Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
Advertisements

ROVINNÉ ÚTVARY OPAKOVÁNÍ Jana Kubíčková Anna Szymeczková Ročník: 4.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Vzdělávací obor: Matematika
KRYCHLE POVRCH A OBJEM.
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Opakování na písemnou práci
Obsah obdélníku a čtverce, jednotky obsahu. Za předpokladu použití psacích a rýsovacích potřeb.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obsahy základních obrazců
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Obvody obrazců Za předpokladu použití psacích a rýsovacích potřeb.
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
VSTUPTE VY_32_INOVACE_47 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY: JEDNOTKY DÉLKY Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a její.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Výpočty v rovinných obrazcích
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Vyjádření neznámé ze vzorce
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
OPAKOVÁNÍ NA ZÁVĚREČNOU PÍSEMNOU PRÁCI 7.ROČNÍK Procenta Zlomky Čtyřúhelníky.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Přirozená čísla – slovní úlohy Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Obvod a obsah čtverce a obdélníku VY_42_INOVACE_11_02.
Obvod obdélníku Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Slovní úlohy (EUPŠM10),
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Výpočty s odmocninami.
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Čtverec, obdélník Slovní úlohy.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
TÉMA: Obvod trojúhelníku
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Oplocení.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obsah čtverce
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
h I. OPAKOVÁNÍ 1) Zaokrouhli deset. čísla na: 3, Setiny Jednotky Deseti tisíciny Desetiny Tisíciny …………………… 85, …………………… 1,751.
RACIONÁLNÍ ČÍSLA.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Opakování na závěrečnou písemnou práci 7.ročník
Opakování na závěrečnou písemnou práci 7.ročník
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Výpočty v rovinných obrazcích
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Převody jednotek délky
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Převody jednotek délky
Transkript prezentace:

Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah Opakování 5.ročník Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah

1. Číselná osa Na číselnou osu zakresli v měřítku 1cm ≅ 100 následující čísla 130, 1050, 980, 450, 1150

2. Zkrácený a rozvinutý zápis V desítkové soustavě napiš rozvinutý zápis tohoto čísla: 10 311 =

3. Zaokrouhlování Zaokrouhli na:   desítky sta tisíce 1 876 12 321

4. Sčítání a odčítání 254 348 + 21 416 = 898 603 - 379 095 = Zapiš pod sebe a vypočítej: 254 348 + 21 416 = 898 603 - 379 095 =

5. Dělení přirozených čísel V řádcích postupně děl čísly zapsanými v kolečkách: 640 : 8 : 2 : 4 : 5 Výzkumník se během své mise v deštném pralese živil pouze speciální stravou v prášku. Celkem s sebou měl 1173 dkg prášku. Jeho denní příděl byl 17 dkg. A) Na kolik dní mu strava vystačila? B) O kolik dní by se jeho musel zkrátit, kdyby se mu první den ráno před snídaní 204 dkg prášku vysypalo a jednodenní dávku by měl vyšší o 2 dkg na den?

6. Matematické operace 53 – 55 : 11 + 42 : 7 = (62 + 13) : 5 + 20 = Vypočítej: 53 – 55 : 11 + 42 : 7 = (62 + 13) : 5 + 20 =

7. Vyřeš slovní úlohu: Monika by chtěla navštívit Paříž. Vybrala si zájezd za 8590Kč, ale má ušetřeno jen 4200. Teta jí zbytek peněz půjčí. Monika jí bude měsíčně splácet 500Kč. A) Kolik měsíců bude půjčku splácet? B) Jak vysoká bude splátka v posledním měsíci? Proveď výpočet a odpověď.

8. Vyjádři v uvedených jednotkách A) 5 m = _______ cm B) 17 dm = _______ cm C) 240 mm = _______ cm D) 7800 cm = ______ m

9. 0bvod a obsah A) Vypočítej obvod a obsah čtverce, který má délku strany 11cm. B) Vypočítej délku ramene rovnoramenného trojúhelníku, jestliže jeho obvod je 28 cm a základna má 12 cm.

10. Obvod a obsah _ slovní úlohy A): Pan Slepička chce postavit výběh pro králíky ve tvaru obdélníku s délkami stran 6 m a 8m. Koupil roli drátěného pletiva o délce 25 metrů. Bude mu na oplocení stačit? Udělej náčrtek. B: Kolik plechovek laku je zapotřebí k natření podlahy tvaru obdélníku o rozměrech 13m a 7m ve dvou vrstvách, jestliže jedna plechovka vystačí na 14m2 plochy?

Řešení 130 450 980 1050 1150 1 2. 10 311 = 1. 10 000 + 3 . 100 + 1.10 + 1.1 3. 1 880; 1 900; 2 000 12 320; 12 300; 12 000 4. a) 275 764 b) 519 508 5. 1; A) 69dní B) o 18dní 6. a) 54 b ) 35 7. a) 9 měsíců b) 390Kč 8. a) 500cm b) 170cm c) 24cm d) 78m 9. A) o = 44cm S = 121 cm2 B) 8cm 10. A) NE B) 13 plechovek 200 400 600 800 1000 1200