Jak se dá řešit úloha typu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Advertisements

Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
NJ - konverzace Určování času.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Určipodm.Doplň!Sečti!Odečti!Násob!Vyděl!
Kolik to stojí?.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Lekce 4 čas.
VY_42_INOVACE_379_ROVNICE Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Znalostio zlomcích.
Rozšiřování a krácení zlomků
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
VY_32_INOVACE_PSYPS110460ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_170
Zimní křížovka Autor: Jaroslav Zahrádka, 3.A
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Znaky dělitelnosti – teorie
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Opakování na 3. písemnou práci
Pozor, čárka I..
Znaky dělitelnosti 4 Číslo je dělitelné čtyřmi, právě když je čtyřmi dělitelné jeho poslední dvojčíslí. Např.: Číslo 3936 je dělitelné čtyřmi, protože.
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
DĚLITELNOST Ročník: 6. Předmět: Matematika Autor: Mgr. Dana Kalousková ZŠ T. G. Masaryka Hodkovice n.M ZŠ T. G. Masaryka Hodkovice n.M Klíčová slova: znaky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Matematika 8.ročník Jak vyřeším jednoduchou lineární rovnici.
Opakování z 8.ročníku Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh Dělitelnost přirozených čísel.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_12_Jednoduché.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
Digitální učební materiál
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_19_ URČOVÁNÍ ČASU
Jméno autora výukového materiálu
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
zpracovaný v rámci projektu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Opakování 2. písemná práce
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Matematika, opakovanie
Dělitelnost přirozených čísel
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Co si myslí děti o své mamince….
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Jak se dá řešit úloha typu Matematika 4. ročník Jak se dá řešit úloha typu „myslím si číslo …“

Myslím si číslo. Vydělím ho devíti a k výsledku přičtu číslo osm Myslím si číslo. Vydělím ho devíti a k výsledku přičtu číslo osm. To co vyšlo, vynásobím čtyřmi a od výsledku odečtu číslo jedenáct. Vyšlo mi číslo dvacet devět. Jaké číslo jsem si myslel na začátku?

29 ? 18 :9 ? 2 + 8 ? 10 . 4 40 ? -11 Myslel jsem si číslo 18 Myslím si číslo. Vydělím ho devíti a k výsledku přičtu číslo osm. To co vyšlo, vynásobím čtyřmi a od výsledku odečtu číslo jedenáct. Vyšlo mi číslo dvacet devět. Jaké číslo jsem si myslel na začátku? ? 18 :9 ? 2 + 8 ? 10 . 4 40 ? -11 29 Myslel jsem si číslo 18