (+9) právě tak rozdílné, jako 9 stupňů pod nulou a 9 stupňů nad nulou na teploměru Pouhá 9 značí (+9), stejně jako výrazem 9 stupňů rozumíme (+9) stupňů, tedy 9 stupňů tepla Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla = jsou čísla: …; -9; -8; -7; -6; -5; -4; -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; … záporná celá čísla (-) kladná celá čísla (+) Je nula kladná nebo záporná? - není ani kladná ani záporná - ale patří mezi celá čísla Která čísla(o kterých jste se již učili) nepatří mezi celá čísla? - zlomky, desetinná čísla Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Na číselné ose sestroj obrazy celých čísel: 2, -6, 3, 1, -4, -2, -3, 5, 0, -7, -5 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Z daných čísel vypiš: 1,2; -8; -2,31; 0; 17; -25; -12,3; -12; 1; 38; -43 a) všechna celá kladná čísla b) všechna přirozená čísla c) všechna celá čísla d) všechna celá záporná čísla e) všechna kladná čísla Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Jak se výška hladiny řeky může dostat nad normál? Urči odchylku od normálu nad normálem Když prší nebo taje sníh. 140cm normál Odchylka -2cm Jak se výška hladiny řeky může dostat pod normál? pod normálem Když neprší a je sucho. nebo 2cm pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Odchylka +5cm Urči odchylku od normálu nad normálem nebo 5cm nad normálem 140cm normál pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Odchylka +2cm Urči odchylku od normálu nad normálem nebo 2cm nad normálem 140cm normál pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Urči odchylku od normálu nad normálem 140cm normál Odchylka -1cm nebo pod normálem 1cm pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.