Květ-další znaky AUTOR: Eliška Jurčicová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozbor stavby květu VY_32_INOVACE_CH AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII. Vzdělávací.
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII. Vzdělávací.
Morfologie rostlin – květ
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Rostlinné orgány - květ
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII. Vzdělávací.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Stavba rostlinného těla Květ, květenství
KVĚT rostlinný orgán, sloužící k ……………………………………….
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Stavba rostlinného těla Květ a květenství
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Reprodukční orgány u semenných rostlin listového původu
Cíl: seznámení se stavbou, druhy a funkcí
Čeleď brukvovité Přídopis Autor: Mgr. Irena Hudcová
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Srovnání jednoděložných a dvouděložných rostlin
Živočichové Dělení.
Brukvovité.
VY_52_INOVACE_ZB03_1664TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám  Číslo projektuCZ.1.07/ /  Číslo projektu:Rozvoj.
Rostlinné orgány KVĚT Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Lilkovité rostliny Zpracovali Simona Rušarová- vše společně
Významné čeledi dvouděložných 1
Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Tento.
PRIMA 2014 Výukový materiál GE Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
Krytosemenné rostliny.
Mnohobuněčné organismy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typickými znaky čeledi miříkovitých,
ROSTLINY POLÍ.
Systematika rostlin.
Tuky Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Pavlína Lejsková ZŠ praktická.
PRIMA 2014 Výukový materiál GE Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_27_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: RYBNÍK A.
R ŮŽOVITÉ ROSTLINY Daniel Aschermann David Ondroušek Tomáš Kudrna.
Květ Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_494_Přípravky osobní hygieny NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola.
Stonek Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: LESNÍ ROSTLINY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_21_Risk krytosemenné rostliny.
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Rozmnožování rostlin Ověřeno: 6. ročník, VI. třída Cílová skupina: žák základní školy praktické VY_32_INOVACE_26_Rozmnožování.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov AUTOR: Věra Konířová NÁZEV: VY_52_INOVACE_PŘÍRODOPIS 6. – 9._21.KVĚT TÉMA: KVĚT ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_23_Přírodopis 7.ročník_Květ Téma: Květ CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: leden 2012.
Pohlavní orgány Květ a květenství
Liliovité a amarylkovité rostliny
VY_32_INOVACE_531 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
Krytosemenné lesní dřeviny.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Kde například mohou žít bezobratlí v lese?
BAKTERIE – nejstarší obyvatelé Země(po výkladu si zapiš do sešitu)
Kde například mohou žít bezobratlí v lese?
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.21_Zivoni_prostredi_makrosvet_a_mikrosvet.
Kapradiny. NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
Kde například mohou žít bezobratlí v lese?
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Stavba a znaky květu, květenství
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ORGÁNY TĚL SEMENNÝCH ROSTLIN
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Stonek. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Osoblaha, příspěvková org.
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Ryby. AUTOR: Eliška Jurčicová
Generativní rostlinné orgány
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ OPAKOVANI_BUNKA
Transkript prezentace:

Květ-další znaky AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_08_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: Části rostlinného těla ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.0816 Květ-další znaky

Datum vytvoření projektu říjen 2011 Ročník 6. Popis prezentace Prezentace představuje další znaky květu – četnost a souměrnost a příklady rostlin.

Další znaky květů četnost květu = jakým číslem je dělitelný počet jednotlivých květních částí, nejčastěji jsou květy trojčetné, čtyřčetné a pětičetné souměrnost květu = jak by bylo možno rozdělit květ na dvě stejné části, květy mohou být pravidelné nebo souměrné

květ trojčetný

květ čtyřčetný

květ pětičetný

květ pravidelný je takový, který můžeme rozdělit na stejné části více způsoby, kakost luční

květ souměrný je takový, který můžeme rozdělit na stejné části pouze jednou možností hrách setý

Víš, že: květy mnoha druhů rostlin obsahují vonné látky, které se používají při výrobě parfémů a kosmetických přípravků? oblíbená je vůně růží, fialek, pomerančových nebo jasmínových květů?

Použité zdroje: http://botanika.bf.jcu.cz/systematikaweb/files_magnoliophyta/files_rosopsida/rosopsida.htm http://botany.natur.cuni.cz/opylovaci/node/63 http://wiki.rvp.cz/@api/deki/files/12279/=ruze_sipkova4.JPG http://bdadafoto.webzdarma.cz/kytky_7.htm http://ziva.avcr.cz/2011-4/fylogeneze-biogeografie-a-geneticka-diverzita-rodu-hrach.html http://gymtri.trinec.org/index.php?option=com_content&view=article&id=282&catid=25&Itemid=20 L.J. Dobroruka, N. Gutzerová, L. Havel, Z. Chocholoušková, T. Č. Kučera, Přírodopis pro 7. ročník ZŠ, Scientia, s.r.o., Pedagogické nakladatelství Praha 2003