Legislativní helpdesk Projekt: Úprava Informačního systému ODok Reg. č.: CZ.1.06/1.1.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístupnost informací na webech Prezentace na seminář Parádní web Michal Rada, MVČR.
Advertisements

E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Úřad vlády České republiky Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády Úřad vlády České republiky.
MS ACCESS - DOTAZY DATABÁZOVÉ SYSTÉMY.
Portál krizového řízení pro Jihomoravský kraj
Oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy k Ing. Jan Duben Vedoucí projektového týmu březen 2003.
DRMS forum Brno, září 2009 Mgr. Daniela Kobilková Praha, 7. září 2009.
eGovernment – aplikace principů v ISKN
HelpDesk – Celní správy ČR
, Porada IT-SDRUK, Olomouc Portál STM: stav a výhled Martin Svoboda Státní technická knihovna, Praha
PRŮVODCE VYHLEDÁVÁNÍM V KATALOGU ALEPH. Obsah n Vstup do katalogu Vstup do katalogu n Vyhledávání a prohlížení Vyhledávání a prohlížení –Obecné zásady.
Systém základních registrů - bezpečné sdílení informací – Informační systém ORG Nová kompetence ÚOOÚ v roce 2010 Jiří Krump náměstek předsedy Brno 2009.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Informační systém základních registrů. Obsah Úvod Komunikace se základními registry Autentizace a autorizace Práce s údaji Funkcionalita v rámci Portálu.
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
SPRÁVA ZÁKLADNÍCH REGISTRŮ Listopad CÍL PREZENTACE 1.Jak vznikl nový úřad 2.Proč nový úřad vznikl.
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
Další vývoj přiřazování kvalifikací k EQF v České republice Miroslav Kadlec, Praha,
Praktická ukázka použití v podmínkách ZK Krajský rok informatiky Zlín, Pavel Novotný & Pavel Kopecký, Zlínský kraj.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Dokumentace informačního systému
Realizační tým ICZ duben 2005
PŘIPOJOVÁNÍ AGENDOVÝCH INFORMAČNÍCH SYSTÉMU SZR – Renata Novotná Dobřany
Příprava zákona o elektronických komunikacích Jaromír Šiška, CSc. náměstek ministra - ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb Konference.
1 Průběh implementace IS Přehled jednotlivých etap.
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Základní koncepce a prototyp Ing. Břetislav Moc
Risk Analysis Consultants s.r.o
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Informace o propojení služeb Souborný katalog ČR a Virtuální polytechnická knihovna informace o propojení služeb Mgr. Marcela Ouzká oddělení meziknihovních.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Hospodářský registr Ing. Jiří Pavlíček Konference ISSS 2006 Hradec Králové, 4. dubna 2006.
Helios Orange - Implementace systému
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Spojení základních registrů s okolním světem Hradec Králové 2012.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Sdružení E-TENDERS el. tržiště veřejné správy.
Systém sociálních služeb a sociální práce - stávající stav a návrhy změn Seminář APSS ČR, 15. – , Chotoviny Mgr. David Pospíšil ředitel Odboru.
Katastr nemovitostí na internetu a reálné možnosti jeho využití fyzickými a právnickými osobami Č e s k ý ú ř a d z e m ě m ě ř i c k ý a k a t a s t r.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Aplikace Monitorovací systém
Michal Kubáň Martin Nečaský Tomáš Pecha 31. března 2017
Nástroje podpory uživatelů
Přihlášení uživatele do portálu
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Portál přístupového systému
Aplikace Monitorovací systém
PRŮBĚH DOKUMENTACE UNIVERZITNÍHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU MZLU V BRNĚ
Debrief ke komunikační kampani Praha, 13. května 2016
Aplikace Monitorovací systém
Nový web Souborného katalogu ČR
Základní informace o registraci
Nástroje pro manažerské řízení vývoje
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
GaP a správa úvazků.
Hlášení dodávek LP dodaných držitelem registrace do ČR
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
„Program RE:START a Platforma Uhelné regiony“
Klíčové aktivity projektu
Územně analytické podklady
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
Spolupráce s okolními systémy
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Legislativní helpdesk Projekt: Úprava Informačního systému ODok Reg. č.: CZ.1.06/1.1.00/

Projekt legislativní helpdesk 2  Analýza vládního (legislativního) helpdesku  Vytvoření aplikace (legislativní) helpdesk včetně implementace  Vytvoření znalostní báze  Harmonogram  Vývoj – od září 2012 do února 2013  Testování – březen 2013

Úvodní seznámení 3  Znalostní báze  Informace o průběhu legislativního procesu  Informace o tvorbě legislativního a nelegislativního materiálu  Helpdesková podpora  Odborná podpora při řešení problému vzniklého při přípravě materiálu prostřednictvím zadání dotazu  Instruktážní videa

Veřejně dostupné materiály 4  Bez nutnosti přihlášení  Znalostní báze  Grafické znázornění přípravy a schvalování jednotlivých typů legislativních a nelegislativních materiálů s doprovodnými texty  Sekce FAQ (publikace odpovědí na nejčastější dotazy)  Odborný výkladový slovník  Vysvětlení odborných legislativních pojmů  Interaktivní propojení s ostatními texty  Katalog služeb ODok  Popis služeb poskytovaných informačním systémem ODok

Znalostní báze 5

Odborný výkladový slovník 6

Katalog služeb ODok 7

Helpdesková podpora 8  Neveřejná část – přístup dle oprávnění  Zadávání dotazů  Sledování řešení zadaných dotazů - práce s tikety  Publikace odpovědí na často kladené dotazy (FAQ)  Skupiny tiketů:  Odborné  Legislativní a procesní požadavky  Technické  Práce s portálem, aplikacemi, SW a HW podpora

Helpdesková podpora 9

10  Přehled tiketů  Přehled tiketů, které uživatel smí zobrazit či upravovat  Odborná legislativní podpora  Přímý odkaz pro vložení tiketu kategorie "Odborný"  Technická podpora  Přímý odkaz pro vložení tiketu kategorie "Technický"  Mnou zadané tikety  Přehled tiketů, které zadal aktuálně přihlášený uživatel

Vložení tiketu 11

Řešení tiketů 12  První úroveň  Požadavek je řešen s použitím dříve zaznamenaného řešení nebo jej řeší sám operátor  Operátor vybere a zvaliduje tiket  vyhledá řešení  doplní a tiket uzavře  Druhá úroveň  Požadavek je předán expertní skupině v rámci Úřadu vlády  Operátor převezme a zvaliduje tiket  nenalezne řešení  předá expertní skupině Expert nalezne řešení  doplní a vrátí tiket operátorovi Operátor zkontroluje řešení  uzavírá tiket  Třetí úroveň  Požadavek předán externímu řešiteli mimo rozsah působení ÚV  Tiket odeslán na 2. úroveň  vrací se bez řešení  Operátor řešení pozastaví  komunikuje o řešení s externisty  zanese řešení dodané externistou  uzavírá tiket

Kontakt 13  Své připomínky a podněty můžete zasílat na adresu: Dotazy?