Brand lift 2016 výsledky více studií

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Advertisements

PRESENT PERFECT & PAST SIMPLE Autor: Mgr. Ivana Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2012 DUM = Digitální Učební Materiál Gymnázium Dr. Karla Polesného,
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Teaching programme: Economic lyceum Topic: Economic State Policy Prepared by: Ing. Lenka Gabrielová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
Mass media and advertising Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Statistická analýza dat
Culture By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Internal Communications 06B3 AutorLadislava Pechová Období.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Adjectives expressing people´s qualities, a job interview Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba.
Kliknutím lze upravit styl předlohy. Typical daily meals Food in the past Jakub Jambor, Jakub Baštinec Tento projekt byl realizován za finanční podpory.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
GE - Vyšší kvalita výuky
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Název vzdělávacího materiálu
Brand lift 2016 výsledky více studií
GE - Vyšší kvalita výuky
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
A healthy life with wine
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Živá fáze.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Summary.
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
Transkript prezentace:

Brand lift 2016 výsledky více studií

O dokumentu Jenom se mně na to někdo ptal, tak sumýruji výsledky brand lift studií, který se v GroupM dělaly v roce 2016. Co je BrandLift? Výzkum změny vnímání produktu/značky před a po videokampani Realizováno by Google – tedy pouze na YouTube Podmíněno minimálním spendem Výzkum realizován pomocí dotazníků, které se objevují v prostoru videoobsahu na YT po kampani, poté se porovnají odpovědi lidí, kterí kampaň viděli s těmi, kdo kampaň neviděli Tento dokument je spíš report a ne analýza. Zdroj veškerých dat je Google

Sumář postřehů Research lidi si z Brand Liftu dělají spíše srandu nebo ho nemají rádi kvůli amatérskému provedení a black boxu, který představuje Čísla jsou prezentována aby vypadala hezky. Tedy například Ad Recall (nárůsty obecně) z 7% na 9% není prezentován jako +2% ale jako +30% (základ je původní hodnota). Google se snaží aby to vypadalo, že je brand effect podobný u skippers i u viewers Zatímco Ad Recall vykazuje výraznější výsledky, Brand Awareness se pohybuje mnohem méně Většina výsledků brand interestu vypadají spíše nelogicky a není na ně dostatek dat. „Trendy“ značky způsobují vyšší změny brand interestu Mnoho ostaních výsledků dává na druhý pohled taktéž nelogické výsledky (zásadně jiné chování lidí, kteří viděli 1x versus 2x) apod. Celkové výsledky jsou velmi ovlivněny kreativou i pozicí značky, tento vliv však není možné na daných datech odhadnout GROUPM RESEARCH DOPORUČENÍ

Case 1 – kosmetický klient, 12/2017 Brand Awareness Ad Recall + lift

Case 1 – kosmetický klient, 12/2017 Brand and product interest lift for keywords Avon related.

Case 2 – pivní klient, 06/2016 ad recall Demos Devices Exposure Levels Male: 9.2% lift within average* Female: no lift 18-24: 11.1% lift within average* 25-34: no lift 35-44: no lift Mobile: 13.7% lift within average* Tablet: 17.1% lift within average* Desktop: no lift 1 imp: no lift 2+ imps: 13.1% lift within average* Complete views: 32.9% difference Skipped impressions: no lift TOTAL AD RECALL 8.5% lift in Ad Recall (within average, based on studies from Consumer Packaged Goods vertical(s) in ALL) no lift in Consideration no lift in Brand Interest (benchmarks not available)

Case 2 – pivní klient, 06/2016 consideration + interest Demos Devices Exposure Levels 1 imp: no lift 2+ imps: no lift Complete views: no lift Skipped impressions: no lift Male: no lift Female: no lift 18-24: no lift 25-34: no lift 35-44: no lift 45-54: no lift Desktop: no lift Mobile: no lift Tablet: no lift CONSIDERATION 1 imp: no lift 2 imps: 343.0% search lift Complete views: 1032.8% difference Skipped impressions: no lift INTEREST Exposure Levels

Case 3 – finanční instituce, 03/2015 ad recall

Case 3 – finanční instituce, 03/2015 brand awareness

Case 4 – pivo, 12/2015 ad recall

Case 4 – pivo, 12/2015 awareness

Case 5 – telekomunikace, 07/2016 brand lift

Case 6 – telekomunikace, 11/2016 brand lift

Case 7 – kosmetika, 03/2016 brand lift

Case 7 – kosmetika, 03/2016 awareness

Case 7 – kosmetika, 03/2016 brand interest

Appendix slidy by google

What is Brand Lift? Brand Lift lets you measure the metrics that matter with results you can trust to improve effectiveness mid-flight & in future campaigns Metrics that matter Ad recall, Brand Awareness, Brand Interest, Consideration, Favorability and Purchase Intent Results you can trust Reflecting our best-in-class methodology Improve effectiveness By understanding what works in near real-time, optimize your live campaigns and gather insights for future media planning

How does Brand Lift work? Robust methodology, easy implementation and near real-time results 1 2 3 Robust research design Google technology creates 2 randomized groups the exposed group are people who will see your ads the control group are people who were randomly selected to see other ads Tagless implementation Serve a survey and/or analyze organic searches on Google.com and on YouTube.com to these two groups Fast and free results We gather the responses and compute the results as early as 7 days

Brand Lift glossary Absolute Lift Difference in percentage points between those exposed to an ad vs. those not exposed. Example: if awareness among exposed is 40% and control awareness is 15%, then absolute lift is 25% (or 25 percentage points). Since a correct assessment of the absolute lift depends on analyzing the baseline (control group %age), we do not recommend focusing on absolute values. Use relative lift instead. Ad Recall The extent to which an ad is remembered regarding a brand, product or service class. Brand Awareness The extent to which consumers are familiar with a particular brand of goods or services Brand Interest In our case, measured by the increase in organic searches (Google.com/YT) that can be directly attributed to your campaign Complete views Refer to studied users who chose to watch the entire ad or at least 30s of it Confidence Level Shows how confident we are of the results based on statistical analysis Consideration Considering a brand/product as part of the set of brands that consumers evaluate when making a purchase decision. Control group %age (baseline) Reported level of awareness, recall, consideration, etc among the target audience who did not see your ad. Consumers may opt to not answer the survey (leave it blank), or select “none of the above” before reading the answer options. For these reasons, numbers can be low and are NOT representative of the Brand awareness, consideration, etc -- it just represents the survey control group responses. Exposed group %age Reported level of awareness, recall, consideration, etc among the target audience who was exposed to your ad. Consumers may opt to not answer the survey (leave it blank), or select “none of the above” before reading the answer options. For these reasons, numbers can be low and are NOT representative of the awareness, consideration, etc -- it just represents the survey exposed group responses. Favorability A measure of a respondent's overall (positive) opinion about a brand. Frequency The number of times a person is exposed to an ad over a time period. Purchase Intent The plan in which a person intends to buy a particular good or service sometime in the near future. Reach Absolute number of users impacted by your campaign(s) until the report date Relative Lift The best indicator of campaign performance, and what is simply called “lift” in this deck. Can be defined as the absolute lift divided by control recall/awareness. Skipped impressions Refer to studied users who chose to skip your ad Statistically significance Shows if the Relative Lift is significant positive (ie, if we are at least 90% confident of the result). Sometimes there can be detected lift, but if we are not 90% confident on it, we mark it as ‘not statistically significant’ (and recommend not to use it).