Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi D.R.A.K., o.s.
Advertisements

Třetí kariéra Věk jako příležitost – využijme potenciál zaměstnanců 50+ Diskusní seminář „Rovné šance na trhu práce“ Kateřina Kubešová, EXPERTIS PRAHA.
Úřad vlády ČR Odbor pro informování o evropských záležitostech Ing. Klára Nápravníková Grantové informační projekty OEZ 2006 Praha, 5. října 2006.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Odborné sociální poradenství Poradna KLÍČ. Historie Pilotní projekt „Klíč“, odborná práce s 21 rodinami (problémový rozvod, výchovné problémy dětí,
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
1. Úvod do profesního poradenství Dagmar Svobodová.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
Centra denních služeb. poskytují ambulantní služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení,
Akční plán podpory odborného vzdělávání stav realizace k
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Tematické setkání KAP Jihomoravského kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Tematické setkání KAP Ústeckého kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
Informační a poradenské centrum ZČU
Dokument KAP MSK - obsah
Dětský domov a Základní škola Liptál
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Digitální učební materiál
Systém odměňování pracovníků
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Centrum kariérového poradenství
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
Techniky práce s mentálně postiženými
Náměty pro činnost Národního fóra
Příspěvek na konferenci
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
Řemesla Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
GOAL Guidance and Orientation for Adult Learners
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Hodnocení informačního střediska
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
STŘEDNÍ ŠKOLA POLYTECHNICKÁ OLOMOUC, ROOSEVELTOVA 79
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Hroznatova akademie 11. října 2018
Život bez střeva , Praha.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Podpora samostatného bydlení
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
5. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

Podpora kariérového poradenství Tematické setkání Kamila Králová 16. 2. 2017

Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole Podpora žáků ve vzdělávání, motivace k úspěšnému dokončení studia a uplatnění v praxi Snížení počtu žáků opouštějících vzdělávání předčasně Individuální přístup k žákům i rodičům, dostupnost informací o trhu práce Podpora žáků při získání kompetencí pro vlastní kariérové rozhodování, směřování k zodpovědnosti a aktivnímu pracovnímu životu

Problémy uvedené v dotazníkovém šetření a jejich zohlednění v projektu Nedostatek příležitostí pro vzdělávání kariérových (výchovných) poradců – nabízíme ucelené vzdělávání v odborných kurzech Malý zájem o kariérové poradenství ze strany žáků a rodičů – workshopy pro žáky, rozšíření nabídky služeb na základě vzdělávání, hrazené adaptační kurzy, přívětivé prostředí (CKP)

Problémy uvedené v dotazníkovém šetření a jejich zohlednění v projektu Absence pozice samostatného kariérového poradce – lze řešit v rámci šablon Nedostatečné finanční prostředky pro zajištění kariérového poradenství ve škole Nedostatečné technické a materiální zabezpečení pro kariérové poradenství - finanční prostředky na vznik Centra kariérového poradenství v každé partnerské škole

Dorota Madziová