5. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Advertisements

Místní akční skupina Rakovnicko
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
„MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
2. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 15. června 2016 ZŠ Kácov.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Strategický rámec MAP do roku Vstupní strategický rámec Analýzy stavu + SWOT analýzy pro povinná opatření + ostatní oblasti Prioritní oblasti a.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Setkání s aktéry projektu „MAP ORP Karlovy Vary“
Individuální projekt systémový - OP VVV Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami.
6. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Plán vzdělávacích aktivit
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
2. jednání řídícího výboru
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
2. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

5. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 1. března 2017 ZŠ Záboří nad Labem

PROGRAM: Zahájení Představení programu Aktuální informace k průběhu realizace projektu Výstupy dotazníkové šetření - šablony Roční akční plán - aktivity Časový harmonogram na následující měsíce Závěr, dotazy, diskuze

Aktuální informace USKUTEČNĚNÉ AKCE/AKTIVITY seminář pro kariérní poradce ve spolupráci s EDUin, o.p.s, odevzdání 2. ZoR, ŽoP, průběžná sebehodnotící zpráva, spolupráce na novém Komunitním plánu pro SO ORP Kutná Hora, webináře NIDV, dotazník NS MAS k šablonám, účast na předání certifikátu Město vzdělávání, setkání realizátorů MAP Středočeského kraje (vyhodnocení dotazníku NS MAS k šablonám), otvíračka nových prostor NZDM Archa, snídaně se starosty (nové téma k řešení – spádovost), nové členky týmu (metodička – EDUpointy, expertka na inkluzivní vzdělávání – kavárna pro učitele) Scio, Mediační a probační služba, Rytmus, ASZ

PROBÍHAJÍCÍ AKTIVITY Finalizace analýzy dopravní obslužnosti (březen/duben) Finalizace analýzy sociálních služeb v oblasti vzdělávání (březen/duben) Edupointy (březen, květen, září, listopad) Akční roční plán (odevzdání červen 2017) Aktualizace tabulky investičních záměrů (březen), IROP výzvy

  AKTUALIZACE STRATEGICKÉHO RÁMCE Investiční priority - seznam projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP a pro integrované nástroje ITI, IPRÚ a CLLD zpracovaný pro území MAP SO ORP Kutná Hora Identifikace školy, školského zařízení či dalšího subjektu Název: YMCA v ČR IČO: 00499498 RED IZO: IZO: Název projektu:   Dětská Táborová Akademie Očekávané celkové náklady na projekt v Kč Očekávaný termín realizace projektu (od – do) Soulad s cílem MAP* Typ projektu: s vazbou na klíčové kompetence IROP Bezbariérovost školy, školského zařízení **** Rozšiřování kapacit kmenových učeben mateřských nebo základních škol ***** Cizí jazyk Přírodní vědy ** Technické a řemeslné obory ** Práce s digitál. technologie-mi *** YMCA v ČR Učebny a dílny, infrastruktura 18.500.000,. 2017-2019 ano

VÝSTUPY DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ - ŠABLONY Viz tabulky Excel…

PO3 OP VVV – harmonogram 2017 MAP II - průběžná v., 670 mil. Kč, říjen 2017- 2018. Podpora přípravy, realizace a vyhodnocování místních akčních plánů rozvoje vzdělávání (MAP), které jsou nástrojem implementace vybraných specifických opatření Operačního programu Výzkum, vývoj, vzdělávání prioritně pro oblast předškolního a základního vzdělávání. Implementace MAP – kolová výzva, 550 mil. Kč, vyhlášení prosinec 2017, ukončení březen 2018, Podpořeny budou konkrétní aktivity, které již byly naplánovány ve spolupráci ve funkčních partnerstvích v území (současný MAP). Podmínkou je spolupráce se školami a zaměření na podporu žáků ohrožených školních neúspěchem a rozvoj potenciálu každého žáka. Příjemci: Obce, dobrovolné svazky obcí, NNO, školy a školská zařízení www.nsmascr.cz

roční akční plán - aktivity STRATEGICKÝ RÁMEC MAP ROČNÍ AKČNÍ PLÁN KONKRÉTNÍ AKTIVITY KONKRÉTNÍ ŘEŠENÍ MÍSTNÍCH PROBLÉMŮ

TYPY aktivit AKTIVITY ŠKOL – projekty jednotlivých škol, šablony AKTIVITY SPOLUPRÁCE – uznatelnými náklady projektu jsou náklady na finanční ohodnocení zapojených pracovníků škol INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ – investice

roční akční plán - aktivity SBĚR, FORMALIZACE A SOUPIS KONKRÉTNÍCH AKTIVIT PRO NADCHÁZEJÍCÍ ŠKOLNÍ ROK 2017/2018 možnost dotace SBĚR průzkum realizačního týmu (weby škol, ŠVP, koncepce, …) sběr informací od škol (čerstvé a validní informace) FORMALIZACE podoba formuláře (měřitelnost, porovnatelnost, zodpovědnost…) SOUPIS do konce března první soupis aktivit

Garant aktivity/odpovědná osoba aktivity SPOLUPRÁCE 1. PODOBA FORMULÁŘE Priorita měla by odpovídat jedné z priorit strategického rámce Cíl měl by odpovídat jednomu z cílů strategického rámce Popis cíle měl by odpovídat popisu konkrétního cíle strategického rámce Odůvodnění vychází ze zpracované analýzy, dostupných relevantních (často nadřazených) dokumentů, zjištěné aktuální situace v území,… Opatření zmiňuje konkrétní kroky, které by měly vést k realizaci dané aktivity Území dopadu kde? (nejčastěji škola/ školka, ale např. rovněž knihovna, DDM, park, …. Partneři s kým? (další instituce zapojené do aktivity, např. knihovna, sociální služby, skaut, hasiči, podnikatel…) - pro spolupráci více škol samostatný formulář??? Časový plán realizace kdy? (rámcový odhad jednotlivých etap – vazba na plnění dotačních podmínek) Indikátory čim? (stanovení měřitelných údajů, na jejichž základě lze sledovat úspěšnost aktivity) Finanční náklady kolik? Garant aktivity/odpovědná osoba kdo?

roční akční plán - aktivity PODOBA FORMULÁŘE - vzor

Charakteristika aktivity aktivity SPOLUPRÁCE PODOBA FORMULÁŘE - výsledek Priorita měla by odpovídat jedné z priorit strategického rámce Cíl měl by odpovídat jednomu z cílů strategického rámce Aktivita bude odpovídat stanovené aktivitě (číslo aktivity a název) Charakteristika aktivity popisuje danou aktivitu, její náplň, opatření, případně i důvod realizace (analýza MAP, dostupné relevantní dokumenty, zjištěná aktuální situace,…) Realizátor konkrétní škola, úřad, sdružení,… Spolupráce další aktéři dané aktivity (nemusí být ze stejného "ranku") Indikátor stanovení měřitelných údajů, na jejichž základě lze sledovat úspěšnost aktivity Časový harmonogram rámcový odhad jednotlivých etap – vazba na plnění dotačních podmínek Rozpočet náklady na realizaci aktivity?

Charakteristika aktivity aktivity SPOLUPRÁCE PODOBA FORMULÁŘE – co budeme potřebovat vyplnit od Vás… Priorita Cíl Aktivita XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Charakteristika aktivity Realizátor XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Spolupráce Indikátor Časový harmonogram Rozpočet

roční akční plán - aktivity JAKÉ AKTIVITY ZAHRNOUT? „aktivity, které jsou následně uplatnitelné v žádostech o podporu ze strany nadací, místních samospráv nebo krajských a státní dotačních programů nebo jiných operačních programů“ „aktivity cílené mimo resort školství, například do oblasti sociálních služeb nebo neformálního vzdělávání, pokud je potřebné zvýšit jejich dostupnost, kvalitu nebo spolupráci v zájmu rozvoje vzdělávacího potenciálu dětí a žáků nebo poskytují například preventivně výchovné aktivity“ „Smyslem MAP není plánovat pouze návazné projekty pro OPVVV, IROP nebo OP PPR“ Šablony!

PLÁNOVANÉ aktivity Edupointy Olympiáda MŠ Kavárna pro učitele Společné setkávání vedoucích pracovníků ZŠ/MŠ Koordinátor vzdělávání Semináře na aktuální téma ……………………………….. (PROSTOR PRO VLASTNÍ INICIATIVU)

CO NÁS ČEKÁ 21.3. Seminář ke spádovosti MŠ pro ředitelky MŠ a zřizovatele (pí Vavřínková, odbor školství KÚ) 29.3.? Edupoint – interaktivní výuka fyziky a chemie (kavárna Matky sobě) 30.3., 25.5. Kavárna pro učitele, pod vedením speciální pedagožky (kavárna Matky sobě) 31.3. Snídaně pro vedoucí pracovníky základních škol – neformální setkání ředitelek a ředitelů ZŠ (salonek U Kata), pozvánka 2.3.

CO NÁS ČEKÁ Duben Workshopy k akčnímu ročnímu plánu (PS MŠ, PS ZŠ) Setkání poskytovatelů zájmového a neformálního vzdělávání Duben/květen Neformální setkání ředitelek MŠ, v kolik? Duben/květen Setkání ke spádovosti škol (KÚ, vedení škol, zřizovatelé) Komunikace vedení školy-zřizovatel (worskhop?) Květen další semináře v rámci DVPP (vzdělávání 2 letých dětí) panelová beseda Proč se školy musejí měnit? X Mají být přijímací zkoušky na střední školy (ne)povinné?

Oblasti podpory MAP Rozvoj kvalitního a společného vzdělávání na území ORP ve spolupráci s Agenturou pro sociální začleňování Pedagog a jeho kompetence Využívání rozmanitých didaktických postupů, metod a forem výuky v různorodých dětských a žákovských kolektivech respektujících individuální možnosti a potřeby dětí a žáků 2. Poskytování podpory dětem a žákům ohroženým školním neúspěchem nebo vyloučením z kolektivu 3. Osobní profesní rozvoj pedagogů 4. Hodnocení žáků   Žák a jeho kompetence 5. Rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem 6. Rozvoj matematické gramotnosti u dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem 7. Rozvoj kompetencí pro trh práce 8. Rozvoj finanční gramotnosti 9. Rozvoj kulturní a regionálního povědomí 10. Rozvoj sociálních a občanských kompetencí 11. Rozvoj kompetencí k polytechnice 12. Zapojování žáků do chodu školy a města 13. Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem

Školní poradenské pracoviště 14. Nastavení činnosti školního poradenského pracoviště 15. Prevence radikalismu a extremismu 16. Podpora pozitivního sociálního klimatu školy Ředitel 17. Řízení inkluzivní školy 18. Přechod z MŠ na ZŠ 19. Přechod z 1. stupně na 2. stupeň ZŠ Rodiče 20. Spolupráce mezi rodinou a školou 21. Analýza potřeb rodičů a dětí ze SVL 22. Participace a zapojování rodičů ze SVL do chodu školy a plánování MAP   Zřizovatel 23. Hodnocení kvality školy pro zřizovatele Neziskový sektor Nastavení spolupráce škola-rodina-nezisková organizace jako prevence školního neúspěchu 25. Kvalitní a dostupné zájmové a neformální vzdělávání pro všechny

CO NÁS ČEKÁ 6. Setkání ŘV – 31. května 2017? Kde? Hlavním tématem: Roční akční plán

Závěr, dotazy, diskuze