Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRONOUNS) 1. Zájmena (PRONOUNS) 1. Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Dana Skaláková Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo:
Advertisements

Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Stupňování přídavných jmen cvičení(7.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
An English Lesson Hodina angličtiny CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_3216_AJ7 © Dagmar Marková, 2013 Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Rodina (Family) B1 Tematická oblast
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Český jazyk,1. stupeň Autor: Mgr. Marcela Holubová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2
Výukový materiál VY_22_INOVACE_30_ Numbers and shapes. Extension
She has got blond hair, green eyes and freckles.
FAMILY.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Autor: Mgr. Marcela Holubová
Digitální učební materiál
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_22_ Nukleové kyseliny
Výukový materiál VY_22_INOVACE_25_ Entertainment. Theatre, concert.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
VY_52_INOVACE_28_OPAKOVANI_ROSTLINY-OBRÁZKY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
VY_32_INOVACE_09.1/03 ADJECTIVES
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Anotace: LETOUNI (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
Transkript prezentace:

Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj 538 43 Třemošnice, Internátní 217; IČ: 70989176, tel: 469 661 719, emaiI: zskola@tremosnice.cz, www.zs-tremosnice.cz Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2459 Název: Škola pro každého – kvalita a efektivnost ve využití lidských zdrojů Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game Název materiálu (téma): Warming up – langage game Sada:Angličtina,2. stupeň Autor: Mgr. Alena Chaloupková Anotace: Warming up – langage game (práce s interaktivní tabulí, pracovní list) © Výukový materiál je majetkem ZŠ Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj, 2012

Warming up – langage game Teacher: Mgr. Alena Chaloupková Class: 7 Date : 22nd March 2012 Subject: English Topic: Language game Development of speaking skills by using comparatives and superlatives Type of interactivity: Interactive board worksheets Targeted group: 12 – 14 years old pupils This game encourages pupils to express their own opinion and observation in English. It is possible to play the game at the beginning of the last lesson about comparatives and superlatives. Instructions Pupils sit in two rows and asking each other only one question. Then they change places to the right and ask next question and so on…The questions are on the board and pupils have their notebooks to write down the answers . At the end pupils will sum up the answers in oral and written way.

Find out What do your schoolmates think about these things? What is the most difficult subject for you today? Name: Answer: What is the easiest subject for you today? What day of the week is the worst? What month of the year is the best? What day of the week is the best? Who is the tallest person in your family? Are you taller than your brother/sister? Is this lesson easier than Maths? Who is the youngest person in your family?

Key Sum up /Possible results of the game/ 1 Tom thinks, the most difficult subject today is… 2 Jane thinks, the easiest subject today is….. 3 Sam thinks, the worst day of the week is…. 4 Justin thinks, the best month of the year is… 5 Kelly thinks, the best day of the week is… 6 John thinks, the tallest person in his family is… 7 Alice says, she is taller/shorter than her brother/sister. 8 James thinks, this lesson is easier /more difficult than Maths. 9 Paul says, he is the youngest person in his family./ Paul says his little brother/ his little sister is the youngest person in his family. /Answers will differ. They will depend on pupils‘ feelings, experience and attitude. /