PROJEKT KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Advertisements

ČESKÁ REPUBLIKA. Kraje Ústecký Ústecký Moravskoslezký Moravskoslezký Středočeský Středočeský Královehradecký Královehradecký Pardubický Pardubický Plzeňský.
Autor výukového materiálu:
Jaroslav Novotný 9.třída
STŘEDOČESKÝ KRAJ Veronika Herzánová Zdroje: wikipedie.
MOTIVACE V MATEMATICE PROSTŘEDNICTVÍM POČÍTAČE (Diplomová práce) Zuzana Ondrášová M-OV.
ZEMĚPIS KRAJE ČR - ADMINISTRATIVNÍ ROZDĚLENÍ 9. roč.
ČESKÁ REPUBLIKA – ADMINISTRATIVNÍ ČLENĚNÍ
VYPRACOVAL: Jáchym vérosta
Vypracovala: Alena Opršálová Zdroj: hlava, počítač
Členění území naší vlasti
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Kraje a sídla ČR Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
vypracovala: Monika Palasová zdroj: hlava , internet , učebnice
KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY Projekt Vzdělání pro konkurenceschopnost
Jindřichův Hradec Spolupráce mezi knihovnami v koncepcích a v realitě.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
Česká republika Naše vlast.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
Členění území naší vlasti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města ČR - opakování I. Téma: Česká republika jako součást.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ZEMĚPIS TEMA: ČR – kraje ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 Kraje ČR VY_32_INOVACE_C03 Sada 1 Člověk a příroda ZŠ Pačejov.
JIHOMORAVSKÝ KRAJ Agáta Uchytilová, Hana Doležalová.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
Produkce odpadů obce ORP Šumperk
Česká republika.
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: Dětské domovy pro děti do 3 let věku a dětská centra 2007–2016 NZIS REPORT č. K/33 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: logopedie 2007–2016
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: Krizové centrum, komunitní psychiatrická sestra, dětský stacionář, další dětská zařízení, stacionář pro.
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: dermatovenerologie 2007–2016 NZIS REPORT č. K/12 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: oftalmologie 2007–2016 NZIS REPORT č. K/11 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: pracovní lékařství 2007–2016 NZIS REPORT č. K/27 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: tělovýchovné lékařství 2007–2016 NZIS REPORT č. K/14 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: infekční 2012–2016
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: lékařská genetika 2007–2016 NZIS REPORT č. K/15 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: rehabilitační a fyzikální medicíny (FBLR) 2007–2016 NZIS REPORT č. K/22 (08/2017)
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_25_ZEMĚPIS
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: lékárenská péče 2007–2016 NZIS REPORT č. K/30 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: zdravotnická dopravní služba 2007–2016 NZIS REPORT č. K/32 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: radiologie a zobrazovací metody 2007–2016 NZIS REPORT č. K/19 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: soudní lékařství 2007–2016 NZIS REPORT č. K/25 (08/2017)
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
ROK 2011 Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky Připravil: pplk. Petr Sobotka PRAHA 12. ledna 2012.
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: gastroenterologie 2007–2016 NZIS REPORT č. K/2 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: tkáňová banka 2007–2016 NZIS REPORT č. K/29 (08/2017)
Vyjmenujte kraje ČR VY_32_INOVACE_01
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Česká republika územní členění.
Členění území naší vlasti
zpracovaný v rámci projektu
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_17_VLASTIVĚDA
Vyjmenuj tři kraje ČR podle velikosti VY_32_INOVACE_03
Transkript prezentace:

PROJEKT KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY Projekt tvoří soubor pracovních listů k jednotlivým krajům. Žáci mohou zjišťovat informace k jednotlivým položkám samostatně nebo ve dvojicích. Na úvodní stránce si žáci postupně vybarvují prozkoumané kraje. Základní list podává hlavní informace o kraji, jeho přírodních podmínkách a obyvatelstvu. V horním rohu mohou žáci nakreslit nebo nalepit znak kraje, dole je kruh na doplnění sebehodnotícího smajlíka. Základní řada listů může být doplněna dalšími úkoly, výzkumy a informacemi: současný hejtman významná osobnost význam symbolů na znaku kraje galerie obrázků památky UNESCO historické události Projekt byl realizován s žáky 3. ročníku jako celoroční projekt, každý měsíc výzkum 1-2 krajů, jako úvod do učiva o České republice. Nehodí se jako projekt intenzivní vzhledem k opakování zjišťovaných dat. Žáci se zájmem o zeměpis se aktivně zapojili do získávání dalších informací a zajímavostí. Projekt byl v dalším roce využit jako doplněk k učebnici zeměpisu a doplněn o města, zemědělství a podnebí. Po kompletaci všech materiálů a obrazového materiálu si žáci vytvořili vlastního průvodce po České republice Po skončení projektu si skupiny žáků připravily křížovky, hádanky, skrývačky a přesmyčky k jednotlivým pojmům z PL. Vytvořila Mgr Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55, Brno

ČESKÁ REPUBLIKA

Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Jihomoravský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti ______________________________________________________________________________ Průmysl Památky _____________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Kraj Vysočina Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Zlínský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Olomoucký kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Moravskoslezský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Pardubický kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Jihočeský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Plzeňský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Karlovarský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Ústecký kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Liberecký kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Královéhradecký kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Středočeský kraj Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55

Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Kraj Praha Znak Počet okresů _______ Počet obyvatel _______ Rozloha _________ Počet obcí ________ Nejvyšší bod __________________ Národní parky __________________________ Chráněné krajinné oblasti __________________________________________________________________________________ Průmysl Památky ___________________________________________________________________________________________________________________________ Vytvořila Mgr. Alena Kýrová, ZŠ Úvoz 55