Autor: Mgr. Božena Andrašková Název : VY_32_INOVACE_8C55D6_Indie, Čína

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čína Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98 VY_32_INOVACE_2D.6.07
Advertisements

Starověká Čína 1.A.
jméno autora  Mgr. Štěpánka Kočová název projektu
VY_32_INOVACE_Dj Indie-prezentace
STAROVĚKÁ INDIE.
Jméno autora Mgr. Štěpánka Kočová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2.
Test D6 - 1 Zpracovala: Mgr
ZŠ Rajhrad Autor: PaedDr. Zdeněk Motlíček 2011/2012
STAROVĚKÁ INDIE Mgr. Lenka Venclová 2010.
 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martina Kadlčková. Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR. Starověká.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:6. ročník – Člověk a společnost – Dějepis - Čína autor VM:Ing. Slánská Drahomíra.
Starověká Čína 6. ročník.
STAROVĚKÁ ČÍNA.
ČÍNA.
STAROVĚKÁ ČÍNA.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Starověká Indie 6. ročník
STAROVĚKÁ ČÍNA.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Božena Andrašková Název : VY_32_INOVACE_8C57D6_Starověký Řím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Anna Csanádiová Číslo DUM:D Datum ověření ve výuce: Ročník:6.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Hrádková Název : VY_32_INOVACE_18_Starověký.
nepřístupné hory rozsáhlé pouště řeky Jang-c-tiang, Chuang-che.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název:
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š03_s01_03.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
VY_32_INOVACE_214_Indie Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis.
Mgr. Jindřiška Řehořková
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
INDIE (Indická republika)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Úvod do starověku; Vznik písma
VY_32_INOVACE_
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ČÍNA.
Název materiálu: VY_12_INOVACE_D.6.Si.11_Staroveka_Indie Datum:
VY_32_INOVACE_D6.14   Autor: Mgr. Nováková Jana
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_04 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A13M3_Hodiny
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_28DST ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /21
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_25_JIŽNÍ ASIE
Autor: Mgr. Božena Andrašková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
INDIE VE STAROVĚKU s. 137.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_10 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_30DST ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /21
Autor: Mgr. Božena Andrašková
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A09Prv2_Zelenina
Autor: Mgr. Božena Andrašková
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Božena Andrašková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Kultura a vzdělanost ve starověké Indii
ČÍNA.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Autor: Mgr. Božena Andrašková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Indie Uč. str
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Božena Andrašková Název : VY_32_INOVACE_8C55D6_Indie, Čína Téma: Indie, Čína Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3136

Anotace Práce je určena k projekci na interaktivní tabuli. Je vytvořena pro žáky 6. ročníku na výuku dějepisu. Jedná se o pracovní listy. Inovace: Podpora aktivního zopakování nového učiva. Metodické pokyny: Žáci budou pracovat samostatně do pracovních listů. Kontrola bude provedena společně.

INDIE, ČÍNA Pracovní listy

Co je správně: Indií protékají nebo zde pramení tyto řeky: a) Brahmaputra, Jang-c-t´iang b) Indus, Chuang-che c) Ganga, Brahmaputra V Číně se pěstovalo: a) obilí, čajovník, batáty, rýže, ovoce, zelenina b) obilí, sezam, bavlna, rýže, luštěniny V Indii se vyráběly látky z: a) hedvábí, lnu b) bavlny, vlny, lnu c) vlny, hedvábí

Řešení Indií protékají nebo zde pramení tyto řeky: a) Brahmaputra, Jang-c-t´iang b) Indus, Chuang-che c) Ganga, Brahmaputra V Číně se pěstovalo: a) obilí, čajovník, batáty, rýže, ovoce, zelenina b) obilí, sezam, bavlna, rýže, luštěniny V Indii se vyráběly látky z: a) hedvábí, lnu b) bavlny, vlny, lnu c) vlny, hedvábí

Co je správně: Znalost zemědělství do Indie: a) přišla z Mezopotámie b) přišla z Egypta c) samostatný vývoj Pro Číňany je posvátná: a) kráva b) opice c) žádné zvíře V Indii byla vyspělá města : a) 6000 př.n.l. b) 3000 př.n.l. c) 2000 př.n.l.

Řešení Znalost zemědělství do Indie: a) přišla z Mezopotámie b) přišla z Egypta c) samostatný vývoj Pro Číňany je posvátná: a) kráva b) opice c) žádné zvíře V Indii byla vyspělá města : a) 6000 př.n.l. b) 3000 př.n.l. c) 2000 př.n.l.

Co je správně: Čínské objevy jsou : a) hedvábí, Ludolfovo číslo, zatmění Měsíce b) papyrus, kompas, dynamit c) papír, kompas, střelný prach Kdy v Indii vládl král Ašóka: a) 3. tisíciletí př.n.l. b) 3. století př.n.l. c) 3. století n.l. 1. centralizovaný stát v Číně vznikl v roce: a) 212 př.n.l. b) 221 př.n.l. c) 121 př.n.l.

Řešení Čínské objevy jsou : a) hedvábí, Ludolfovo číslo, zatmění Měsíce b) papyrus, kompas, dynamit c) papír, kompas, střelný prach Kdy v Indii vládl král Ašóka: a) 3. tisíciletí př.n.l. b) 3. století př.n.l. c) 3. století n.l. 1. centralizovaný stát v Číně vznikl v roce: a) 212 př.n.l. b) 221 př.n.l. c) 121 př.n.l.