Název školy: Základní škola Městec Králové

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lomené výrazy – tvar zlomku, ve jmenovateli je proměnná
Advertisements

Algebraické výrazy: lomené výrazy
Desetinný zlomek Helena Půlkrábková.
1.
Mocniny – druhá odmocnina – příklady – 1
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Matematika a její aplikace
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_97.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
Zlomky – usměrňování zlomků, porovnávání zlomků
2.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Základní poznatky z matematiky Číslo materiálu: EU Název: Druhá odmocnina reálných čísel Autor:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
DRUHá a třetí odmocnina
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Racionální čísla.
FUNKCE 2. Pojem funkce – příklady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Mocniny Výpočet obsahu čtverce Kolik má čtverec hvězdiček? Výpočet objemu.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum :květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1859_POČETNÍ_OPERACE_SE_ZLOMKY_II. Téma:
MATEMATIKA Mocniny s celým mocnitelem. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Mocnina součinu, zlomku a mocniny
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Odmocniny
Základní škola Čelákovice
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
5.7 – 5.8 Usměrňování, částečné odmocňování
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
MOCNINY.
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Rovnost, rozšiřování a krácení zlomků
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
I. Podmínky existence výrazu
Základní škola Čelákovice
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy: Základní škola Městec Králové
Základní škola Čelákovice
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Odmocniny Mgr. Jiřina Sirková.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
2.4 Odmocniny Mgr. Petra Toboříková.
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
5.9 – 5.10 Mocniny, odmocniny - obtížnější
Desetinná čísla a zlomky
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Algebraické výrazy: lomené výrazy
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Ing. Hana Zmrhalová Název: VY_32_INOVACE_04_M8 odmocniny Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2313 Téma: Matematika - odmocniny Anotace: Prezentace, která slouží k výkladu pojmu druhé odmocniny a výpočtu druhých odmocnin zpaměti. Datum: 18.10.2012

Druhá odmocnina odmocnítko a základ

Druhá odmocnina z nezáporného čísla je nezáporné číslo, jehož druhá mocnina se rovná danému číslu 25 = 121 = 5 ; 11 ; 52 = 25 112 = 121

0 = 0 1 = 1 4 = 2 9 = 3 16 = 4 25 = 5 36 = 6 49 = 7 64 = 8 81 = 9 100 = 10 02 = 0 12 = 1 22 = 4 32 = 9 42 = 16 52 = 25 62 = 36 72 = 49 82 = 64 92 = 81 102 = 100

121 = 11 144 = 12 169 = 13 196 = 14 225 = 15 256 = 16 289 = 17 324 = 18 361 = 19 400 = 20 112 = 121 122 = 144 132 = 169 142 = 196 152 = 225 162 = 256 172 = 289 182 = 324 192 = 361 202 = 400

400 = 20 40 = 6,324555320336759 4000 = 40∙100 = 40 ∙ 100 ≐ ≐6,32 ∙ 10 ≐ 63,2 40000 = 400 ∙ 100 = 200

Druhá odmocnina desetinných čísel Snadno odmocníme číslo, které obsahuje sudý počet desetinných míst 0,25 = 25 ∙ 0,01 = 5∙0,1 = 0,5

Druhá odmocnina záporných čísel −3 = Druhá odmocnina ze záporného čísla v oboru reálných čísel neexistuje !

4 9 = 4 9 = Druhá odmocnina zlomku Odmocní se čitatel i jmenovatel zlomku 4 9 = 4 9 = 2 3

ZDROJE: Text: autor Obrázky: [cit. 2012-10-18] GALERIE Microsoft Office