VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Součin mocnin se stejným základem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Zaokrouhlování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_462_Zaokrouhlování na miliony 2 AUTOR: Mgr. Martina Ringová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_13.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Matematika a její aplikace
Zaokrouhlování – 5. ročník
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Mocnina součinu, podílu a mocniny
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
Zaokrouhlování desetinných čísel
Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA STATISÍCE
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_INOVACE_20_ Jednotky objemu
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
RISKUJ v matematice.
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do 1 000 000 Matematika a její aplikace 4. a 5. ročník Téma: Zaokrouhlování čísel na 1000, 10 000, 100 000 VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do 1 000 000 Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011

Anotace Prezentace obsahuje opakování zaokrouhlování na 10 a 100, výklad nové látky a příklady k procvičování. Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí. Materiál lze využít i pro 5. ročník k opakování učiva.

Jak zaokrouhlujeme čísla? Čísla zaokrouhlujeme na: desítky stovky tisíce desetitisíce statisíce miliony

Přirozená čísla do milionu 1 987 412 jednotky desítky stovky tisíce desetitisíce statisíce miliony

Pravidlo zaokrouhlování Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející desítka (stovka, tisíc, milion) následující desítka (stovka, desetitisíc, milion) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Zaokrouhli na desítky 19 25 31 57 47 14 9 42 70 55 23 82 = . 17 52 44 20 34 18 7 83 51 27 49 76 = . 62 59 5 32 14 75 1 36 48 91 83 38 = . 20 30 60 50 10 40 70 80 20 50 40 30 10 80 60 10 30 80 40 50 90

Zaokrouhli na stovky 190 250 311 575 474 140 91 429 700 557 232 820 = . 174 527 440 205 342 181 70 832 517 273 490 769 = . 625 597 56 324 148 757 145 363 480 911 834 380 = . 200 300 600 500 100 400 700 800 200 500 400 300 100 800 600 100 300 800 400 500 900

Zaokrouhlování na tisíce Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející tisíc následující tisíc 1000 1100 1200 1300 1400 1500 1600 1700 1800 1900 2000 Zaokrouhli daná čísla na tisíce zajímá mě číslo na pozici stovek 1400 = . 1800 = . 1000 2000

Zaokrouhli na tisíce 190 2525 3110 575 4747 1409 9166 4291 7008 5576 2323 8200 = . 1741 5274 4407 2052 3429 1810 70 8323 5170 2734 4907 7691 = . 6255 5972 560 3244 1480 7571 1458 3634 4802 9114 8344 3807 = . 3000 1000 5000 9000 4000 7000 6000 2000 8000 2000 5000 4000 3000 8000 6000 1000 3000 8000 4000 5000 9000

Zaokrouhlování na desetitisíce Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející desetitisíc následující desetitisíc 10 000 11 000 12 000 13 000 14 000 15 000 16 000 17 000 18 000 19 000 20 000 Zaokrouhli daná čísla na desetitisíce zajímá mě číslo na pozici tisíců 14 000 = . 18 000 = . 10 000 20 000

Zaokrouhli na desetitisíce 19 000 25 025 31 210 57 825 4 747 14 609 91 366 42 591 70 808 55 976 23 823 82 000 = . 20 000 30 000 60 000 10 000 90 000 40 000 70 000 80 000 17 410 52 274 44 507 20 652 34 029 1 810 70 888 83 323 51 170 27 934 49 007 76 891 = . 20 000 50 000 40 000 30 000 70 000 80 000

Zaokrouhli na desetitisíce 62 155 59 472 56 690 32 144 1 480 75 271 14 058 36 634 48 902 91 314 44 38 607 = . 60 000 30 000 80 000 10 000 40 000 50 000 90 000

Zaokrouhlování na statisíce Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející statisíc následující statisíc 100 000 110 000 120 000 130 000 140 000 150 000 160 000 170 000 180 000 190 000 200 000 Zaokrouhli daná čísla na statisíce zajímá mě číslo na pozici desetitisíců 140 000 = . 180 000 = . 200 000 100 000

Zaokrouhli na statisíce 190 000 250 025 314 210 579 825 44 747 147 609 917 366 429 591 700 808 551 976 233 823 825 000 = . 200 000 300 000 600 000 100 000 900 000 400 000 700 000 800 000 177 410 525 274 441 507 200 652 344 029 21 810 705 888 836 323 510 170 272 934 499 007 767 891 = . 200 000 500 000 400 000 300 000 700 000 800 000

Zaokrouhli na statisíce 624 155 593 472 563 690 326 144 10 480 750 271 148 058 361 634 487 902 919 314 44 382 607 = . 600 000 300 000 800 000 100 000 400 000 500 000 900 000

Ing. Hana Adamcová, autor, ZŠ a MŠ Liběšice, okres Louny. Zpracováno v programu Microsoft Office 2010.