Patrik Dvořák Ondra Šimůnek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vpád Arabů do Evropy Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Advertisements

Identifikátor materiálu: např. ICT2-1-1
Vypracovala Jitka Trejbalová
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_458.
Jazyk HTML.
Číslice starověkých kultur
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
David Klíma- 1 - Seznamy Číslované Ordered list Nečíslované Unordered list Definiční Pro vložení do seznamu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_258 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Čísla kolem nás Andrýsková Bruknerová. Využití čísel Matematika, fyzika (kalkulačky…) Rychlost aut, kol, běžících lidí Sociální stránky Žebříčky Atd!
ČÍSLOVKY.
Korekturní značky 1. - úvod
ČÍSLA KOLEM NÁS.
Formátováním odstavce se rozumí změna jeho vlastností jako velikost, barva, typ, podtržení atd. Pokud chceme změnit některou z vlastností již napsaného.
Římské číslice Petr Šimek, V.B.
Mark Twain Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Holajová.
Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu: „EU peníze školám“ registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Projekt je financován z Evropského sociálního.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ČÍSELNÉ SOUSTAVY Mgr. Petr Němec ©2009
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
Vytvo ř ili Mat ě j Rach ů nek a Dominik B ř ezina ČÍSLA KOLEM NÁS.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_457.
Římské číslice 1 – 20 Matematika , 5. ročník
Římské číslice 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Vypracovala: Denisa Karasová. formálně známy jako Hind-arabské číslice dnes nejrozšířenější zápis čísel původ v Indii, 400 př. n. l n. l. do Evropy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tereza Mikulincová Magdalena Novotná. Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Číslice: o Arabské číslice tvoří dnes nejrozšířenější.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Sčítání desetinných čísel
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
P r o c e n t a % II. Procentová část Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
Co dodělat  Nerozumím úvodnímu snímku – děti budou?  Přidej úvod – ne rovnou začít vyjmenovávat jedy, ale: co to je, kde to je, proč se tam vůbec vyskytují.
etail.htm?id= podle pravidel AACR2 -řešení popisné a inventární jednotky -chyby v evidenci a jejich řešení.
ŘÍMSKÉ ČÍSLICE Římské číslice je způsob zápisu pomocí písmen abecedy
Téma: Písmo ve stavební technické praxi Vypracoval: Mgr. Jan Ruml.
MŮJ OBLÍBENÝ PŘEDMĚT DITA KAŠPEROVÁ 2.A SŠDVS. Matematika (V matematice se lze jen dohadovat, kdo a kde přišel s tou či onou teorií, jelikož se vývoj.
Technická dokumentace Mechanik elektronik 1. ročník OB21-OP-EL-TD-VAŠ-M Zásady pro kreslení elektrotechnických výkresů.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
ÚVODEM… ,20 DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ.
MNOŽINY RNDr. Jiří Kocourek. Množina: skupina (souhrn, soubor) nějakých objektů.
Celá čísla.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_5-14_ Církev ve středověku Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Souhrnný test kvantitativního myšlení
Chemické prvky P Ra W Ca Fe Zn.
POMOCNÉ VĚDY HISTORICKÉ
Dělitelnost přirozených čísel
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_INOVACE_07_rimskecislice
Dělitelnost přirozených čísel
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Číselné soustavy
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_01_ Římské číslice
Římská čísla dnes 2.skupina.
Křesťanství a středověká Evropa
Římská čísla Římské číslice je způsob zápisu čísel pomocí písmen abecedy. Jedná se o takzvanou nepoziční číselnou soustavou, pro které je charakteristická.
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
Periodická soustava prvků
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Číslo a početní operace, Římské.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Rímske čísla.
PERIODICKÁ SOUSTAVA PRVKŮ
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
MNOŽINY RNDr. Jiří Kocourek.
Matematický rychlokvíz 1
BAJAJOVÁ KMENTOVÁ VII.A
Transkript prezentace:

Patrik Dvořák Ondra Šimůnek Čísla kolem nás Patrik Dvořák Ondra Šimůnek

ČÍSLA SE DĚLÍ NA: ŘÍMSKÁ ARABSKÁ

Římská čísla Římské číslice je způsob zápisu čísel pomocí několika vybraných písmen latinské abecedy Dnes se tento způsob zápisu používá jen výjimečně, nejčastěji k označení pořadí (kapitoly, odstavce, panovníka).

Setkáme se s nimi: Ve škole Název třídy Výpočty

Doma U hodin V knize Zpět

Arabská čísla Arabské číslice se nazývají hindské S těmito čísly se u nás setkáme skoro všude První zmínky o arabských číslech byly nalezeny na západě Evropy Arabské číslice vznikly v Indii

Setkáme se s nimi: Ve škole Výpočty Kalkulačka Vysvědčení

Na ulici Dopravní značky Státní poznávací značky Číslo popisné

V obchodě Cenovky Peníze Hmotnost na váze

Konec