PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYVOZENÍ SLABIK S PÍSMENEM T,t
Advertisements

VY_32_INOVACE_07_Čtení slabik S, V, T (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
VYVOZENÍ SLABIK s PÍSMENEM a HLÁSKOU m, M
VY_32_INOVACE_09_ čtení slov 1 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_06_Čtení slabik (SADA ČÍSLO 1)
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_4,čj.
VY_32_INOVACE_04_ Počet slabik (SADA ČÍSLO 1)
PROCVIČOVÁNÍ SLABIK S PÍSMENEM A HLÁSKOU M, L,S, P
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM13 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
INFORMATIKA 7 Číslování stránek III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 9 Kancelářské využití software III2 – I9- 17.
VY_32_INOVACE_10_Hláska a písmeno G, čtení slabik, slov
INFORMATIKA 9 Práce s daty – aplikace I. III2 – I9- 05.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
INFORMATIKA 8 MS Excel III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
INFORMATIKA 9 MS Excel I. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Práce s daty – aplikace II.
INFORMATIKA 7 Odstavec IV. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
VYVOZENÍ SLABIK S HLÁSKOU A PÍSMENEM S
VY_32_INOVACE_03_Hláska a písmeno C, Č, čtení slabik, slov
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
INFORMATIKA 8 Windows od r do r III2 – I8- 09.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – nastavení malých.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Windows 7 - miniaplikace VY_32_INOVACE_15.
VY_32_INOVACE_09_Hláska a písmeno F, čtení slabik, slov (SADA ČÍSLO 4)
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Windows 7 – nastavení spořiče.
VY_32_INOVACE_06_Hláska a písmeno R, čtení slabik, slov (SADA ČÍSLO 4)
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 19 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.3.9 Násobení 9 Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: PaedDr. Milena Cempírková Název DUM: VY_32_Inovace_ Rozpoznávání a čtení slabik z písmen L A M Téma: Český.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Procvičení převodů jednotek objemu Název sady: Fyzika 6. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_3.1.2
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Porozumění jednoduchému textu 2
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 16.
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 09.
Informační a komunikační technologie
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: VY_32_INOVACE_1A_06_samohláska U
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_3.1.1
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
PaedDr. Milena Cempírková
VY_32_INOVACE_M6.04 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
ČESKÝ JAZYK SLABIKY, SLOVA 1.ročník
Transkript prezentace:

PaedDr. Milena Cempírková VY_32_Inovace_3.1.9. Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: PaedDr. Milena Cempírková Název DUM: VY_32_Inovace_3.1.9. Rozpoznávání a čtení slabik z písmen S E L A M Téma: Český jazyk 1.ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Aktivní výuka prvopočátečního čtení. Výuku lze provádět individuálně na PC, nebo společně pomocí dataprojektoru nebo interaktivní tabule. Materiál obsahuje animace.

s a s e S a s á S á s a s é S a s a S é s á s e s a s á S é s e m á M e l a S á

m a l e S a m á L á s a l é M a m a L é s á s e s a l a S é l á m á M e l a S á

La me Mé lá Sá la Lá sé Sa Mé lé me Sa le Mé Lé Má Sa se lé

sa la Me Sá má Má mé Se La se Lé

Tento materiál byl vytvořen pouze za použití prostředků aplikace Microsoft PowerPoint

Na prvním snímku děti prodlouženě vyslovují souhlásku Na prvním snímku děti prodlouženě vyslovují souhlásku. Po kliknutí se začne objevovat samohláska, kterou děti plynule s drženou souhláskou vysloví do slabiky. Na druhém snímku se střídá souhláska M m L l S s. Na třetím snímku se na jedno kliknutí objeví nejprve souhláska a vzápětí samohláska. Děti vázaně vyslovují slabiku. Na čtvrtém snímku se na kliknutí objevuje celá slabika. Na pátém snímku s objevuje po kliknutí pouze jedna slabika a vzápětí mizí.