NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Kruhový diagram asynchronního motoru
Graf závislosti Mgr. Alena Tichá.
rozdělení v daném poměru
STATIKA TĚLES Název školy
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Digitální učební materiál
Měřící technika Jan Keprt.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Bc. Zdeňka Soprová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Pravoúhlá soustava souřadnic
Střídavá vedení vn střídavá vedení vvn
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Anotace Prezentace, která se zabývá skládáním sil různého směru a rovnováhou sil. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí graficky.
STATIKA TĚLES Název školy
STATIKA TĚLES Název školy
STATIKA TĚLES Název školy
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_10-03 Mechanika I. Rovnoměrný pohyb.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 17 Číslo.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zdeňka Soprová, Bc. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
NÁZEV PROJEKTU:INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ AUTOR:ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA:ELEKTROENERGETIKA.
NÁZEV PROJEKTU:INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ AUTOR:ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA:ELEKTROENERGETIKA.
NÁZEV PROJEKTU:INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ AUTOR:ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA:ELEKTROENERGETIKA.
NÁZEV PROJEKTU:INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ AUTOR:ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA:ELEKTROENERGETIKA.
NÁZEV PROJEKTU:INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ AUTOR:ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA:ELEKTROENERGETIKA.
VYBRANÉ ROVINNÉ KŘIVKY Evolventa kružnice + cykloidy
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
STATIKA TĚLES Název školy
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Schodiště – zakreslování zakřiveného schodiště
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Schodiště – postup zakreslování
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
STATIKA TĚLES Název školy
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Nerovnice s neznámou ve jmenovateli
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Graf závislosti rychlosti na čase
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Střední škola obchodně technická s. r. o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Transkript prezentace:

NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0521 AUTOR: ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA: ELEKTROENERGETIKA PRO ŽÁKY 3. ROČNÍKŮ STŘEDNÍ ŠKOLY TÉMA: VEDENÍ NN NAPÁJENÉ Z JEDNÉ STRANY ČÍSLO MATERIÁLU: VY_52_INOVACE_01_06_KEZU

Investice do vzdělání nesou nejvyšší úrok Název projektu: Investice do vzdělání nesou nejvyšší úrok Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0521 Číslo a název šablony: V/2 - Inovace a zkvalitnění směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Téma sady: Elektroenergetika pro žáky 3. ročníků střední školy Téma: Vedení nn napájené z jedné strany Číslo materiálu: VY_52_INOVACE_01_06_KEZU Druh učebního materiálu: Prezentace Předmět: Elektroenergetika Ročník: 3 Třída: Z3K Autor: Ing. Zuzana Kerndlová Datum vytvoření: 29.8.2013 Datum ověření: 19.11..2013 Ověřil: Autor Anotace: Materiál je určen pro studenty 3. ročníku SPŠEIT. Jedná se o výkladovou prezentaci vedení nn včetně grafického řešení s jednotlivými postupnými kroky.Cílem je seznámit se se způsobem řešení nejen početní metodou. Klíčová slova: Vedení nn, úbytek napětí, pólová vzdálenost, měřítka veličin Doplnit tabulku Investice do vzdělání nesou nejvyšší úrok

VEDENÍ NN NAPÁJENÉ Z JEDNÉ STRANY ING. ZUZANA KERNDLOVÁ BRNO 2013

Vedení nn napájené z jedné strany Konstanty vedení - činný odpor - indukčnost - kapacita - svod U vedení nn uvažujeme POUZE činný odpor a indukčnost INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 4/19

Určení jednotlivých veličin Rk uvedeno v tabulkách X L uvedeno v tabulkách Kapacitu a svod u vedení nn zanedbáváme. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 5/19

schéma vedení napájeného z jedné strany Obr. 1 Schéma vedení nn napájeného z jedné strany POPSAT OBRÁZEK je to můj obrázek, název je v nadpisu INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 6/19

Výpočet úbytků napětí Obr. 2 Jednotlivé úbytky napětí INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 7/19

Výpočet úbytků napětí INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 8/19

Grafické řešení Popsat obrazek, GRAFICKE RASENI VEDEN9 NAPAJENEHO Z JEDNE STRANY Obr. 3 Grafické řešení vedení napájeného z jedné strany INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 9/19

Grafické řešení - postup Nadpis – postup grafického řešení Na vodorovnou osu naneseme v měřítku vzdálenosti jednotlivých odběrů INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 10/19

Grafické řešení - postup Postup grafického řešení Na svislou osu naneseme velikosti jednotlivých odběrů v měřítku INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 11/19

Grafické řešení - postup Postup grafického řešení Zvolíme projekční bod P INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 12/19

Grafické řešení - postup Postup grafického řešení Zvolíme počáteční bod v libovolné vzdálenosti od počátku INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 13/19

Grafické řešení - postup Spojíme projekční bod s tímto zvoleným bodem a od počátečního bodu a vedeme rovnoběžku s touto spojnicí. Získáme bod b. Vzdálenost bodu b od vodorovné osy určuje velikost úbytku napětí v prvním úseku vedení. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 14/19

Grafické řešení - postup Postup grafického řešení Pokračujeme od koncových hodnot všech odběrů INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 15/19

Grafické řešení - postup Postup grafického řešení INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 16/19

Grafické řešení - postup Postup grafického řešení INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 17/19

Grafické řešení - postup Grafické řešení – výsledný ubytek napětí Vzdálenost koncového bodu e a vodorovné osy určuje velikost celkového úbytku napětí ve vedení ΔU. Jeho skutečnou velikost ve V určíme ze zvolených měřítek. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 18/19

DĚKUJI ZA POZORNOST Ing. Zuzana Kerndlová zuzana.kerndlova@sspbrno.cz