Österreich - Oberfläche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy mluvících zemí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Österreich Teil 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - škola Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Streckerová Monika Název: VY_32_INOVACE_8AB_1_Deutschland2 Téma: 8AB_VNJ.roč.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_09 Hamburg TEMA:Reálie německy mluvících.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schweiz - Bilder Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
Jméno autora: Jitka Hegerová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: sedmý Tematická oblast: Deutsch mit Max – einfach und mit Spa3.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Ö STERREICH PhDr. Jarmila Janoušková. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Anotace 1.Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2.NJ.06 2.Číslo.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_INOVACE_4_NEJ 55 Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schulsystem in Deutschland Autor: Mgr. Kostiuková N.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Berlin - Bilder Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Pavla Študentová NÁZEV:VY_32_INOVACE_19, Rakousko TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
B UNDESREPUBLIK D EUTSCHLAND PhDr. Taťána Tonová.
Detusch mit Max Lektion 2. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_10_SCHWEIZ.
Berlin - Quiz VY_32_INOVACE_02-28 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhMedien TémaHandy Ročník1.-
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_13 Vídeň TEMA:Reálie německy mluvících.
M eine Umgebung: W as kann man hier sehen? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.9.29 Téma:
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Österreich - Bilder Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Österreich Autor: Mgr. Kostiuková N.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaSkloňování.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Wohnen VY_32_INOVACE_02-36 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
U MWELTSCHUTZ PhDr Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.18 Číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_09 Österreich TEMA:Reálie německy.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU Dum 3, Lichtenštejnsko NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
D ie Schweiz – Geographie, Bevölkerung, Sprache Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastNěmecký jazyk - reálie.
Industrie Österreichs Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy mluvících zemí Datum.
Flüsse und Seen Österreichs Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy mluvících.
Bevölkerung und politisches System Österreichs Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie.
Zobrazení kulovým zrcadlem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník4.
Wasserkraftwerke, Landwirtschaft Österreichs Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy.
BRD – POLITISCHE GESTALTUNG Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastNEJ - reálie německy mluvících zemí Datum.
Republik Österreich - Lage Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy mluvících zemí.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Průměrná rychlost Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Autor: Ing. Vladimíra Brumková
Nervová soustava vyšších obratlovců
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
Konjugation der Hilfsverben
Digitální učební materiál
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Karlových Varech reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Násobení lomených výrazů
Dělení mnohočlenů jednočlenem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dělení lomených výrazů
Digitální učební materiál
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Téma hodiny: Schweizerische Eidgenossenschaft – Grundangaben und Geografie Předmět: Německý jazyk Ročník: 4. ročník Klíčová slova: Lage, Grundangaben,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Schulsystem in Deutschland
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Transkript prezentace:

Österreich - Oberfläche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy mluvících zemí Datum vytvoření Ročník4. ročník čtyřletého a 8. ročník osmiletého G Stručný obsahPopis povrchu Rakouska Způsob využitíDoplnění a procvičení učiva semináře z německého jazyka. AutorMgr. Hana Davidová Kubinová KódVY_22_INOVACE_04_NKUB10

Charakteristik der Oberfläche Österreich ist ein v.a. Mittel- und Hochgebirgsland. Etwa 63% des Gebietes gehören zu den Ostalpen. Obr. 1

Die Ostalpen Die Ostalpen gliedern sich in drei Zonen : in die Nordkalkalpen (mit dem Salzkammergut) in die Zentralalpen (mit dem höchsten Gipfel Österreichs, dem Großglockner – 3 797m) in die Südkalkalpen ( die auch aus mehreren Gebirgszügen bestehen – z.B. aus den Karnischen und Gailtaler Alpen, deren Gipfel m hoch sind)

Das Alpenvorland, Tiefebenen Das Alpenvorland erreicht nur eine Höhe von etwa 500m und erstreckt sich bis zur Donau. Es grenzt an das Pannonische Tiefland. Obr. 3

Das Alpenvorland, Tiefebenen Südlich von Wien liegt das Wiener Becken und im östlichen Teil des Landes befindet sich noch das Marchfeld. Das Wiener Becken Obr. 2

Alpenpässe und Gletscher Österreich ist ein wichtiges Durchgangsland nach Südeuropa. Die wichtigste Rolle spielen dabei die bekannten Alpenpässe, wie z.B. Arlbergpass in Vorarlberg und der Brennerpass in Tirol. Typisch für österreichische Landschaft sind auch viele Gletscher. Der größte ist der Pasterze (32 km 2 ) Obr. 4

Fragen 1.Charakteristik der Oberfläche Österreichs. 2.Wie werden die Ostalpen gegliedert? 3.Wie heißt der höchste Gipfel Österreichs? Wie hoch ist er? 4.Wo erstreckt sich das Alpenvorland? 5.Gibt es in Österreich auch Tiefebenen?

Antworten 1.Österreich ist ein Mittel- und Hochgebirgsland. 2.Die Ostalpen gliedern sich in die Nordkalkalpen, Zentralalpen und in die Südkalkalpen. 3.Der höchste Gipfel Österreichs ist der Großglockner, der 3 797m hoch ist. 4.Das Alpenvorland erstreckt sich bis zum Donautal. 5.Ja, in Österreich gibt es Tiefebenen, südlich von Wien ist das Wiener Becken und im Osten des Landes liegt das Marchfeld.

Informační zdroje HOMOLKOVÁ, Božena. Reálie německy mluvících zemí. Plzeň: Fraus, 2005, ISBN Obr. 1: DRÁLAPÍK, Petr. [online]. [cit ]. Dostupný jako volné dílo na WWW: Obr. 2: DORONENKO, Stanislav. [online]. [cit ]. Dostupný podle licence Creative commons na WWW: Obr. 3: DORONENKO, Stanislav. [online]. [cit ]. Dostupný podle licence Creative commons na WWW: Obr.4: ONDERWIJSGEK. [online]. [cit ]. Dostupný podle licence Creative commons na WWW: