T-MOBILE OLYMPIJSKÝ BĚH MANUÁL PRO POŘADATELE BRONZOVÝCH BĚHŮ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doporučení pro přípravu žádosti;
Advertisements

aneb KORFBALOVÉ ŠÍLENSTVÍ
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.
Atletický klub A. C. Sparta Praha
Atletický klub A.C. Sparta Praha
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Organizační stránka předsednictví České republiky v Radě Evropské unie leden - červen 2009 PhDr. Jana Hendrichová, náměstkyně místopředsedy vlády pro evropské.
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
AC Praha 1890 pořádá. 18.ročník terénního závodu.
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
Pravidla publicity projektu
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Město Roztoky, Nám. 5 května 2, Roztoky, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokV malé zasedací místnosti.
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
Bramborová slavnost 22. září 2007 Ekologické informační centrum Krátká u Sněžného.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Spojuje tři generace a pomáhá. Celý projekt je postaven na principech lidskosti a vzájemné pomoci a nejdůležitějším předpokladem pro jeho fungování je.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
1 PALESTRA KBELSKÁ DESÍTKA silniční běžecký závod 7. března 2009.
1 Největší Běžecký závod pro studenty středních škol v ČR 14 semifinálových závodů v centrech měst v celé ČR Finálový závod v rámci Volkswagen klasického.
Obecní úřad Pstruží Pstruží 93 Obec Pstruží pro občany Chcete snížit náklady na domácnost? Obec pro Vás zajistila příležitost snížit náklady domácností.
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Současný stav organizace sympozia BOBCATSSS 2007 Linda Skolková Ústav informačních studií a knihovnictví FF UK Kontakt:
Metodická pomoc k žádostem o neinvestiční příspěvky do výše 25 tis
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Měsíce náborů Organizace tiskové konference na úrovni kraje: od hodin v Presscentru stadionu FK Teplice, Na Stínadlech 2796.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
SK Slavia Praha pozemní hokej Nejstarší a nejúspěšnější klub v ČR
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
ARCDATA PRAHA, s. r. o. Ing. Jan Novotný Ostrava, 4. –
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Přehled o esperantu v českých médiích
Publicita v projektech
Městská knihovna jevišovice
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
POŘADATEL 2018 PODMÍNKY SPOLUPRÁCE.
Projekt ERASMUS
Krajský Fotbalový Svaz Vysočina
Vážení sportovní přátelé, zejména pak příznivci sjezdového lyžování
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
JUNIORSKÝ MARATON 2019.
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

T-MOBILE OLYMPIJSKÝ BĚH MANUÁL PRO POŘADATELE BRONZOVÝCH BĚHŮ

T-MOBILE OLYMPIJSKÝ BĚH Největší běžecká akce v České republice se letos koná 21. června u příležitosti celosvětových oslav Olympijského dne. V rámci T‑Mobile Olympijského běhu 2017 vyběhne na různých místech Česka na 70 tisíc běžců. Akce se těší masivní podpoře hlavních mediálních partnerů České televize a Českého rozhlasu, který v jednotný čas, tedy přesně v 18 hodin, odstartuje všechny běhy po celé republice živě v éteru před hlavním zpravodajským blokem. STAŇTE SE I VY SOUČÁSTÍ OSLAV OLYMPIJSKÉHO DNE A USPOŘÁDEJTE T-MOBILE OLYMPIJSKÝ BĚH U VÁS!

POČET ÚČASTNÍKŮ 11 016 25 623 54 841 4 016 dospělých 7 000 dětí 2014 2015 2016 11 016 25 623 54 841 4 016 dospělých 7 000 dětí 17 závodů 4 087 dospělých 4 833 individuální výzva 1 500 dětí odpoledne 15 203 dětí dopoledne 143 závodů 23 odpoledních závodů 120 školních závodů 175 420 Kč na olymp. nadaci 7 058 dospělých 9 174 individuální výzva 2 109 dětí odpoledne 36 500 dětí dopoledne 270 závodů 51 odpoledních závodů 219 školních závodů 265 000 Kč na olymp. Nadaci

SHRNUTÍ NEDÁVNÉ HISTORIE Díky klíčovému partnerství s T‑Mobile zažívá v posledních dvou letech každý ročník Olympijského běhu výrazný krok kupředu, a to nejen ve zvyšování počtu závodů a běžců, ale také v koordinaci a servisu poskytovaném pořadatelům. VELIKOU ZÁSLUHU NA ROZVOJI OLYMPIJSKÉHO BĚHU TOTIŽ MAJÍ PRÁVĚ JEDNOTLIVÍ POŘADATELÉ, KTERÝMI SE MŮŽETE STÁT I VY. SHRNUTÍ ROČNÍKU 2016 Zatímco Olympijský den slavil své 29. pokračování, T-Mobile Olympijský běh se může chlubit 2. ročníkem, který znamenal výrazný krok vpřed, a to nejen navýšením počtu závodů a běžců, ale také v komunikaci s jednotlivými pořadateli a koordinaci pořádání jednotlivých běhů. Díky mediální podpoře partnerů projektu byl závod slavnostně odstartován v jednotný čas v éteru Českého rozhlasu – Radiožurnálu a svou pozornost si vysloužil také v dalších významných médiích (Česká televize, MF Dnes…).

OLYMPIJSKÝ BĚH 2017 V tomto roce se koná Olympijský běh potřicáté, v nové podobě pak potřetí. A protože každý rok evidujeme zvýšený zájem o účast na závodech, opět očekáváme významný nárůst účastníků. Tomu přizpůsobujeme servis pro běžce a pořadatele jednotlivých závodů. Předpoklad pro rok 2017: 70 000 běžců 350+ zapojených škol 60+ závodů po ČR

PR & MEDIA 117 výstupů celkem AVE hodnota celkem – 16 Mil. Kč 19 výstupů v TV (Česká televize) 8 výstupy v rádiu (ČRo, Evropa 2) 24 výstupů v tištěných médiích (MF DNES, Deník, Metro, Právo) 66 výstupů v online médiích (Český běh, Běhej.com, RUNGO.cz) 117 výstupů celkem

CO DOSTANE POŘADATEL OD ČOV 5 triček pro pořadatele tištěné letáky (100 ks) tištěné plakáty (10x A3, 10x A4) energetický / pitný režim ceny pro vítěze / medaile startovní čísla pro běžce propagaci projektu (více na slidu číslo 19) webové stránky online registrační systém registrační kartičky a příjmové bloky pro registraci běžců na místě startovní / cílovou pásku 1x banner 2x1m k výzdobě závodu

CO DOSTANE POŘADATEL OD ČOV Koordinátora projektu, kontaktní osobu ČOV Důležité informace budete pravidelně zasílat pomocí newsletteru Propagace běhu proběhne na kanálech ČOV a také prostřednictvím mediálních partnerů Registrace běžců proběhne na jednotném online registračním systému na www.olympijskybeh.cz Při online registraci na váš závod získají běžci možnost zakoupit si funkční běžecké tričko s potiskem akce se slevou 200 Kč (běžná cena 350 Kč)

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM Zajištění zázemí a trasy závodu: doporučené vzdálenosti 5 a/nebo 10 km, příp. libovolná trasa do 10 km Zajištění potřebných povolení Vymezení zázemí závodu a vytyčení trasy (např. použitím vymezovací pásky, mobilních oplůtků, kuželů, značícího spreje, či šipek na kartonech vhodně umístěných podél trasy) Příprava startovní/cílové rovinky s použitím oficiální startovní/cílové pásky, kterou obdržíte Zajištění výdeje startovních balíčků – čísla a balíčky pro běžce si každý pořadatel vyzvedne v centrálním skladu v Praze přibližně týden před startem běhu. Místo i data určená k vyzvednutí budou upřesněna během května. Zajištění registrace běžců na místě. Pořadatel obdrží k tomuto účelu registrační karty a předepsané příjmové pokladní bločky. Pořadatel dále zajistí: parkovací místa v místě startu, občerstvovací stanici pro závodníky, pořadatelský tým Na rozhodnutí pořadatele je, zda je potřeba zajistit šatny, úschovnu, toalety, zdravotnické služby a případně moderátora s doprovodným programem

CO POŘADATEL SMÍ A NESMÍ Pořadatel může využít startovních bran bez potisku, popř. se zakrytím potisku. Pořadatel nesmí použít nafukovací startovací bránu s potiskem jiných partnerů, než partnerů a dodavatelů ČOT a partnerů MOV. Seznam partnerů: http://www.olympic.cz/text/46--partneri a https://www.olympic.org/sponsors

CO POŘADATEL SMÍ A NESMÍ Pořadatel nesmí použít pro účely organizace běhu stany s potiskem jiných partnerů, než partnerů a dodavatelů ČOT a partnerů MOV. Pořadatel může stanů bez potisku, popř. se zakrytím potisku.

CO POŘADATEL SMÍ A NESMÍ Pořadatel je oprávněn zajistit občerstvení pro závod formou poskytnutí produktů od společností (př. místní pekárna), pokud tyto společnosti nejsou v konfliktu s partnery a dodavateli ČOT a partnery MOV. Zejména se jedná o partnery: Pilsner Urquel, Bonaqua, Coca cola, McDonalds a Nutrend.

CO POŘADATEL SMÍ A NESMÍ Pořadatel je oprávněn zajistit věcné ceny pro vítěze a účastníky formou poskytnutí dárků od společností, pokud tyto společnosti nejsou v konfliktu s partnery a dodavateli ČOT a partnery MOV.

CO POŘADATEL SMÍ A NESMÍ Pořadatel není oprávněn poskytnout prostory pro promo akce, promo stánky či jiné propagační aktivity jiným společnostem, než partnerům a dodavatelům ČOT a partnerům MOV.

POSTUP PRO PŘIHLÁŠENÍ ZÁVODU Pokud se rozhodnete pro pořádání bronzového běhu letošního Olympijského běhu, postupujte prosím následovně: Kontaktujte organizační tým na mailu chciporadat@olympic.cz, nebo telefonním čísle 731 154 414 Rozmyslete si a připravte trasu a zázemí závodu včetně potřebných povolení Při otázkách ohledně marketingových pravidel výše (viz. foto ukázky výše) prosím kontaktujte zástupce ČOV – Annu Outratovou (outratova@olympic.cz) Sestavte si svůj pořadatelský tým Připravte si vybavení pro závod – stoly/stany pro výdej registračních balíčků v den závodu, občerstvovací stanice atd.

REGISTRACE/STARTOVNÉ Registrace běžců na všechny závody probíhá přes webové stránky www.olympijskybeh.cz Pořadatel obdrží 1 den před závodem startovní listinu s běžci, kteří se registrovali online Pořadatel zajistí možnost registrace v místě závodu – registrační kartičky a příjmové pokladní bločky obdrží od organizačního týmu běhu (kapacita běhu je na rozhodnutí každého pořadatele a může být nastavena v rámci online registrace) Cena závodu pro bronzovou kategorii je 100,- Kč včetně DPH (60,- Kč za každého běžce zůstává pořadateli, 20,- Kč putuje na centrální organizaci projektu, 20,- Kč je příspěvek na Olympijskou nadaci). Výsledná čistá odměna pořadateli bude ponížena o 15 % DPH ze startovného. Vyúčtování je formou faktury nebo DPP. Každý běžec si může zakoupit tričko v hodnotě 150,- Kč při online registraci. Možnost zakoupení trička v místě závodu nemůžeme předem garantovat.

DĚTSKÉ ZÁVODY Pořadatelé mají možnost uspořádat v rámci T-Mobile olympijského běhu také dětské závody Doporučené délky tras: 0,5 km (děti 5 – 10 let), 1 (děti 10-15 let) Startovné na dětské závody – zdarma Pořadatelé dětských odpoledních běhů dostanou startovní balíčky pro děti: startovní čísla, účastnické diplomy, dárky od partnerů běhu

JAK VYPADÁ ONLINE REGISTRACE Běžci se centrálně registrují na www.olympijskybeh.cz

KOMUNIKACE A PROPAGACE ZÁVODU ČOV bude propagovat T-Mobile olympijský běh na svých komunikačních kanálech, jejichž dosah v posledních letech neustále stoupá. Pro komunikaci využije také prostor u mediálních partnerů Českého olympijského týmu. Informace bude šířit i na obecná média a média specializovaná na běhání pomocí tiskových konferencí a tiskových zpráv. Nově bude pro T-Mobile olympijský běh vytvořen vlastní facebookový profil, kde vzniknou události pro všechny běhy v rámci olympijského dne, aby se akce mohla dále šířit mezi přátele přihlášených běžců. ČOV bude při propagaci běhů Olympijského dne využívat známé olympioniky, aby se o akci dozvěděla co nejširší veřejnost a začala se zajímat o běhání. Vznikne s nimi série videí, které budou zvát k účasti na olympijském běhu. Komunikaci ČOV můžete podpořit vlastní aktivitou v místě konání závodu! Vedle propagačních letáků a plakátů Vám budeme poskytovat další podporu v komunikaci, včetně zasílání tiskových zpráv. Když tiskové zprávy společně s informací o vámi pořádaném běhu zašlete do regionálních médií a lokálních zpravodajů, pozvete jejich prostřednictvím na závod běžce přímo ve vašem okolí.

KLÍČOVÉ TERMÍNY 22.3. Start registrací pro běžce na webu www.olympijskybeh.cz spolu s tiskovou konferencí TOB 2017 (registrace budou spuštěny u již přihlášených závodů) 15.5. Nejzazší termín pro přihlášení závodu do Olympijského běhu 15.5. Nejzazší termín pro dodání trasy závodu včetně přesného místa konání (adresa zázemí) 12.-18.6. Vyzvednutí startovních balíčků pro běžce na určeném místě v Praze 15.6. Ukončení registrace online pro platbu převodem 19.6. Ukončení registrace online pro platbu kartou 20.6. Zaslání startovních listin 21.6. Konání závodu 22.6. Zaslání výsledkové listiny 25.6. Zaslání fotografií ze závodu a videa ze startu* Povinností každého pořadatele je zaslat na chciporadat@olympic.cz alespoň 10 fotografií ze závodu včetně startu a cíle závodu, na kterých bude zachycena startovní/cílová páska s potiskem akce Natočit krátké video ze startu závodů se startovní páskou a vyběhnutím běžců

TĚŠÍME SE NA SPOLUPRÁCI Kontakt pro pořadatele Ondřej Kotal Telefon: 731 154 414 E-mail: chciporadat@olympic.cz