Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2013/2014.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_ 562_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_577_VyOv6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_579_VyOv6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND5 Vytvořeno:10.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Škola: P11 ZŠ A MŠ, BRNO, HORNÍKOVA 1 Autor: JARMIL MULLER Předmět: VLASTIVĚDA Anotace: DUM je určen k seznámení.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_TÉMA:Závisle a nezávisle proměnná TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.4 Obec Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Podstatná jména.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ KOČKA DOMÁCÍ.
KULTURNÍ INSTITUCE Mgr. Michal Oblouk.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Eva Procházková
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní informace Škola: Gymnázium a SOŠ Jaroměř, P12
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
vložení – obrázek – (vyhledat logo) – vložit
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_71_NOTA
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Označení materiálu:VY_32_INOVACE_19_Kocůrková
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Krácení lomených výrazů
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_01_Geometrické tvary
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Kulturní instituce

Základní informace Škola: ZŠ Chlumec nad Cidlinou Autor: Mgr. Hana Jadrná Předmět: Dějepis Anotace: Seznámení s typy kulturních institucí, jejich členění. Využití mezipředmětových vztahů s Výchovou k občanství. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024

Metodický pokyn Popis práce s materiálem Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety Přílohy Didaktická příprava Očekávání a cíle Dle didaktické přípravy

Kulturní instituce jsou zařízení pro kulturní činnost 1. divadla 2. kina 3. muzea 4. galerie 5. knihovny 6. kulturní domy

– hraní divadla, tanec, filmování … b) pasivní zábava Dva druhy zábavy: a) aktivní zábava – hraní divadla, tanec, filmování … b) pasivní zábava – sledování televize, kina, divadla, návštěva knihovny …

Pojmy generálka – poslední zkouška před vystoupením premiéra – první představení derniéra – poslední představení repríza – opakování představení

Samostatná práce Vytvoř křížovku s tajenkou „kultura“, používej pouze pojmy z dějepisu a z výchovy k občanství. Zjisti, která kulturní zařízení se nacházejí ve vašem městě.

Zdroje Prezentované obrázky jsou převzaty z galerie MS OFFICE – www.office.microsoft.com