Grafická úprava formuláře

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
MS WORD II. ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Textový procesor Open Office, Writer VLOŽENÍ TABULKY, ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Textový procesor, textový.
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Textový procesor (MS Word)
TEXTOVÝ EDITOR.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Práce s textem v objektech prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce v textovém editoru Autor: Jaroslav.
Textový editor MICROSOFT WORD.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
Word – Tabulky a Grafika ve Wordu
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
wordart wordart wordart wordart wordart wordart
Formátování dokumentu
Funkce operačního systému (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Zoner Photo Studio – prakticky (10). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Základní práce s textem (19). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Vytváření tabulek MS Access (4). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Jak fungují webové stránky Úvod do HTML (1). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
IrfanView (5). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
CorelDRAW – práce s textem (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tvorba prezentace na iPadu Co se.
FINANČNÍ GRAMOTNOST PENÍZE BANKOVKY. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
EXIF a IPTC informace Grafika (7). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Rozdíly rastrové a vektorové grafiky (01). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Prezentace Powerpoint 1 Předmět:INFORMATIKA Ročník:7. Tematický okruh:Seznámení s programem MS Excel Název učiva:Návod na používání programu MS Excel Prezentace.
Import dat Access (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Tangens a kotangens v pravoúhlém trojúhelníku (5).
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Vytvoření sestavy Access (14). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Vytvoření jednoduchého databázového dotazu Access (7)
Rastrová grafika (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Funkce sinus (8). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Goniometrické rovnice (1) (17). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Vytvoření rozevíratelného pole Access (13). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Grafická úprava sestavy Access (15). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Funkce tangens (10). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Datové typy MS Access (3). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
WORDPAD Textový dokument.
CorelDRAW – vlastnosti objektů
VY_32_INOVACE_7_7_MS Excel-grafická úprava buňky
WordArt Autor: Mgr. Jiří Maršík
HTML (II) (3).
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
ZNALOST IKON VE WORDu Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
CorelDRAW – tvarování křivek
EU_12_sada1_16_Inf_Word_WordArt1_Šeb
Vytvoření formuláře Access (11).
Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Transkript prezentace:

Grafická úprava formuláře Access (12)

Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0745 OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené, Janské Lázně, Obchodní 282 Tento projekt je financován Evropskou unií – Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Autor: Mgr. Josef Kulhavý Předmět: Informační technologie

Obsah 1 Formulář 2 Základní úprava formuláře 3 Přemístění prvku formuláře 4 Přemístění prvku formuláře 5 Rozměry 6 Možnosti panelu nástrojů 7 Zvláštní efekty 8 Rozměry formuláře 9 Obrázek v podkladu 10 Vložení textu do formuláře

Formulář 1 Automaticky vygenerovaný formulář (vytvořený pomocí průvodce) může obsahovat některé nedokonalosti: Rozmístění objektů (např. popisky příliš blízko polím, překrývající se objekty) Velikost objektů Šířka čar (kolem popisků, kolem polí) Popis objektů (bez diakritiky, umístění vpravo / vlevo) Font písma Podklad formuláře (obrázek, textura)

Základní úprava formuláře 2 Úprava popisku Vlastnosti objektu Dvakrát pomalé kliknutí na popisek Neměnit název formulářového pole! Dvojklik na objekt: Možnost editovat vlastnosti

Přemístění prvku formuláře 3 Kliknout na objekt Označí se objekt i jeho popisek Přesunout objekt za kraj objektu Pouze přesun popisku nebo pole: Táhnout za zvětšený černý čtvereček v levém horním rohu popisku nebo pole Přesun více objektů najednou: je třeba je všechny najednou označit Označit přetažením myši přes všechny objekty, které chceme přesunout

Přemístění prvku formuláře 4 Objekty rovněž možno přemísťovat pomocí Vlastností objektu Výhodné, pokud chceme zarovnat více objektů

Rozměry U objektů možno měnit rozměry (výšku a šířku): Pomocí myši 5 U objektů možno měnit rozměry (výšku a šířku): Pomocí myši Kliknout na objekt Uchopit za okraj Vlastnostmi objektu Výhodné, pokud chceme upravit rozměry více objektů

Možnosti panelu nástrojů 6 Font písma Velikost textu Tučné, kurziva, podtržené Zarovnání textu Barva podkladu textu (pole) Barva textu Barva ohraničení (čáry kolem objektu) Tloušťka čáry kolem objektu Zvláštní efekt (viz další stránka) Pozn.: objekt nesmí být právě editován Nesmíme právě upravovat text (nutno kliknout pouze jednou)

Zvláštní efekty 7 Plochý Vystouplý Vmáčknutý Leptaný Stínovaný Reliéfní Možno upravovat: Pomocí panelu nástrojů Pomocí vlastnosti objektu

Rozměry formuláře 8 Úprava šířky formuláře Úprava výšky formuláře

Obrázek v podkladu 9 Kliknout na průsečík horního a levého pravítka Vlastnosti… Vybrat „Obrázek“

Vložení textu do formuláře 10 V plovoucím panelu „Souprava nástrojů“ vybereme nástroj Popisek. Klikneme do formuláře na místo, kam chceme text umístit Vepíšeme text Upravíme text podle potřeby Velikost, barva, font písma Velikost, případně barva podkladu

Použité zdroje ---