Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
KRAJE ČR – NÁŠ KRAJ DUM 10/2.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
ZEMĚPIS KRAJE ČR - ADMINISTRATIVNÍ ROZDĚLENÍ 9. roč.
ČESKÁ REPUBLIKA – ADMINISTRATIVNÍ ČLENĚNÍ
VYPRACOVAL: Jáchym vérosta
Členění území naší vlasti
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
VY_32_INOVACE_51_19 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Kraje a sídla ČR Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY Projekt Vzdělání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Poznávání krajů českých
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
Členění území naší vlasti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Zpracovala Mgr. Andrea Žylová DUM/VYDMUCHOV/ŽYLOVÁ/ČLOVĚK A PŘÍRODA /006.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_15 Název materiáluSídla ČR.
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
1 Cyklus konferencí a seminářů pro nelékařské zdravotnické obory v rámci projektu MZ ČR RNDr. Martin Kalina, Ph.D. Manager Aesculap Akademie B. Braun Medical.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-05 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města ČR - opakování I. Téma: Česká republika jako součást.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: AZ kvíz – přírodní poměry ČR Číslo: EU DUM 6_17 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_8C_05_Kraje ČR Téma: Vlastivěda.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ZEMĚPIS TEMA: ČR – kraje ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 Kraje ČR VY_32_INOVACE_C03 Sada 1 Člověk a příroda ZŠ Pačejov.
 Materiál obsahuje prezentaci k učivu 4. i 5.ročníku, kdy se probírá učivo Členění ČR.  Je možné použít i slepých map na vyhledávání jednotlivých krajů.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Opakovací test – kraje ČR
PROJEKT KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 01 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Vlastivěda.
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Povrch ČR Číslo: EU DUM 6_07 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
TATO PRÁCE JE ŠÍŘENA POD LICENCÍ CC BY-SA 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Vodstvo ČR Číslo: EU DUM 6_09 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Průmysl ČR Číslo: EU DUM 6_13 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Vyjmenujte kraje ČR VY_32_INOVACE_01
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Česká republika územní členění.
Členění území naší vlasti
zpracovaný v rámci projektu
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Vyjmenuj tři kraje ČR podle velikosti VY_32_INOVACE_03
Transkript prezentace:

Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt: Podpora kvality vzdělávání na ZŠ Hostěradice CZ.1.07/1.4.00/21.0906 Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost – EU – Peníze školám Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Autor: Mgr. Pavlína Kociánová Vytvořeno: září 2011 VY_32_INOVACE_6_03_ICT Název: Kraje ČR Autor: Mgr. Pavlína Kociánová Vytvořeno: září 2011 VM je určen pro 4. ročník Vzdělávací oblast, téma: Člověk a jeho svět; místo, kde žijeme Anotace: Vzdělávací materiál je určen pro navození a opakování učiva vlastivědy ve 4. ročníku – oblast ČESKÁ REPUBLIKA – kraje ČR

Kraje České republiky Česká republika je členěna do 14 krajů: - hlavní město Praha Každý kraj má své krajské město Kraje jsou řízeny příslušným krajským úřadem V čele krajského úřadu stojí hejtman

Kraje České republiky

Kraje ČR a jejich krajská města

Zajímavosti: Nejvíce obyvatel ČR žije ve Středočeském kraji Nejtepleji je v Jihomoravském kraji, naopak nejchladnější je kraj Vysočina Karlovarský kraj je kraj s nejmenším počtem obcí a měst

Několik otázek: Ve kterém kraji se nachází vesnice, ve které žiješ? Jak se nazývá krajské město tohoto kraje? Znáš jméno současného hejtmana tohoto kraje?

Spoj kraj a jeho krajské město: Jihočeský kraj Kraj Vysočina Pardubický kraj Středočeský kraj Moravskoslezský kraj Plzeňský kraj Jihomoravský kraj Liberecký kraj Olomoucký kraj Karlovarský kraj Zlínský kraj Ústecký kraj Královéhradecký kraj Praha Ústí nad Labem Ostrava Zlín Liberec Hradec Králové Pardubice Brno České Budějovice Karlovy Vary Jihlava Plzeň Olomouc

Mapy a mapky Který z krajů je vyznačený na mapce níže? Poznáš, který kraj je na mapce?

Doplň názvy krajů, které chybí:

Zdroje: www.wikipedia.org http://www.edb.cz/Regiony.aspx?=CZ&kraj=MSZ&Popis=Moravskoslezsky-kraj http://www.finapro.cz/index.asp?menu=738 http://www.asociacekraju.cz/ archiv autora