Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Kde najdete informace o volných pracovních místech?
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.

MAPA ÚSPĚCHU.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
Podmínky účasti Zaslat alespoň dvě čísla časopisu Časpis musí tvořit především děti a studenti Zvláštní kategorie „Článek měsíce”
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Mediální komunikace ČD
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Bramborová slavnost 22. září 2007 Ekologické informační centrum Krátká u Sněžného.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.

Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Spolupráce nebo boj s médii aneb
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Televizní vysílání v České republice
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
1 V1 4. Seminář 2009/ Region a regionální vědy 1 4.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Výsledky činnosti neprofesionálních knihoven okresu Brno-venkov 2009 Modřice M. Kubíková.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
ČESKÝ ROZHLAS PARDUBICE projekt ROZHLASOVÉ POSVÍCENÍ Ing. Martin Kolovratník – ředitel stanice.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Povodně 2002 Internetový portál Plzeňského kraje a Geografický informační systém kraje Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Česká soukromá televizní stanice Janoštíková Tereza IV.E.
Ústřední knihovna FSS MU Zprávám z médií a tisku na stopě!
Tisková konference ke spuštění multiplexu veřejné služby v Plzeňském kraji a ukončení analogového zemského vysílání ČT2 v Plzni Čtvrtek 5. června 2008.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
1 Slyšet nás můžete opravdu kdekoliv. Aby ne, když si nás týdně naladí bezmála dva miliony posluchačů po celé republice. Dodáváme ráno dobrou náladu.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
25 / 1 / 2011.
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Pojďte s námi uspořádat jednu z největších sportovních akcí tohoto roku v kraji Vysočina..
Měření multimediálního obsahu
Přehled o esperantu v českých médiích
I. ročník prodejní přehlídky koní
Zasedání RSK
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced Česká televize Vysílání v hlavních zprávách Reportáže na ČT Sport Airzone TV Nejsledovanější TV pro fanoušky letectví na území ČR (200 000 unikátních návštěvníků každý měsíc) Reklamní spoty a každodenní zpravodajství přímo z Mistrovství Evropy Prima TV Reportáže v hlavních zprávách TV Nova Reportáž v magazínu Víkend HB In TV Reportáže v regionální TV TV Rozhlasová skupina Radio United Do této skupiny spadají stanice: Rádio Impuls, Rádio Country, Rádio Beat a Signál Rádio 2 milióny posluchačů každý den, týdně vysílání zasáhne 40 % populace 300 reklamních spotů v každodenním vysílání před závodními týdny Účast generálního a hlavních partnerů v reklamních spotech Zároveň také reklama na internetových a Facebookových stránkách Hitrádio Vysočina Nejvíce poslouchané rádio v kraji, více než 100 000 posluchačů denně Rádio

Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced Havlíčkobrodský deník Nejčtenější deník v okrese Havlíčkův Brod Prezentace v tištěném vydání i na webových stránkách Krajské noviny Noviny kraje Vysočina Pokrytí všech měst a obcí v regionu Chotěbořské Echo Nejčtenější magazín města Chotěboř Prezentace aktualit a informací každý druhý týden od 1. 4. 2017 do 31. 8. 2017 Tisk Internet Aeroweb.cz Nejsledovanější web pro fanoušky letectví, 100 000 unikátních návštěvníků měsíčně Pozvánka na akci zobrazovaná denně na stránkách od 1. 4. 2017 do 12. 8. 2017 Facebook.com Vlastní stránky s publikací zajímavostí, denního zpravodajství a zobrazením významných partnerů Youtube.com Denní reportáže z Mistrovství Evropy i Mistrovství Republiky Airshowchotebor.cz Webové stránky MČR Chotěboř 2017 EAAC2017.eu Webové stránky EAAC 2017 Regionvysocina.cz Nejnavštěvovanější informační a zpravodajský portál v regionu iChotebor.cz Zpravodajský portál města Chotěboř